برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تجربه هیجان لذتبخش در بانجی جامپینگ کیش
وقتی که تور کیش را انتخاب میکنید، برنامه ریزی قبلی برای بازدید و لذت بردن از هیجانی که در بانجی جامپینگ کیش وجود دارد را فراموش نکنید. در بانجی جامپینگ کیش، یک سقوط آزاد از ارتفاع چهل متری می باشد که وقتی در ارتفاع قرار میگیرید، زیر پای خود دریای نیلگون خلیج فارس را میبینید که بسیار بر هیجان ناشی از پرش و سقوط آزاد شما، می افزاید. بانجی جامپینگ کیش، اولین بانجی جامپینگ ساحلی در ایران است که در تیرماه سال 95 افتتاح شد و علاقمندان خاصی که به پرش از ارتفاع و تجربه یک هیجان وصف ناشدنی علاقه دارند را به خود جذب می نماید. در این محل، طنابی که حالت کش و فنر دارد، به پاهای شما می بندند و با حضور مشاور که در این محل قرار دارد و راهنمایی های وی میتوانید چشمان خود را ببندید و یک تجربه سقوط آزاد را بر روی آب های خلیج فارس تجربه نمائید.



%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg




نگران امنیت و استاندارد نبودن بانجی جامپینگ نباشید، چرا که استاندارد های خاص در این ورزش کاملا رعایت شده است. اگر هم نگران برخورد سر خود به زمین یا دریا هستید، بد به دل خود راه ندهید و خیالتان راحت باشد! زیرا کشش طناب را طوری تنظیم کرده اند که برخورد سر فردی به دریا امکان پذیر نباشد! هنگامی که از پله ها بالا میروید و اگر ترس از ارتفاع نداشته باشید، حسی سرشار از ذوق درون شما وجود دارد که دوست دارید هر چه زودتر به مقصد برسید و پرش از ارتفاع 40 یا 60 متری را به صورت جذاب و جدید تجربه کنید. ممکن است به مقصد که رسیدید، به زیر پاهای خود نگاه کنید و پشیمان شوید از پرش! هیچ نگرانی نداشته باشید! در این محل به خواست خود افراد حتی بدون هل دادن! پرش صورت میگیرد. اگر فردی همراه شماست که ناراحتی قلبی دارد و یا خانمی که باردار است باید به شما بگوییم که استفاده از بانجی جامپینگ کیش برای این افراد به دلیل عوارضی که ممکن است وجود داشته باشد، ممنوع می باشد. بانجی جامپینگ کیش در بین پارک ساحلی کشتی یونانی و کلبه هور و در میدان المپیک شهر کیش قرار گرفته است. تجربه بانجی جامپینگ کیش را در تور لحظه آخری کیش از دست ندهید.

اگر علاقمند به استفاده از بانجی جامپینگ کیش در تور ارازن کیش هستید لطفا برای اطلاع داشتن قیمت تور کیش به لیست تور های سایت نت تورز مراجعه نمائید.
 
بالا