منتخب بازارچه

برگزیده های پرشین تولز

تجربه شما از استفاده اینترنت شرکت رای نت - Raynet

logofun

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2011
نوشته‌ها
1,997
لایک‌ها
1,111
محل سکونت
همینـجـــــــــا
سلام دوستان

لطفا تجربیات استفاده از شرکت پردازش گر رای آزما ( رای نت ) raynet رو اینجا بنویسید


خودم : حدود 25 روزه که سرویس 24 مگابیت رو دارم به شدت کیفیت بد هست (هم سرویس هم پشتیبانی)
ساعت 6 تا 8 صبح سرعت 16 مگابیت دارم و بعد از اون شبکه به طور کامل کانجست میشه و ظرفیت به حد وحشتناکی افت میکنه
کشش خط من به دلیل نزدیکی به مرکز مخابراتی حدود 22-23 مگابیت هست که رای نت بیشتر از 16 مگابیت رو نتونسته ارائه بده ، ضمنا من مستقیما کابل مخابرات رو اوردم پشت مودم
 

mehdi_08

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2008
نوشته‌ها
612
لایک‌ها
80
محل سکونت
کرمانشاه
سلام
من تقریبا دوساله مشترکشون هستم
به خاطر قیمتش انتخاب کردم
کلیت سرویس به جز مواعی که اختلال داشتن خوب بوده
پشتیبانی ضعیفی داره و تقریبا دستشون بسته اس چون کنترل کامل روی پورت ندارن و خیلی از کار ها رو باید با تیکت با مرکز مخابرات انجام بدن
در مورد کشش خط شما هر چه قدر سرعت رو بالا ببری نویز خط هم بیشتر می شه
مثلا خط من کشش 20 مگ رو داره ولی روی 14 مگ نویز میوفته و قطعی و روی 12 مگ پایداره خط
در ضمن شما توی مودم تنظیمات نوع اتصال رو بذار روی annux a نویز بهتر می شه
 

shayan_khalili

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
2
سن
20
عضو فروم نبودم و برای پاسخ به این مسئله عضو شدم و اومدم بگم این اشتباهو نکنید این شرکت فاجعست توی این 9 سالی که adsl داریم بدتر از این شرکت ندیده بودم دی ماه 1399 از این شرکت اینترنت خریدم و برای رانژه کردن خط که 6 روز معطل شدیم و user و password که داده بودن مشکل داشت میگفتن مشکل از مودمتونه که با ثبت شکایت در سامانه 195 فهمیدیم مشکل از شرکته و اونا توی رانژه کردن مشکل داشتن و مودم سالم بوده وقتی رانژه شدم اینترنتش بشدت افت سرعت داشت توی بعضی از ساعتای روز سرعت به از 10 مگ به 1 مگ کاهش پیدا میکرد بعدش میگفتن مشکل از خط تلفنتونه بعد گفتم snr که بالاست و مشکل نداره و خط میکشه و یه چی چرت و پرت گفتن و مکالمه تموم شد و بعدش رفتم داخل سامانه 195 شکایت کردم و گفتن نه خط مشکل نداره مشکل از مودمتونه گفتم من تا همین 15 روز پیش با شرکت پیشگامان بودم مودمم مشکل نداشت گفتن خب ممکنه جدیدا اینطور شده باشه رفتم مودم دیگه گذاشتم بازم مشکل با پرجا بود و قهمیدیم شرکت کشش نداره سروراش بعد از حدود 20 یا 25 روز اتفاقی افتاد که تابحال سابقه نداشته برام اونم ترافیک دزدی وحشتناک ضایع شرکت بود که توی ریزر مصرف نوشته بود زمان اتصال مودم80 ساعت با سرعت 10 مگ میزان مصرف کل (داخلی و خارجی و رایگان) 350 گیگ 😮😮گفتم اخه با سرعت 10 مگابیت(1.2مگابایت) که حالا انقدر افت سرعت هم داره رو در نظر نگیریم من تمام مودت اتصالم رو هم دانلود کرده باشم 350 گیگ نمیشه (با ضرب ساده میشه فهمید توی اون زمان با اون سرعت بیشتر از 345 گیگ غیرممکنه) البته انقدر ازشون شکایت کردم تا اینکه خداروشکر قرارداد یکساله فسخ شد و بعد از یک ماه پولمو برگردوندند و این پیامو اینجا گذاشتم تا اینکه کسی مثل من قربانی این شرکت نشه
 

mehdi_08

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2008
نوشته‌ها
612
لایک‌ها
80
محل سکونت
کرمانشاه
عضو فروم نبودم و برای پاسخ به این مسئله عضو شدم و اومدم بگم این اشتباهو نکنید این شرکت فاجعست توی این 9 سالی که adsl داریم بدتر از این شرکت ندیده بودم دی ماه 1399 از این شرکت اینترنت خریدم و برای رانژه کردن خط که 6 روز معطل شدیم و user و password که داده بودن مشکل داشت میگفتن مشکل از مودمتونه که با ثبت شکایت در سامانه 195 فهمیدیم مشکل از شرکته و اونا توی رانژه کردن مشکل داشتن و مودم سالم بوده وقتی رانژه شدم اینترنتش بشدت افت سرعت داشت توی بعضی از ساعتای روز سرعت به از 10 مگ به 1 مگ کاهش پیدا میکرد بعدش میگفتن مشکل از خط تلفنتونه بعد گفتم snr که بالاست و مشکل نداره و خط میکشه و یه چی چرت و پرت گفتن و مکالمه تموم شد و بعدش رفتم داخل سامانه 195 شکایت کردم و گفتن نه خط مشکل نداره مشکل از مودمتونه گفتم من تا همین 15 روز پیش با شرکت پیشگامان بودم مودمم مشکل نداشت گفتن خب ممکنه جدیدا اینطور شده باشه رفتم مودم دیگه گذاشتم بازم مشکل با پرجا بود و قهمیدیم شرکت کشش نداره سروراش بعد از حدود 20 یا 25 روز اتفاقی افتاد که تابحال سابقه نداشته برام اونم ترافیک دزدی وحشتناک ضایع شرکت بود که توی ریزر مصرف نوشته بود زمان اتصال مودم80 ساعت با سرعت 10 مگ میزان مصرف کل (داخلی و خارجی و رایگان) 350 گیگ 😮😮گفتم اخه با سرعت 10 مگابیت(1.2مگابایت) که حالا انقدر افت سرعت هم داره رو در نظر نگیریم من تمام مودت اتصالم رو هم دانلود کرده باشم 350 گیگ نمیشه (با ضرب ساده میشه فهمید توی اون زمان با اون سرعت بیشتر از 345 گیگ غیرممکنه) البته انقدر ازشون شکایت کردم تا اینکه خداروشکر قرارداد یکساله فسخ شد و بعد از یک ماه پولمو برگردوندند و این پیامو اینجا گذاشتم تا اینکه کسی مثل من قربانی این شرکت نشه
چند تا نکته بگم
این شرکت پشتیبانیش ضعیفه چون دسترسی مستقیم به تنظیمات خط ندارن به من می گن خطت مغایرت داره نمی تونیم از مرکز مستقیم تنظیم کنیم باید تیکت ثبت بشه خوده مخابرات مرکز تنظیمات dslm رو انجام بده بعد اینا هم از سرور خودشون تنظیمات رو انجام بدن

این افت سرعت گاهی برا منم پیش میاد خط نویزش بالا میره و سرور اتوماتیک سرعت رو میاره پایین باید زنگ بزنم خط رو ریست کنن و تا سرعت بیاد بالا یه مودم چند دقیقه خاموش بشه با شرکت های دیگه این مشکل رو نداشتم حتی اگر نویز می گرفت سرعت افت نمی کرد حالا این اتفاق شاید ماهی یک بار پیش بیاد
در باقی موارد سرعت و کیفیتش برا من خوبه خطم تا 12 مگ تنظیم شده و این سرعت دان می شه
با پروکسی قوی هم ویدیو یوتوب 720 راحت پخش می شه
دو ماه دیگه هم سرویس تموم می شه و دوباره سالانه شارژ می کنم ارزون ترین جاس فعلا
 

logofun

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2011
نوشته‌ها
1,997
لایک‌ها
1,111
محل سکونت
همینـجـــــــــا
سلام
من تقریبا دوساله مشترکشون هستم
به خاطر قیمتش انتخاب کردم
کلیت سرویس به جز مواعی که اختلال داشتن خوب بوده
پشتیبانی ضعیفی داره و تقریبا دستشون بسته اس چون کنترل کامل روی پورت ندارن و خیلی از کار ها رو باید با تیکت با مرکز مخابرات انجام بدن
در مورد کشش خط شما هر چه قدر سرعت رو بالا ببری نویز خط هم بیشتر می شه
مثلا خط من کشش 20 مگ رو داره ولی روی 14 مگ نویز میوفته و قطعی و روی 12 مگ پایداره خط
در ضمن شما توی مودم تنظیمات نوع اتصال رو بذار روی annux a نویز بهتر می شه
من نه مشکل کشش خط داشتم نه نویز ، تقریبا بیشترین فاصله ای که با مرکز رانژه مخابراتمون داشتم 250 متره
اینها از پورت های اسیاتک استفاده میکنند ظاهرا
یک پشتیبانی واقعا ضعیف ، کیفیت افتضاح
دقیقا دورانی که ما مشترک جدیدشون شدیم کانجست بودن ولی بازم مشترک گرفتن

در نهایتا از پولی که براشون ریختم هزینه رانژه و 2 ماه اینترنت رو کم کردند و مبلغ رو عودت دادند.
روی هم رفته من تونستم 20 گیگ دانلود داشته باشم
یعنی واقعا فاجعه بود
 

logofun

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2011
نوشته‌ها
1,997
لایک‌ها
1,111
محل سکونت
همینـجـــــــــا
تا این تاپیک رو ریپلای زدم رفتن تیکت های مالی و پشتیبانی اون زمان رو بررسی کردند و بستنش : ))

خب اقا/خانم رای نت روزایی که مشترک شما بودیم باید هوای ما رو میداشتین که کار به گله و نارضایتی نباشه
الان بعد از چندین ماه تازه تیکت ها رو بررسی کردید ؟
 

mehdi_08

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2008
نوشته‌ها
612
لایک‌ها
80
محل سکونت
کرمانشاه
من نه مشکل کشش خط داشتم نه نویز ، تقریبا بیشترین فاصله ای که با مرکز رانژه مخابراتمون داشتم 250 متره
اینها از پورت های اسیاتک استفاده میکنند ظاهرا
یک پشتیبانی واقعا ضعیف ، کیفیت افتضاح
دقیقا دورانی که ما مشترک جدیدشون شدیم کانجست بودن ولی بازم مشترک گرفتن

در نهایتا از پولی که براشون ریختم هزینه رانژه و 2 ماه اینترنت رو کم کردند و مبلغ رو عودت دادند.
روی هم رفته من تونستم 20 گیگ دانلود داشته باشم
یعنی واقعا فاجعه بود
احتمالا در منظقه مخابراتی شما مشکل داشتن
بله این شرکت از پورت اسیاتک استفاده می کنه
از سرویس یکساله ام تا الان حدود سه هزار و دویست گیگ استفاده کردم
 

logofun

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2011
نوشته‌ها
1,997
لایک‌ها
1,111
محل سکونت
همینـجـــــــــا
احتمالا در منظقه مخابراتی شما مشکل داشتن
بله این شرکت از پورت اسیاتک استفاده می کنه
از سرویس یکساله ام تا الان حدود سه هزار و دویست گیگ استفاده کردم
همزمان برای یکی از اقوام هم از یک منطقه مخابراتی تهران سرویس گرفتم همون بود
تو یه گروه هم از تجربیات خودم گفتم و متوجه شدم خیلی های دیگه با این شرکت مشکل داشتن بجز 1 نفر که میگفت خوب بوده

البته من کیفیت خطم خوب بود و الانم هست و جا تعجب بود
به هر حال نزدیک به 2 ماه برای رفع مشکل صبر کردم

تجربه تلخی بود خلاصه ...
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,571
لایک‌ها
8,033
محل سکونت
IR/MASHHAD
باید ببینی پورتت از کجاست؟
من از دیده بان نت دارم پورتش اول پیشگامان بود که راضی نبودم اسیاتک شد خیلی بهتر شد ولی گاها بازم مثل این روزا یهو داغون میشه کانکشن خارجی نمیدونم چرا
خداییش دیگه ادم میمونه جیکار کنه
سیم مستقیم میکشی خط رو میاری پایین که کمترین نویز بیفته ولی دیگه همینه
 

mehran26m

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آگوست 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
49
سلام

من 3 سالی هست که مشترک رای نت هستم اوائلش مشکلاتی داشتم با پشتیبانی تماس گرفتم گفتم مشکل از سیم کشی ساختمونه و سیمهای برق نویز رو خط تلفن می ندازند ایجاد می کنه، یه نفر سیم کش رو آوردم مسیر سیم کشی رو از مسیر برق جدا کرد و محل اتصال خط تلفن به سیم کشی منزل رو لحیمکاری کردم. بعدش مشکلات کلا حل شد. پینگ تایم حدود 40 تا 50 هست که واسه گیم خوبه ، رو سرعت 16 مگ حدود 1.8 دانلود پایدار می ده که خوبه ، خیلی وقته قطع نشده ،تقریبا بیشترین حجم رو داره . البته پشتیبانی ساعت 2 تا 7 صبح ندارند . گاهی هم زیاد پشت خط پشتیبانی می مونم در کل راضی هستم به چند تا از دوستانم پیشنهاد کردم اونها هم نسبتا رضایت داشتند .من راضی هستم و تمدید می کنم
 

logofun

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2011
نوشته‌ها
1,997
لایک‌ها
1,111
محل سکونت
همینـجـــــــــا
سلام

من 3 سالی هست که مشترک رای نت هستم اوائلش مشکلاتی داشتم با پشتیبانی تماس گرفتم گفتم مشکل از سیم کشی ساختمونه و سیمهای برق نویز رو خط تلفن می ندازند ایجاد می کنه، یه نفر سیم کش رو آوردم مسیر سیم کشی رو از مسیر برق جدا کرد و محل اتصال خط تلفن به سیم کشی منزل رو لحیمکاری کردم. بعدش مشکلات کلا حل شد. پینگ تایم حدود 40 تا 50 هست که واسه گیم خوبه ، رو سرعت 16 مگ حدود 1.8 دانلود پایدار می ده که خوبه ، خیلی وقته قطع نشده ،تقریبا بیشترین حجم رو داره . البته پشتیبانی ساعت 2 تا 7 صبح ندارند . گاهی هم زیاد پشت خط پشتیبانی می مونم در کل راضی هستم به چند تا از دوستانم پیشنهاد کردم اونها هم نسبتا رضایت داشتند .من راضی هستم و تمدید می کنم
خیلی تابلو حساب ساختن این تاپیک رو ریپلای کنن :LOL:
 

alikarimirazakani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 مارس 2022
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
1
سن
29
ما در نت چین معرف سایت های ایرانی هستیم و یک صفحه برای سایت رای نت ایجاد کردیم که خوشحال میشیم نظرات و تجربیات خودتون رو از طریق لینک زیر ثبت کنید تا به سایر کاربران کمک کنید شناخت بهتری از این برند داشته باشن:
 

amir_maxpayne

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
133
لایک‌ها
39
من الان نزدیک ده ساله adsl دارم. از چندتا شرکت هم نت گرفتم. بدترین شرکتی هست که تو این ده سال تجربه کردم. قطعی های مداوم. پشتیبانی افتضاح به معنای واقعی کلمه. خدا نصیب گرگ بیابون هم نکنه. من شکایت هم کردم اگه رسیدگی بشه البته
 
بالا