منتخب بازارچه

تجربه خرید اینترنتی

allkala

Registered User
دوستان عزیز و گرامی سلام
تقریبا همیشه هم خود من و هم بیشتر دوستان در خریدهای اینترنتی دچار مشکلاتی می شوند از قبیل عدم پاسخگویی فروشنده و پایین بودن کیفیت کالا به نسبت قیمت ! ، زمان دریافت محصول و خیلی از مشکلات و مصائب دیگر در زمان خرید اینترنتی و پس از آن ، و چون مرجع درست و حسابی در زمینه اشتراک گذاری تجربیات خرید جهت استفاده کاربران در انتخاب بهترین فروشنده وجود نداره به فکرم رسید اینجا تاپیکی جامع در زمینه خرید اینترنتی ایجاد کنیم که هم تجربیات خود و دیگران رو انتقال دهیم و به اشتراک بگذاریم و هم محلی بشه برای بحث و بررسی و نقد عملکرد فروشگاههای آنلاین و در نهایت رسیدن به هدف اصلی که همان انتخاب دقیق و از روی کیفیت و عملکرد مثبت فروشگاه هاست .
پس دوستان عزیز لطفا تجربیات خودتون و یا اطلاعات و نقد و بررسیهایی رو که شاید در منابعی دیگر در سطح اینترنت میشناسید رو در زمینه خرید اینترنتی از هر فروشگاه و عملکردهای مثبت یا منفی اون فروشگاه و سایر مواردی رو که فکر می کنید در این زمینه می بایست اشتراک گذاری کنید در جهت انتخابی آگاهانه را در این تاپیک قرار دهید .
با تشکر فراوان


 
Last edited:

saeid.bs=badbakht

Registered User
سلام
من تابحال از دیجیکالا فکر کنم یه 13 میلیون تومان خرید داشتم
و همیشه از خرید خودم رضایت کامل داشتم
و به دیجیکالا فقط یه چیز میگم: خدا قوت
 

allkala

Registered User
من خودم تا بحال از دیجی کالا بالای 10 میلیون خرید کردم سرجمع ! :) همیشه هم خوب بوده به جز این مورد آخری که حدود یکماه پیش یه لپ تا خریدم ، و توی نصب درایورهاش مشکل داره !
تا بحال به نتیجه نرسیدم و این مدلی که خریداری کردم کلا مشکل داره و تنها به دیجی کالا و من مربوط نمیشه و ظاهرا همه با این مدل مشکل داشتن ! هنوز دنبال راه حل هستم که اگر به نتیجه نرسیدم همینجا میام و مشروح ماجرا رو عرض می کنم ! تا اینجای کار باید چند نمره منفی به دیجی بابت پاسکاری من بین شرکت گارانتی کننده و خودشون بدهم !
 

mahmoud.n25

Registered User
تا زمانی که کالای مورد نظر در مغازه های شهر یافت میشه خرید اینترنتی مفهومی نمیده . :general510:
خدا رو شکر سر و ته شهرمون رو نیم ساعته میشه پیاده رفت , به بیماری گشادی هم دچار نیستم:general406::general406:
 

amir7310

Registered User
من تجربه خرید از دی جی کلا رو داشتم فقط//که راضیم

حرف دوستمون درسته..وقتی مغازه نزدیک هستش و دسترسی به کالای مورد نظر اسونه..خرید اینترنتی مفهومی نداره
 

Masoud 206-16v

کاربر تازه وارد
خرید من تا به امروز 06/03/1395 از دیجیکالا بالای 11 میلیون تومان هست و همیشه هم راضی هم از قیمت و زمان دریافت و از همه مهمتر اصل بودن قطعات و لوازم خریدی که کردم.
 
Last edited:

m245

Registered User
تجربه خرید من از وب سایت تخفیف گروهی گلدتگ goldtag.net
این اولین تجربه من در خرید لباس از اینترنت بود چشمم به سایت گلدتگ افتاد که به نظر سایت معتبری میومد و پشتیبانی مودب و قوی داشت . مطمئن شدم که خرید از این سایت کار درستی هست . یه شلوار که عنوانش این بود "شلوار مردانه کتان از برند ZARA نمونه highcopy با کیفیت ++A " را انتخاب کردم و به اعتبار سایت و مطمئن بودن از جنسش سایز 34 این شلوار را با تخفیف به قیمت 61000 تومان خریدم . ( ارزش واقعی شلوار در سایت 180 هزار تومان اعلام شده است)
بعد از تحویل شلوار و استفاده معمولی دو هفته ای از آن و یک بار شستشو با کمال تعجب شاهد موارد زیر بودم
1. شلوار در شستشو با آب سرد و شامپو به شدت رنگ پس میداد.
2. جنس پارچه به شدت چروک میشد و کافی بود با دست پارچه را مچاله کنید و ببینید چه بلایی سرش میاد
3. شلوار در طی این دوهفته استفاده زانو داد و پرزهای بسیار ریز در کل شلوار مشاهده شد.
4. شلوار یک سایز کوچکتر از سایز واقعی بود ( شلوار من اندازه اصلیش 33 بود )
حالا برسیم به اصل مطلب و اون برخورد پشتیبان و مسئول مودب و موجه سایت گلدتگ است . وقتی من از طریق قسمت نظرات محصول این موارد را به سایت گلدتگ اعلام کردم و حاضر شدم با عکس و مدرک گفته هایم را اثبات کنم با کمال تعجب نه تنها نظر من را تایید نکردند بلکه کلیه نظرات دیگر که قبلا داده بودم و تایید شده بود را هم حذف کردند .
این لینک محصول که از سایت تخفیف گروهی گلدتگ خرید کردم
https://goldtag.net/deal/5951/شلوار+کتان+مردانه+ZARA

واقعا باعث تاسف که سایت هایی مثل گلدتگ این طور با مشتری برخورد میکنند و حاضرند به هر قیمتی درامد کسب کنند . حتی با فروختن اجناس بی کیفیت به قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی و جالب اینجاست که این اجناس بی کیفیت را به عنوان تخفیف گروهی به فروش میرسانند . مثلا ارزش واقعی این شلوار را در سایت 180 هزار تومان اعلام کرده اند . واقعا که!!!!!!!
 

f_a_r_i_d

کاربر تازه وارد
سایت soorano.com
تا به حال دو بار خرید کردم
بار اول کالایی که قرار بود فردای خرید ارسال بشه بعد از 8 روز پیگیری ( روزی 2 بار تماس ) ارسال شد
بار دوم هم من گول قیمت نسبتا پایین یک تلفن در این سایت رو خوردم و گفتم شاید این بار درست شده باشه
در موقعی که من سفارش دادم قیمت کالا در سایت 375000 تومان بود که با کارت تخفیف که از بار قبل داشتم 15 تومن کم شد
باز قرار بود فرداش ارسال بشه که من زنگ زدم گفتند ارسال میشه نشد
فرداش زنگ زدم گفتند پیگیری می کنند و زنگ میزنند که نزدند
پس فرداش که سه بار زنگ زدم آخر گفتند یه دونه تو انبار داشتیم که ضربه خورده بوده باید صبر کنید تا یک روزه تامین بشه و قیمت در سایت شد 460 تومن
فرداش که زنگ زدم گفتند اون یدونه خراب بود جدید بگیریم میشه 460 تومن !
خلاصه بعد از 4 روز سر کار گذاستن من و خورد کردن اعصاب من این جوابشون بود
خدا رو شکر از یه سایت دیگه با گارانتی اصلی ( لادیز) گرفتم 390 تومن ( گارانتی اینا پویان بود)
من که دیگه طرف اینا نمی رم
به نظر من فقط دیجیکالا درست عمل میکنه
بامیلو هم بد نیست ولی من هر بار سفارش میدن هر قلم از جنسا رو یه روز میاره
هر وقتم دلش بخواد میاره
 

numberone128

Registered User
دیتاگذر

لایسنس یه برنامه رو می خواستم ازشون بخرم بعد از واریز منو مجبور به خرید فیلم آموزش کار با برنامه کردن(30تمن) درصورتی که خودم بلد بودم و اون فیلم هیچ محتوی خاصی نداشت
بعد از تماس با پشتیبانی با لحن خیلی بدی برخورد کردن و هیچ کس هم پاسخگو نبود
 
بالا