برگزیده های پرشین تولز

تجارت اینترنتی(eramisp)*new

I_R_A_N

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 فوریه 2006
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
محل سکونت
shiraz
با سلام خدمت دوستان عزیز.

این network به تازگی شروع به کار کرده و مشتاقان زیادی هم داشته چون واقعا ارزان است .

این network در شیراز شروع به کار کرده و یا مدتی دیگر می خواهد با یک isp در تهران قرار داد ببندد .


راهنما

کارت طلایی ارم چیست؟
شرایط عضویت و قوانین سایت
چگونه ثبت نام کنیم؟
کارتهای طلایی را چگونه تهیه کنیم؟




کارت طلایی ارم چیست؟
بر کسی پوشیده نیست که هر روز با پیشرفت علم فناوریهای جدیدی خلق می شوند که روشهای گذشته را منسوخ کرده و تحولات عظیمی را در زندگانی بشر باعث می شوند. در عصر حاضر، برگ برنده دست کسی است که گوی سبقت را از رقبا ربوده و خود را با پیشرفته ترین فناوریها همراه سازد؛ از این رو اغلب انسانها همواره سعی دارند روشهای سنتی را کنار گذاشته و به روشهای جدید روی آورند.
یکی از درخشان ترین فناوریهای زمان حاضر، فناوری اطلاعات است که از لحاظ دگرگونی و تحول عظیمی که در همه زمینه ها به وجود آورده، با هیچ فناوری دیگری قابل مقایسه نیست. این فناوری به قدری دنیا را تحت الشعاع قرار داده است که عصر حاضر را به نام خود درآورده و با پیشرفت و گسترش روزافزونی که در تمام جوانب به خود گرفته، اصطلاحاً در یکی از چهار لبه علم قرار دارد. به لطف این فناوری بسیاری از کارهایی که تاکنون به صورت دستی و با سرعت و بهره وری خیلی کم انجام می شدند، به وسیله رایانه و با سرعتی باورنکردنی انجام می شوند و هم اکنون کارهایی امکانپذیر شده اند که قبلاً امکانپذیر نبوده اند و روشهایی خلق شده اند که تا به امروز شرایطی برای تحقق آنها وجود نداشته است.
و اما بازاریابی افیلییت (Affiliate Marketing) یکی از روشهای جدید بازاریابی است که با تکیه بر مثل معروف چینی (اگر برای کسی یک ماهی بگیری یک روز او را سیر کرده ای، و اگر به او ماهیگیری یاد دهی یک عمر او را سیر کرده ای) باب جدیدی را در روشهای بازاریابی گشوده است. این روش که پیش از به وجود آمدن فناوری اطلاعات غیر قابل کنترل می نمود، چنان زیبا و هیجان آفرین است که طرفداران بی شماری را گرد آورده است. در این نوع بازاریابی، دیگر لازم نیست عده محدودی "بازاریاب" در سطح جامعه سرمایه خود را صرف تبلیغات و یافتن مشتری برای محصولات کنند و از طریق عمده فروشی با تعداد زیادی "مشتری" در تماس باشند. در **** بازاریابی ما، هر خریدار حق دارد پس از خریدن یک محصول، دیگران را نیز به خرید آن محصول تشویق کند؛ و همین اصل کافیست تا **** پر جنب و جوش و سالمی را با سرعتی باور نکردنی به وجود آورد! چنانکه در زیر خواهید دید:

محصولات ما کارتهای طلایی ارم هستند که در قالب چهار سرویس متنوع اینترنت ارائه می شوند. شما پس از خرید هر کارت طلایی می توانید در این سایت ثبت نام نموده و یک "جایگاه" به خود اختصاص دهید. حال در صورت رضایت از این محصول اگر آن را به دو نفر دیگر نیز معرفی کنید تا آن را خریداری نمایند، آنان در هنگام ثبت نام در سایت مشخصات شما را به عنوان معرف خود وارد خواهند کرد و همین ماجرا برای آنان نیز تکرار خواهد شد. اجازه دهید کار شما را "یک مرحله" معرفی بنامیم و بررسی کنیم در مراحل بعدی چه اتفاقی می افتد. با کمی دقت درمی یابیم که در هر مرحله تعداد افرادی که به این مجموعه معرفی می شوند دو برابر می شود و این تعداد به صورت توانی افزایش می یابد. به عنوان مثال، نمودار زیر نشان می دهد یک شخص پس از گذشت 3 مرحله چند خریدار را به این مجموعه جذب کرده است:



مشاهده می کنید که اگر هر کس فقط دو نفر را به خرید این محصول تشویق کند، با چه سرعتی تعداد خریداران افزایش می یابد! گفتنی است که اگر این شخص در پیدا کردن مشتری به اعضای زیرمجموعه خود نیز کمک کند، این مجموعه با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه خواهد داد؛ حال با یک محاسبه ساده می توانید ببینید که اگر این معرفی فقط تا 10 مرحله ادامه یابد، بیش از 2000 نفر این محصول را خواهند خرید! به راستی آیا این روش بازاریابی جالب توجه و شایسته تقدیر نیست؟ به خصوص با توجه به این نکته که هرکس محصولی را به دیگران معرفی می کند، خودش آن محصول را دارد و از آن مطمئن است و چه زیباست که در راستای بازاریابی و تبلیغ هزاران نفر به فعالیت گماشته می شوند و این فروش عظیم حاصل چیزی نیست جز هزاران تلاش و تکاپوی فردی. آنچه مهم است، این است که شما هم در این سودآوری بزرگ سهیم هستید و بدون هیچ سرمایه گذاری و انجام ریسکی آماده دریافت جوایزی بسیار نفیس هستید. ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید یک کارت طلایی به ما بپیوندید و از این فناوری مدرن لذت ببرید! چراکه:

فقط با پیشرفت 3 مرحله، یک کارت طلایی دیگر به ارزش 19200 تومان هدیه خواهید گرفت.
فقط با پیشرفت 4 مرحله، یک عدد ربع سکه بهار آزادی هدیه خواهید گرفت.
فقط با پیشرفت 5 مرحله، یک عدد نیم سکه بهار آزادی هدیه خواهید گرفت.
فقط با پیشرفت 6 مرحله، یک عدد سکه بهار آزادی هدیه خواهید گرفت.
فقط با پیشرفت 8 مرحله، می توانید صاحب یک خط تلفن همراه شوید.
فقط با پیشرفت 9 مرحله، می توانید صاحب یک دستگاه خودروی PK شوید.
فقط با پیشرفت 10 مرحله، می توانید صاحب یک دستگاه خودروی پژو 206 شوید.
و فقط با پیشرفت 11 مرحله، می توانید صاحب یک دستگاه خودروی مزدا شوید!
آیا واقعیت دارد؟ بله. این هدایا بادآورده نیستند؛ بلکه با تلاش هزاران خریدار به دست آمده اند. اما چون این نوع بازاریابی هنوز نوپاست و مدت زیادی از تولد آن نمی گذرد، باور کردن آن برای آنانی که هنوز آشنایی کامل ندارند سخت می نماید. این افراد نیز اگر سر و گوشی به آب دهند، روند رشد اعضای سایت را بررسی کنند، برندگان جوایز را ببینند و آمارها را با چشم خود مشاهده کنند، برایشان باورکردنی خواهد بود. چراکه این نوع بازاریابی از لحاظ کارآفرینی و سودآوری اصلاً با روشهای سنتی قابل مقایسه نیست.





شرایط عضویت و قوانین سایت
عضویت در سایت با خرید کارتهای طلایی ارم و بدون هیچ هزینه اضافی صورت می پذیرد.
با خرید هر کارت طلایی و با وارد کردن کد 16 رقمی ثبت نام در قسمت عضویت سایت، یک جایگاه، یک نام کاربری و یک شماره عضویت به خریدار تعلق می گیرد. اعضایی که توسط خریدار معرفی می شوند، موظفند نام کاربری و شماره عضویت خریدار را به عنوان معرف وارد نمایند.
جایگاه هر شخص برای همیشه متعلق به خود اوست و قابل فروش یا واگذاری به غیر نمی باشد.
در صورتیکه جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 3 مرحله تکمیل شود، یک کارت طلایی دیگر به ارزش 19200 تومان به او اهدا خواهد شد. یعنی اگر تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 6 باشند، این جایزه را دریافت خواهد کرد.
اگر جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 4 مرحله تکمیل شود، یک عدد ربع سکه بهار آزادی به او اهدا خواهد شد. یعنی اگر تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 14 باشند، این جایزه را دریافت خواهد کرد.
اگر جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 5 مرحله تکمیل شود، یک عدد نیم سکه بهار آزادی به او اهدا خواهد شد. یعنی اگر تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 30 باشند، این جایزه را دریافت خواهد کرد.
اگر جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 6 مرحله تکمیل شود، یک عدد سکه بهار آزادی به او اهدا خواهد شد. یعنی اگر تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 62 باشند، این جایزه را دریافت خواهد کرد.
اگر جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 8 مرحله تکمیل شود، در صورت عدم تمایل به ادامه عضویت یک خط تلفن همراه به او اهدا خواهد شد. تکمیل 8 مرحله یعنی اینکه تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 254 باشند.
اگر جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 9 مرحله تکمیل شود، در صورت عدم تمایل به ادامه عضویت یک دستگاه خودروی PK به او اهدا خواهد شد. تکمیل 9 مرحله یعنی اینکه تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 510 باشند.
اگر جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 10 مرحله تکمیل شود، در صورت عدم تمایل به ادامه عضویت یک دستگاه خودروی پژو 206 به او اهدا خواهد شد. تکمیل 10 مرحله یعنی اینکه تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 1022 باشند.
اگر جایگاههای زیرمجموعه عضوی تا 11 مرحله تکمیل شود، یک دستگاه خودروی مزدا به او اهدا خواهد شد و عضویت وی به پایان خواهد رسید. تکمیل 11 مرحله یعنی اینکه تعداد اعضای زیرشاخه چپ و تعداد اعضای زیرشاخه راست او هرکدام بیشتر از 2046 باشند.
مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در سایت به عده شخص است.
برای دریافت جوایز، ارائه کارت طلایی الزامی است؛ بنابراین در حفظ و نگهداری کارت خود کوشا باشید.
برای دریافت جوایز مراحل 8 به بالا، ارائه اصل شناسنامه الزامی است.
رعایت آداب و شئون اخلاقی در انتخاب نام کاربری، وارد کردن مشخصات و ارسال پیغامها الزامی است.
هرگونه اقدام در راستای کاهش امنیت شبکه، سرقت رمز عبور، دسترسی به اطلاعات محرمانه دیگران و یا ضرر رسانی به شرکت اکیداً ممنوع است و مطابق با قوانین مدافع حقوق رایانه ای مستوجب مجازات می باشد.
صاحب هر جایگاه تا دو سال می تواند از جوایز سایت بهره مند شود. شرکت حق دارد در صورت عدم رعایت قوانین توسط شخص، بروز حوادث غیر مترقبه و یا فورس ماژور، عضویت وی را لغو کند.
مسئولیت در اختیار دیگران گذاشتن رمز عبور به عهده شخص است. مسئولین سایت هیچگاه رمز عبور اعضا را از ایشان درخواست نمی کنند.
قیمت روی کارت فقط بابت استفاده از خدمات اینترنت است و حقوق دیگری برای مصرف کننده ایجاد نمی نماید.
خریداران کارت، اجباری برای معرفی مشتریان جدید ندارند.




چگونه ثبت نام کنیم؟
ثبت نام در سایت بسیار ساده است. پس از اتصال به اینترنت، وارد سایت www.prize.eramisp.com شوید و بر روی "ثبت نام" کلیک کنید تا وارد مرحله اول ثبت نام شوید. در این مرحله باید "نام کاربری" خود را انتخاب کنید. این نام می تواند بین 4 تا 12 حرف طول داشته باشد و برای انتخاب آن می توانید از حروف الفبای انگلیسی، اعداد و خط تیره استفاده نمایید. با ورود به مرحله بعد ثبت نام، یک شماره عضویت به شما اختصاص خواهد یافت.







با فشردن دکمه "مرحله بعد" وارد مرحله دوم ثبت نام می شوید. در این مرحله باید اطلاعات کلی خود را مانند تصویر زیر وارد نمایید. وارد نمودن اطلاعاتی که با علامت ستاره مشخص شده اند، الزامی است. در وارد کردن نام، نام خانوادگی، نام پدر و شماره شناسنامه بسیار دقت کنید؛ زیرا این اطلاعات بعداً قابل تغییر نخواهند بود. صحیح بودن آدرس پست الکترونیکی نیز بسیار مهم است، چراکه نام کاربری و رمز عبور شما به آن ارسال خواهد شد.

در صورتی که توسط یکی از اعضای سایت با این مجموعه آشنا شده اید، گزینه "انتخاب معرف توسط خودم" را انتخاب نموده و نام کاربری و شماره عضویت معرف خود را وارد نمایید. این کار باعث می شود شما در زیرمجموعه معرف خود واقع شوید. اگر معرفی ندارید، می توانید انتخاب معرف را به عهده سایت بگذارید.







پس از تکمیل فرم، با علامت زدن درون مربع موافقت خود را با شرایط عضویت و قوانین سایت اعلام نمایید و دکمه "مرحله بعد" را فشار دهید. در این هنگام بار دیگر اطلاعات وارد شده را مشاهده خواهید کرد تا قبل از ورود به مرحله بعد، از صحت آنها اطمینان حاصل کنید. در صورتی که مایل به تغییر این اطلاعات هستید، دکمه "بازگشت" و در غیر این صورت دکمه "مرحله بعد" را فشار دهید.

اکنون به مرحله نهایی ثبت نام وارد می شوید. در این مرحله کد 16 رقمی کارت خود را (که متشکل از 4 عدد 4 رقمی است) به ترتیب در مستطیلها وارد نمایید. سپس برای خود یک رمز عبور انتخاب کرده و برای جلوگیری از خطا، دوباره آن را در "تکرار رمز عبور" وارد نمایید. رمز عبور انتخابی می تواند بین 4 تا 16 حرف طول داشته باشد و برای انتخاب آن مجازید از حروف الفبای انگلیسی، اعداد و خط تیره استفاده نمایید.







با فشردن دکمه "ثبت نام و ورود به سایت"، در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده ثبت نام شما انجام می گیرد و از این لحظه قادر خواهید بود با نام کاربری و رمز عبور انتخابی وارد سایت شوید.



***اونایی که در شهر های دیگر هستند اگر بیخیال اینترنت رایگان این network بشن و از شیراز خریداری کنن و عضو بشن بهشون قول می دم سر شاخه اون شهر بشن.***

هر کسی سوالی داشت و احتیاج به راهنمایی داشت یا خواست عضو بشه با من تماس بگیره .-->> 09177147078


در ضمن اونایی که عضو بشن من یک طرفشونو تضمین می کنم .
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
مهیار لازم نیست همه جا تیکه بندازی
این تاپیک هیچ دلیلی نداره بسته بشه
 
بالا