برگزیده های پرشین تولز

تحقیق دانشگاه UCI کالیفرنیا و PlacesScout درباره سئو لوکال (بخش 1)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
places-scout-logo-large.png


به نقل از سایت سئو :

راهنمای سئو لوکال 2017 درباره فاکتورهای رتبه بندی لوکال منتشر شد.

دانشگاه کالیفرنیا با همکاری موسسه پژوهشی PlacesScout ( ارائه کننده نرم افزارها و ابزارهای سئو ) راهنمای جامع سئو لوکال را منتشر کرد.

این دانشگاه از دانشگاه های برتر ایالات متحده آمریکا است و دارای مرکز پژوهشی بسیار قوی و در سطح بالا بوده که سالانه نزدیک به $500 میلیون دلار برای تحقیقات و پژوهش هزینه می کند.

روش پژوهش مورد استفاده توسط این گروه از محققان با ممیزی های فاکتورهای رتبه بندی Moz به طور کلی تفاوت دارد اما هر دو پژوهش اطلاعات ارزشمندی را ارائه کرده اند.

در این پژوهش بیش از 200 فاکتور از بیش صدهزار تجارت و فعالیت در 150 شهر به منظور بررسی و شناسایی المان های وابسته و مرتبط با رتبه بندی نتایج لوکال گوگل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

دو نتیجه گیری مقدماتی از این پژوهش :

1_ فاکتورهای رتبه بندی ارگانیک (لینک ها ، کلمات کلیدی ، نوشته های anchor و ...) باعث ارتقا قابلیت مشاهده شدن در نتایج لوکال می شوند.

2_ بازدیدها کریتیکال هستند.

این تحقیق نشان می دهد که الگوریتم های جستجو ارگانیک و لوکال هنوز هم به میزان زیادی با هم در ارتباط هستند. اگرچه کمپانی گوگل سعی به ایجاد متغیرهای گوناگون در الگوریتم های لوکال دارد اما تاکتیک های سئو ارگانیک هنوز هم اثربخش هستند.



توجه :

ادامه این نوشته به زودی منتشر خواهد شد. سئو را همراهی کنید.

UCI-Logo-Footer.png
 
بالا