برگزیده های پرشین تولز

:: تخمي ترين دروغ آوريل ::

arash_kh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2003
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
5
وبلاگ شرق: دروغ سيزده

آقايان و خانم‌های محترم. وب‌لاگ روزنامه‌ی شرق دروغ سيزده من بود که چون مسافرت بودم کسی متوجه آن نشده بود و خودم هم نمی‌توانستم به آن لينک بدهم. برای همين در اين يکی، دو روز يک دفعه کشف شد و خودم هم به پخش خبرش کمک کردم. مثل اينکه موثر هم بوده است. چون روزنامه شرق در صفحه‌ی آخرش درباره‌ی آن نوشته است. بنابراين گذاشتم که بعد از اينکه خبرش پخش شد بگويم که اين وبلاگ دروغ سيزده يا اول آوريل من بود که ممکن است از ديد خيلی‌ها بی‌مزه به نظر برسد.

اما اين کار را برای اين کردم که شايد تحريريه‌ی روزنامه‌ی شرق و خوانندگانش با فشار به مسوولان روزنامه آنها را برای راه انداختن يک وب‌لاگ بيست و چهار ساعته قانع کنند. اگر هم بخواهند می‌توانم هر کمکی از دستم برمی‌آيد برايشان از اينجا بکنم. دومينی را هم که خريده‌ام حاضرم به خودشان بدهم. (ماجرای شيرزاد کاملا با اين دفعه فرق داشت. اين دفعه کاملا آگاهانه و فقط بخاطر دروغ سيزده بود. بخاطر همين هم زياد سعی در مخفی‌کاری نکردم.)

معتبرترين و مهم‌ترين روزنامه‌های دنيا از قبيل نيويورک‌تايمز و گاردين وبلاگ دارند. بنابراين برخلاف تصور احتمالی مسوولان روزنامه‌ی شرق، وبلاگ بچه‌بازی »يست. يک رسانه‌ی جديد و تاثيرگذار است . . .

حسين درخشان
 

arash_kh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2003
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
5
به نقل از Kako :
من یوخده آی کیوم پایینه آرش جان ! نوشته بالا به این معنیه که آرش اسم مستعار شماست و اسم واقیت حسین ه ؟ این منی که تو متن میگه توئی یا یکی دیگه ؟

از وبلاگ هودر كپي - پيست كردم.
 

arash_kh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2003
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
5
حسين درخشان به هر قيمتي شده خودش و وارده بازي ميخواد بكنه. بعضي كاراشم واقعا بچه بازيه . نمي دونم قبل از اينكار به چي فكر ميكرده !! اوني كه من تا حالا شناختم واسه دروغ آوريل 6 دلار بالاي دومين رجيستر كردن نميده . . .
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
بله..............
 

black_jack_of_black_city

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
1,506
لایک‌ها
73
سن
44
محل سکونت
با قلبی شکسته در انتظار مرگ گوشه ای نشستم . به آرز
يه جا هم گفته من بادمجانم توي وبلاگ بادمجان
 
بالا