برگزیده های پرشین تولز

تریلر جدید بازی ترسناک Welcome to Hanwell منتشر شد

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
در صفحه Steam این بازی، Welcome to Hanwell این‌گونه توصیف شده است:

به Hanwell خوش آمدید؛ مکانی که پیش‌تر به عنوان پناهگاهی از [موجودات و بلایای] خوفناکِ جهانِ بیرون شناخته می‌شد و بعد‌ها به گودالی مملو از آن‌ها تبدیل گشت؛ جهانی آزاد و لبریز از حس ترس و تباهی که هر ساختمان موجود در آن ساختار خاص و داستان منحصربه‌فرد خود را خواهد داشت؛ [داستان‌هایی] که تار و پودشان به‌وسیله‌ی بقایای این شهر مخوف به یکدیگر متصل شده‌ است.

در این بازی، گروهی به نام شورای حفاظت عمومی هانول (نام انگلیسی Hanwell Council of Public Protection یا به اختصار HCPP) فعالیت می‌کنند که وظیفه‌ی آن‌ها حفاظت از شهروندان در مقابل خطر موجوداتی با نام Anomalies است که باعث هرج و مرج و ویرانی در هانول شده‌اند. همانند پروژه‌ی پیشین محافظتی در این شهر که با نام SCP شناخته می‌شد، HCPP نه‌تنها به مبارزه با این موجودات می‌پردازد بلکه با تحقیق روی آن‌ها سعی در پی بردن به ریشه‌ها و دلایل ظهور آن‌ها در این منطقه دارد.

تریلر منتشر‌شده از بازی Welcome to Hanwell شامل تصاویر شبح‌وار، دلهره‌آور و موسیقی‌ محیطی زیبایی است که به‌خوبی و آن‌گونه که باید باعث انتقال اتمسفر بازی به مخاطبان می‌شود. تصویر شخص تنهایی که در انتهای راهرو ایستاده است از نظر بصری دلهره‌آور و قوی کار شده است و اگر‌چه بسیاری از موجودات نشان داده‌شده در تریلر بسیار عادی به نظر می‌رسند اما برخی عناصر جالب همچون دختری روح-مانند با بدن غیرعادی و قدرت تلپورت و همچنین عنکبوت‌های درون بازی به نظر جالب به نظر می‌رسند.

این بازی اکنون روی پلی‌استیشن 4 و استیم با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل خریداری است.

118فایل
 
بالا