برگزیده های پرشین تولز

تخفیف 25 درصدی سرویس های میزبانی و نمایندگی

میلاد

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
4
سن
38
محل سکونت
Esfahan
سلام
با تبریک و تهنيت به مناسبت عید غدیر به اطلاع کلیه دوستان میرسانیم که از امروز به مدت یک هفته کلیه سرویس های میزبانی و نمایندگی ما با تخفیف 25 درصی ارایه میشود بری استفاده از این تخفیف به هنگام سفارش از کد تخفیف «ghadir» استفاده کنید.
در زیر میتونید لیست پلان ها را به همراه هزینه اون مشاهده کنید. توجه داشته باشید در جداول زیر هزینه درج شده بدون تخفیف هست و با وارد کردن کد تخفیف در فرم سفارش به صورت خودکار 25 درصد از هزینه سفارش کسر میشه.
با تشکر از توجه شما دوستان، موفق باشید

سرویس های میزبانی لینوکس:
کلیه پلان های میزبانی لینوکس مووبل هاست امکان میزبانی تعداد نامحدودی دامنه را به صوت پارک و یا اد ان برای شما فراهم مینماید. سرویس های ما بر روی سرور های پرسرعت سنت او اس و با آپ تایم ۹۹ در صد می باشد. کنترل پانل سرویس ها سی پانل می باشد.
بر روی سرور ها پی اچ پی ۵٫۲٫۰، پرل ۵٫۸٫۷ و مای اس کیو ال ۵٫۰٫۲۴ نصب می باشد. کلیه پلان ها داری امکانات پایگاه داده نامحدود، ایمیل به تعداد نامحدود، زیر دامنه به تعداد نامجدود، اد ان و پارک دامنه به تعداد نامحدود و حساب اف تی پی به تعداد نامحدود می باشد.
http://************/files/0f5jdyh7vt1e9n7d9w1s.png​
سرویس های میزبانی ویندوز:
کلیه پلان های میزبانی ویندوز مووبل هاست امکان میزبانی تعداد نامحدودی دامنه را به صوت پارک و یا اد ان برای شما فراهم مینماید. سرویس های ما بر روی سرور های ویندوز دات نت ۲۰۰۳ و با آپ تایم ۹۹ در صد می باشد. کنتزل پانل این سرویس ها پلسک می باشد.
بر روی سرور ها دات نت ۱ و ۲، پی اچ پی ۴٫۴ و ۵٫۲، مای اس کیو ال ۵ و ام اس اس کیو ال ۲۰۰۵ نصب می باشد. کلیه پلان ها داری امکانات پایگاه داده نامحدود، ایمیل به تعداد نامحدود، زیر دامنه به تعداد نامجدود، دامین الیاس به تعداد نامحدود و حساب اف تی پی به تعداد نامحدود می باشد.
http://************/files/0f5jdyh7vt1e9n7d9w1s.png​
سرویس های میزبانی حجیم
مشخصات نرم افزاری سرور مشابه سرویس های میزبانی لینوکس و ویندوز می باشد. در صورت پرداخت یکجای هزینه سالانه بر روی پلان ۲ به بعد یک دامنه رایگان و پلان ۵ به بعد دو عدد دامنه رایگان هدیه می شود. همچنین در صورت سفارش و پرداخت هزینه یک ساله از دو ماه تخفیف پرخوردار خواهید شد.
http://************/files/j1r5m2pkjdko3sq22l5m.png​
سرویس های نمایندگی
سرویس های نمایندگی لینوکس و ویندوز ما نیز با هزینه یکسان ارایه میشود و علاوه بر مشخصات ذکر شده برای سرویس های میزبانی لینوکس و ویندوز شامل امکانات ایجاد و مدیریت اکانت ها و همچنین تغییر شکل ظاهری کنترل پانل مطابق با مشخصات و ارم لوگوی نماینده میباشد.
http://************/files/q1a660l587pludn8k8js.png


مشاهده و سفارش پلان ها
 
بالا