برگزیده های پرشین تولز

ترفندها و نكات نرم افزاری

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
طريقه حذف درایوها از MY COMPUTER
iritn
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
با اين ترفند دوستان عزيز مي توانند هر يک از درايوهاي موجود در سيستم خود را ناپديد کنند.

ابتدا به کمک دستورregedit رجيستري خود را باز نماييد سپس به اين کليد مراجعه کنيد:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\ Policies\Explorer
و يک متغير جديد از نوع DWORD ساخته و نام آن را NoDrivers بگذاريد مقداري که براي اين متغير تعيين مي کنيد نشان مي دهد که چه درايوهايي مرپي هستند راست ترين بيت مربوط به گردونه ي:A
و بيت بيست و ششم مربوط به گردونه ي :Z است براي مخفي کردن هر درايو کافي است بيت آن را روشن کنيد.
اگر با اعداد هگزا ميانه خوبي نداريد مي توانيد مي توانيد از اعداد دسيمال زير براي مخفي کردن هر درايو يا چند درايو استفاده کنيد مثل اعداد زير :
A:1 , B:2 , c:4 , D:8 , E:16 , F:32 و...........
براي ناپديد کردن تمام درايوها مي توانيد عدد دسيمال ۶۷۱۰۸۸۶۳ را به متغير NoDrives بدهيد .

نکته :
این درایوهاهم چنان در برنامه ی مدیر فایل ظاهر خواهند شد برای از بین بردن این برنامه باید فایل winfile.exeرا حذف نماييد.
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
8 توصيه براي ايمني بيشتر رمز عبور

توسط: فن آوري اطلاعات كيانا

آيا رمز عبور شما از حفاظت لازم برخوردار است؟

وارد كردن هميشگي اسم كاربر و رمز عبور، روندي ناخوشايند و كسل كننده است. چه بخواهيد ايميل خود را چك كنيد، چه بخواهيد از وضعيت حساب بانكي خود مطلع شويد.
اغلب كاربران كامپيوتر، به طور معمول از رمزهاي عبور ساده و آسان استفاده مي كنند. اما دقت داشته باشيد كه اين سهل انگاري در انتخاب رمز عبور، عواقب خطرناكي به دنبال خواهد داشت. رمزهاي عبور آسان و معمولي در ظرف چند ثانيه لو خواهند رفت و اطلاعات شخصي مانند شماره حساب بانكي و شماره كارت اعتباري شما به راحتي در معرض ديد هكرها قرار خواهند گرفت.
پيامد: هر هكري مي تواند حساب بانكي شما را تخليه يا با شماره كارت اعتباري شما اقدام به خريد كند.

در اينجا 8 نكته براي حفاظت از اطلاعات توصيه مي شود :

1 .به هيچ وجه از اسامي استفاده نكنيد فرقي نمي كند كه اسم فاميلتان باشد، يا باشگاه فوتبال مورد علاقه تان. بسياري از برنامه هاي هكر، رمزهاي عبور را با كمك فرهنگ لغت هك مي كنند. فقط چند ساعت طول خواهد كشيد كه با كمك لغات يك فرهنگ لغت، دستيابي به رمز عبور امكان پذير شود.

2.براي رمز عبور خود حداقل از 8 حرف استفاده كنيد: براي رمز عبوري كه از 4 حرف تشكيل شده است، حدود 45000 حالت وجود دارد. اما براي رمز عبوري كه از 8 حرف و علامتهاي ويژه تشكيل شده است، يك
ميليارد حالت مختلف وجود دارد!

3.براي رمز عبور، از حروفي كه در كنار هم قرار گرفته اند استفاده نكنيد! در كنار هم قرار گرفتن حروف و يا اعداد، دستيابي به هكرها به رمز عبور شما را بسيار راحت مي كند!

4.براي رمز عبور خود، تركيبي از حروف بزرگ و كوچك يا اعداد و علامتهاي ويژه را انتخاب كنيد. استفاده از علامتهاي ويژه به تنهايي كافي نيست.

5.رمز عبور خود را تا حد امكان جايي ننويسيد حتي اگر كاغذي كه رمز عبور خود را بر روي آن نوشته ايد، در جاي امني مانند كيف تان باشد، از اين كار اجتناب كنيد. عنوان كاغذي كه رمز عبور خود را بر روي آن نوشته ايد، به هيچ عنوان زير صفحه كليد يا به مانيتور خود نچسبانيد!

6.رمز عبور خود را همواره تغيير دهيد. هر قدر، مدت زمان استفاده از رمز عبورتان بيشتر باشد، خطر هك شدن شما بيشتر خواهد بود. اداره فناوري اطلاعات آلمان فدرال، توصيه مي كند كه هر 90 روز يكبار رمز عبور خود را تغيير دهيد.

7.رمز عبور خود را در كامپيوتر ذخيره نكنيد! كامپيوتر قادر است رمز عبور شما را ذخيره كند تا شما مجبور نباشيد هر بار آن را وارد كنيد. با اين حال، كسي كه براي هر بار ورود، احتياج به وارد كردن رمز عبور نداشته باشد، خيلي سريع آن را فراموش مي كند: دقت داشته باشيد كه براي تغيير رمز عبور ، بايد حتماً رمز عبور قبلي را وارد كنيد!

8.رمز عبور خود را به شخص ديگري ندهيد! اگر از شما تلفني يا با ايميل، رمز عبورتان را خواستند، آن را بازگو نكنيد! هكرها معمولاً خود را به عنوان همكاران شركتهاي بزرگ معرفي مي كنند. اين اشخاص كه خود را سرويس كار كامپيوتر معرفي مي كنند، معمولاً توسط تماس تلفني يا ايميل رمز عبور شما را براي حل مشكل كامپيوترتان طلب مي كنند. ولي هيچ شركت معتبر و صاحب نامي از شما رمز عبورتان را نمي خواهد.

9.براي ايجاد كلمه عبور، از حروف بزرگ و كوچك و به صورت يك در ميان استفاده كنيد.
cOmPuTeR مثال

در آخر اميدوارم هيچ گاه هك نشويد !!!
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
آشنايي با خطاهاي متداول به هنگام استفاده از مودم كامپيوتر

پیغام های متداولی در اینترنت هنگام وصل شدن شما به ISP پیش میاد که چند تا شو توضیح میديم:

602 : پورت قبلا باز شده است.
629 : پورت توسط کامپیوتر دور قطع شده(یعنی اشکال از سرورتونه)
630 : قطع پورت به علت مشکلات سخت افزاری
631 : پورت توسط کاربر قطع شد
645 : خطای تشخیص هویت داخلی
650 : سرور پاسخ نمیدهد(یا تلفن اشتباه است یا خط تلفن سرور وصل نیست)
666 : دستگاه آماده نیست(یک دفعه کامپیوتر را ریست کنید)
676 : خط اشغال است(شلوغی خط)
677 : یک شخص به جای مودم پاسخ داده است(اگه شماره درست نباشه و بجای وصل شدن به اینترنت کسی بگه الو)
678 : جواب نمی دهد(یا خط تلفن قطع است یا سیم وصل نیست یا افت رو خط دارید)
680 : خط آزاد پبدا نمیشود(شلوغی خط)
691 : اسم کاربری نادرست است
731 : پروتکل تنظیم نیست(مودم یا تنظیمات درست نیست)
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
از كار انداختن Image Preview

در ويندوز xp منوي عكسها و يا ارسال فكس با image veiwer يا fax viewer به صورت استاندارد تعريف شده و گاهي اوقات براي كاربر مزاحمت هايي ايجاد مي كند كه باعث ناراحتي در استفاده از ويندوز xp مي شود. براي اين كه اين مشكل رفع شود، مي توانيد اين منو را از كار بيندازيد. براي اين كار بايد سراغ رجيستري رفته و ديتا value مورد نظر را پاك كنيد تا همه چيز حل شود. لطفا با تايپ Regedit در منوي RUN روي استارت كار را شروع كرده و با ورود به رجيستري سراغ كندوي بزرگ HKEY-CLASSES RROOT برويد آن را كليك كرده و بعد شاخه System FileAssociations را بيابيد. با پيداكردن آن لطفا زيرشاخه بعدي يعني image را يافته و با كليك روي آن زيرشاخه Shell EX را پيدا كنيد. سپس زيرشاخه بعدي Context Menu Handlers را پيدا كنيد و داخل آن نيز زيرشاخه مورد نظر يعني Shell Image Preview را خواهيد ديد. لطفا دست نگه داريد. به پوشه روبه روي اين زيرشاخه به نام Default كه به صورت String است و Value داخل آن بدين صورت نوشته شده ، دقت كنيد:cb260c236066} - b725-45f6 - 1d6a -{e84fda7c براي از كار انداختن Preview كافي است اين ديتا Value را پا كرده و Ok كنيد. به همين راحتي حالا ديگر خبري از باز شدن تصاوير با image Preview نخواهد بود.

کد:
HKEY - CLASSES - ROOT \ System File Associations\ image \ ShellEX\ Context Menu Handlers\ Shell Image Preview
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
ورود با چند ID بطور همزمان در Yahoo Messenger

توسط اين برنامه (Magic-Logon) با داشتن Yahoo messenger مي توانيد با چند id به طور همزمان وصل شويد اين برنامه ۱۰۰٪ كارآيي دارد .

طرز كار:
بعد از دانلود برنامه آن را اجرا كنيد در ضمن بايد اول آيكون ياهومسنجر را در گوشه taskbar كنار ساعت ببنديد و بعد از اجراي برنامه دكمه crack را بزنيد بعد از چند ثانيه پيغامي با معني اين برنامه با موفقيت نصب شد نشان داده مي شود حالا هر چند تا كه ميخواهيد روي برنامه ياهو مسنجر كليك كنيد براي هر بار كليك يك آيكون به taskbar اضافه مي شود و شما مي توانيد براي هركدام يك id خاص را بزنيد connect شويد

براي دان لود اين نرم افزار به لينك زير مراجعه كنيد :
 

esi

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2004
نوشته‌ها
91
لایک‌ها
1
محل سکونت
Hell
ميگم خوبی کن جان، انتی ويروس ميگه "هک طول" است....
خطر نداشته باشه يک وقت؟؟؟
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
به نقل از esi :
ميگم خوبی کن جان، انتی ويروس ميگه "هک طول" است....
خطر نداشته باشه يک وقت؟؟؟


منم شنيدم اينم خبرش
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

هشدار به كاربران ياهو مسنجر


*پنجشنبه 10 اردیبهشت 83 - *
در روز گذشته خبري درباره نرم افزاري براي استفاده همزمان از ياهو مسنجر در برخي از سايتهاي خبري آي تي منتشر شد كه به گفته كارشناسان نرم افزار مذكور حاوي به ويروس خطرناكي است. علي مشاطان كارشناس نرم افزار در گفتگو با ايتنا گفت : " نرم افزاري كه تحت عنوان Magic-Logon معرفي شده حاوي ويروسي است كه به تازگي در سايت نورتون معرفي شده ودر زير مجموعه Hack- tools قرار گرفته است . وي خاطر نشان كرد ا کاربران دقت کنند که از اجرای این نوع برنامه های ناشناخته که غالبا توسط Hacker ها منتشر میشوند جدا خودداری کنند." جدا از بحث دقت كاربران در استفاده از نرم افزارهاي ناشناخته ، توجه ويژه مديران سايتهاي خبري به اعلام اخبار مربوط به اين نرم افزارها الزامي است . چرا كه شايد برخي از كاربران به پشتوانه اعتمادي كه به سايتهاي خبري وجود دارد از اين نرم افزارها استفاده كنند .
:exclamati http://www.sadeghivapesaran.com/download/hack/Magic-Login-Full.zip :exclamati
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
Update كردن ويندوز Me

تكنولوژي كامپيوتر آنچنان با سرعت در حال پيشرفت است كه گاه حتي كپي جديد ويندوز Me احتمالا در بعضي از كارها قديمي محسوب ميشود. راه حل چيست؟ تا قبل از عرضه ويندوز Me، كاربران سرخورده مجبور بودند براي يافتن اصلاحات سحرآميز اينترنت را جستجو كنند، با اين اميدواري كه فايل هاي جديد بهبود يافته و up-to-date را بيابند و بدين ترتيب سيستم خود را اصلاح نموده و ويندوز را وادار كنند تا كار خود را به طور معمول انجام دهد. اما ويندوز Me با برنامه windows update بهينه شده خود جستجوي اصلاحات را سهولت مي بخشد. براي استفاده از اين برنامه ابتدا گزينه windows update را از قسمت بالاي منوي start انتخاب كنيد. در نتيجه ويندوز Me سايت windows update اينترنت را در اختيارتان قرار ميدهد. بعد از برقراري ارتباط، سايت فوق كامپيوتر شما را شناسايي ميكند و ليستي از اصلاحات مورد نيازتان را در اختيارتان قرار ميدهد. اكنون ميتوانيد برنامه هاي به روز شده مورد نياز خود را كليك كنيد تا برنامه به طور اتوماتيك آنها را نصب كند، سريع و آسان.

Windows update برنامه جديدي نيست بلكه در ويندوز 98 نيز وجود داشته است. اما اكنون اين برنامه طوري بهبود يافته كه ديگر هشدارهاي update دروغين براي كاربر ارسال نمي كند
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
چند راه آسان برای ترجمه کلمات و متن

اگر از Yahoo! Messenger استفاده می کنید میتوانید farsidic را به لیست دوستان خود اضافه کنید. این در واقع یک روبوت است که وقتی یک کلمه انگلیسی به آن بفرستید معنی آنرا به شما میفرستد. این روبوت هنوز درحال آزمایش و بهبودی است و (در زمان نوشتن این مقاله) معنای فارسی کلمات و توضیح آنها به زبان ساده انگلیسی را میفرستد. این پروژه شخصی است و بهتر است آدرس آن (http://farsidic.blogspot.com) را بخاطر بسپارید که در صورت تغییر نام کاربر آن در یاهو نام جدید آنرا بدانید.

سایت لغتنامه آریانپور (http://www.aryanpour.com ) هم لغتنامه بسیار خوبی دارد. و اگر از لغتنامه استفاده زیادی می کنید میتوانید لغتنامه رایگان درنگار (فقط برای ویندوز) را از http://www.iranonline.com/DorNegarhttp:// دریافت کنید.

شاید گاهی هنگام جستجو در گوگل متوجه شده باشید که برخی صفحه ها در زبانهای دیگر هستند و در کنار آنها کلید ‘Translate’ را می بینید که آنها را ترجمه می کند. سایت جستجوی دیگری بنام AltaVista.com (که قبل از گوگل بهترین در نوع خود بود) همین سرویس را دارد که میتوانید مستقیما هم به آن دسترسی پیدا کنید. وقتی به http://babelfish.altavista.com بروید میتوانید یک متن یا آدرس هر سایت را وارد کرده و تمام متن یا سایت را از زبانهایی شامل فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، ژاپنی، چینی و کره ای به انگلیسی و یا برعکس ترجمه کنید.

برای ترجمه انگلیسی به انگلیسی به http://reference.yahoo.com بروید و چند لغتنامه و دائرتالمعارف مشهور از جمله American Heritage Dictionary انگلیسی و اسپانیایی، World Factbook، The Oxford Shakespeare و غیره را یکجا جستجو کنید. یاهو علاوه بر متن کامل این کتابها با تلفظ صحیح (و صدا) و ارتباط آسان بین کلمات، سرویسهای دیگری از جمله متن تمام آثار Shakespeare را کاملا بطور رایگان در اختیار شما قرار می دهد. سرویس مشابه http://www.dictionary.com است که لغتنامه هایی چون Webster را دارد ولی متاسفانه برای برخی سرویسها باید آبونمان ماهیانه پرداخت کنید.

اگر از سیستم عامل Linux استفاده کنید حتما میدانید که بیشتر محیط های گرافیکی این سیستم عامل حداقل یکنوع دیکشنری انگلیسی دارند. برای ویندوز، مکنتاش و حتی کامپیوترهای جیبی هم میتوانید با کمی جستجو در گوگل یا بانکهای نرم افزاری تعداد زیادی لغتنامه (چه نرم افزاری و از طریق اینترنت) پیدا کنید
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
جالبهَََََََََ
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
بوسيله FireWall، اسپم را مسدود كنيد

از: PCWorldIran
مترجم: كتايون واثقى

اين ترفند در ويندوز XP كاربرد دارد.

اگر از يك مودم كابلى يا ISP ديگرى كه مرتبا به اينترنت وصل است استفاده مىكنيد كامپيوتر شما بسيار نسبت به اسپم و يا هكرها آسيب پذير است. هر زمانى كه كامپيوتر شما به شبكه وصل مىشود اينترنت يك شماره به خصوص را به كامپيوتر شما تخصيص مىدهد. هر گاه كه مودم شما شماره اينترنت را بگيرد يا به شبكه وصل شود شماره شما تغيير مىكند. اما اگر به طور مرتب به وسيله يك مودم كابلى يا ديگر اتصالات 24 ساعته به اينترنت وصل مىشويد. شماره شما تغيير نمىكند. اين باعث مىشود كه هكرها بتوانند راحت تر كامپيوتر شما را پيدا كنند و اگر آسيب پذير است شماره آن را بين ديگر هكرها پخش كنند.

اينجاست كه يك فايروال (برنامه حفاظتى) بكار مىآيد. نرم افزار فايروال بين كامپيوتر شما و اينترنت قرار مىگيرد و به عنوان يك گذرگاه عمل مىكند. و به شما امكان را مىدهد كه تصميم بگيريد چه نرم افزارى و در چه زمانى به كامپيوتر شما راه يابد.

ويندوز XP يك فايروال خود ساخته دارد براى نصب آن كارهاى زير را انجام دهيد:

1- StartMenu را باز كرده و روى MyNetwork Places كليك راست نماييد و properties را انتخاب كنيد. اينترنت يك شبكه وسيع مىباشد. و براى اينكه كامپيوترها بتوانند با هم ارتباط برقرار كنند طراحى شده. براى همين مهم است كه مطمئن شويم تنها كامپيوترهاى شناخته شده ارتباط برقرار مىكنند.

2- روى اتصالى كه مىخواهيد از آن حفاظت شود كليك راست كرده و properties را برگزينيد. اگر از يك اشتراك dial-up استفاده مىكنيد، روى آيكن كليك راست كنيد و اگر داراى يك شبكه در منزل و يا محل كار خود هستيد روى Local Area Connection كليك راست نماييد در هر دو صورت properties را انتخاب كنيد.

3- بخش Asvanced را انتخاب كرده و فايروال را فعال كنيد.

روى پنجره كليك كنيد تا Windows XP Firewall فعال شود.

اگر يك شبكه را اداره مىكنيد و از internet Connection Sharing براى اينكه تمام كامپيوترهاى متصل به شبكه از مودم استفاده كنند، استفاده مىكنيد. فايروال فقط بايد در كامپيوتر ميزبان فعال شود. كامپيوتري كه به اينترنت متصل است. كامپيوترهاى ديگر كه به كامپيوتر اصلى وصل هستند و از مودم آن استفاده مىكنند ضرورتى ندارد كه فايروال داشته باشند.
 

milad_sm

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2004
نوشته‌ها
178
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
Tehran
جا داره از اين خوبي كن يه تشكر كنم.
خيلي حال ميدي استاد. من كه حوصله ندارم برم همه سايت ها رو بخونم. شما ميگيري چيزاي خوبش رو منتقل مي كني. اگه نماينده شدي بهت راي ميدم.
خيلي مخلصيم!
 

Kako

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2003
نوشته‌ها
1,259
لایک‌ها
9
سن
43
جا داره از اين خوبي كن يه تشكر كنم.
مثل اينكه اصلا كم فيلم و تلويزيون نميبيني ها ميلاد ! اونوخ مياي به من تيكه ميگي ؟؟؟؟؟؟
جملت كپي مجريهاي تلويزيون (ننگ ايرانيان ) بود !
 

milad_sm

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2004
نوشته‌ها
178
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
Tehran
به نقل از Kako :
مثل اينكه اصلا كم فيلم و تلويزيون نميبيني ها ميلاد ! اونوخ مياي به من تيكه ميگي ؟؟؟؟؟؟
جملت كپي مجريهاي تلويزيون (ننگ ايرانيان ) بود !

اخ!!! دردم اومد جون تو!! :eek:
ابراز احساسات هم ديگه نميتونيم بكنيم؟! :wacko:
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
ايجاد دايركتوري بدون نام در ويندوز!

نام گذاري براي پوشه ها و يا همان دايركتوري ها آداب خاصي دارد.
عموما افراد براي نام گذاري روشهاي متفاوتي براي خودشان دارند ولي در هر صورت يك قانون كلي وجود دارد. يك نام كه انتخاب مي كنيد بايد حداقل يك كاراكتر داشته باشد .
به عبارت ديگر نمي توانيد يك دايركتوري بدون نام داشته باشيد ولي ....
ولي ويندوز اين امكان را براي شما فراهم كرده است.

خب بهتر است روش زير را دنبال كنيد :
پيش از هر كاري كليد NumLock را روشن كنيد.
حال بر روي دايركتوري خود كليك سمت راست را زده و گزينه Rename را برگزينيد.
كليد Alt را پايين نگه داشته و از اعداد Keypad ( مجموع اعداد سمت راست صفحه كليد ) عدد 0160 را تايپ كنيد .
پس از زدن كليد Enter دايركتوري خود را بدون نام مشاهده مي كنيد .
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
چگونه فايل هاي هك را شناسايي كنيم؟

هنگام چت در ياهو ممكن است از افراد مختلف فايلي دريافت كنيد كه گاهي اوقات اين فايلها براي نفوذ به كامپيوتر شما و يا دزديدن پسورد ياهوي شما هست . يك راهي وجود دارد كه در هنگام دريافت فايل تا حدي از امنيت آن اطمينان حاصل كنيد :
وقتي شخصي فايلي مي فرستد در پيغامي كه براي شما مبني بر تائيد آن مي ايد نام شخص فرستنده ، نام فايل و حجم آن و از اين قبيل اطلاعات روي آن نوشته شده هست. شما بايد توجه داشته باشيد كه فايلي كه مي خواستيد با نوع فايل فرستاده شده هماهنگي دارد يا نه ؟
مثلا اگر عكسي مي خواهيد دريافت كنيد بايد فايل مربوط پسوند JPG داشته باشد اما فايلهاي هك كه با MGIC-PC ساخته مي شوند در قسمت نام بعد از JGP پسوندي مثل SCRياexe و..مثل( mypic.jpg.scr) وجود دارد كه نشان دهنده آن است كه فايل فرستاده شما يكي از انواع فايل هاي ساخته شده توسطmagic-pc است كه براي بدست آوردن پسورد شما مي باشد .
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
چگونه بعضي از صفحات سايتها را كه در هنگام نمايش مشكل دارند، ببينيم؟

بعضي از صفحات وب در زمان نمايش به صورت كاراكتر هاي نا مشخصي نمايش داده مي شود. براي ديدن اين گونه صفحات بايد روي صفحه كليد كليك راست كرده و از منو مربوطه Encoding را انتخاب كنيد. (جهت زبان فارسي معمولا بهترين انتخاب Arabic و يا Unicode (UTF8) مي‌باشد.)

در اين صورت بر حسب زبان صفحه يكي از حالتها انتخاب مي شود تا صفحه به درستي نمايش داده شود.

در كامپيوتر يك رشته كاراكتر هاي استاندارد و غير استاندارد وجود دارد .

كاراكتر هاي استاندارد روي صفحه كليد هستند و هر كدام از آنها داراي كد مشخصي هستند . اما كدهاي ديگري وجود دارد كه به وسيله صفحه كليد قابل دسترسي نيست. برنامه نويسان مختلف مي توانند كاراكتر هاي مورد نظر خود را روي اين كد ها قرار دهند . زماني كه از Encoding استفاده مي شود در واقع نوع فرمت كاراكتر هاي غير استاندارد مشخص مي شود.
 
بالا