• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

+ تریلر نهایی بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن + اسکرین شات

khafanName

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 آپریل 2012
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
3
بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن

Amytis.jpg



مراحل ساخت بازی مبارزه در خلیج عدن به پایان رسیده و استودیوی آمیتیس بازی رایان، سازنده ی این بازی
در انتظار سپری شدن مراحل پس از تولید و انتشار بازی در بازار است.


اخیرا نیز تصاویر و تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که می توانید در زیر مشاهده کنید.



اسکرین شات های بازی که قدرت گرافیکی بازی رو نشان می دهد

3.jpg1.jpg2.jpg
4.jpg5.jpg


تریلر نهایی بازی مبارزه در خلیج عدن


پیشنهاد می شود با کیفیت HD مشاهده شود.

با کیفیت HD

با کیفیت SD

مشاهده در آپارات

به زودی بازی منتشر می شود و شاهد یک بازی با کیفیت ایرانی چه از لحاظ گرافیک بصری و چه از لحاظ گیم پلی خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر و دیدن اسکرین شاتها با سایز بزرگتر به سایت سازنده مراجعه کنید
سایت سازنده بازی



 

khafanName

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 آپریل 2012
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
3
استاندارد ترین اکشن اول شخص ایرانی در راه است


سلام به همه ی دوستان. این هم همان گزارشی که قولش را داده بودیم

هفته ی پیش برای تست خلیج عدن رفته بودیم که گزارشش را در پایین می خوانید.
از این که بعضی از قسمت های گزارش کمی ( و فقط کمی !!!!) درب و داغان است ما را ببخشید! راستش ما در مقاله ی اصلی ، بی جنبه بازی درآورده و کلا داستان و غافلگیری های داستانی را لو داده بودیم! گزارش را برای جناب حقیقی فرستادیم و ایشان هم بعضی (وفقط بعضی !!) قسمت های آن رابدلیل اسپویل بیش از حد ، سانسور کرده و یا تغییر دادند ! دیگر به بزرگی خودتان ببخشید




راستش را بخواهید اولین باری که در نمایشگاه برج میلاد با خلیج عدن روبرو شدم ، باورم نمیشد که بازی را یک تیم ایرانی ساخته!با این که نسخه ی به نمایش درآمده فقط یک دمو بدو ولی بازهم هیچ چیزش شبیه بازی های ایرانی نبود! مرحله ی به نمایش در آمده در یک کشتی اتفاق می افتاد . بازی بصورت سوم شخص دنبال می شد. انیمیشن ها بی نقص ، نورپردازی در شب عالی ، افکت های آب و باران در مقایسه با دیگر بازی های ایرانی ( و حتی خارجی) بسیار خوب و گرافیک بازی چشم نواز بود. همان چیزی که خیلی از گیمر های ایرانی آن را معیاری برای سنجش خوب یا بد بودن بازی می دانند. در کل همه چیز نمایانگر یک اکشن سوم شخص ناب و بی نقص بود.​
چند ماه بعد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازی دوباره به نمایش درآمد. با این تفاوت که دیگر نسخه ی دمو نبود و تریلر به نمایش در آمده مربوط می شد به گیم پلی بازی . سبک بازی هم از سوم شخص به اول شخص تغییر کرده بود. اگر یادتان باشد همان موقع هم یک مصاحبه با جناب حقیقی انجام داده بودیم.​
هفته ی گذشته برای تست بازی به شرکت آمیتیس رفتیم. آقای حقیقی تشریف آوردند و بعد از یک گفت و گوی کوتاه ، افتادیم به جان بازی !​
همانطور که می دانید داستان بازی حول درگیری های دزدان دریایی سومالیایی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این دزدان دریایی که حدود ۲۰ سال پیش شکل گرفتند ، تهدیدی جدی علیه کشتیرانی های بین المللی هستند و ایران یکی از معدود کشور هایی است که برای حفظ امنیت کشتی ها به صورت مستقیم با این دزدان دریایی مقابله می کند.​
- درباره ی تبلیغات بازی می پرسیم. صیاد حقیقی قول تیزر تلویزیونی را به ما میدهد. همانطور که میدانید بازی با مشارکت ارتش به تولید رسیده است و ارتش ج.ا.ا در این خصوص قول مساعد داده است ! از این موضوع بسیار خرسندیم. چون بازیسازان عزیز همیشه برای تبلیغات به مشکل بر می خوردند. تازه ، تا بحال تیزر تلیویزونی یک بازی ایرانی را ندیده ایم!
مرحله ی فردوگاه را در “جنگاوری نوین۲″ به یاد می آورید؟ همان مرحله ای که همراه با ماکاروف و دوستان(!) مردم را به رگبار می بستید! اگر به خاطر داشته باشید به دلیل خشونت زیاد این مرحله ، می توانستید آن را بازی نکنید. خلیج عدن یک مرحله غافلگیر کننده دارد! البته نه به خشونت جنگاوری نوین، اما خوب منتظر یک مرحله شوک در بازی باشید.​
فقط به همین بسنده میکنیم که این مرحله بجای فرودگاه در یک کشتی اتفاق می افتد. نورپردازی در این مرحله غوغا می کند و افکت باران و آب بی نظیر است.​
این بازی شرح عملیاتی است که هدف در آن دستگیری سرکرده ی دزدان دریایی فردی ملقب به” اره ماهی” است. ضمنا بارگذاری ها (شبیه به ندای وظیفه هایی که توسط “تری آرک” ساخته می شوند) از فیلم های مستند استفاده می کنند.
شاهین حقیقی گفت : با تلاش زیاد پرسنل شرکت بازی در اوایل اسفند ماه به اتمام رسید و در حال حاضر امیدوارم با عملکرد مناسب ارتش این بازی رایانه ای همانطور که وعده کرده بودیم به موقع به دست مخاطب برسد. به امید خدا این بازی در اسفند ماه و نهایتا در فروردین ماه منتشر خواهد شد. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بازی همانطور که در مراحل تولید آن کم گذاشته نشده است در مرحله نشر آن نیز این اتفاق به بهترین حالت صورت پذیرد.
بازی جمعا هفت مرحله دارد. تنوع مراحل خیلی خوب است . ریتم بازی سریع و مشابه ندای وظیفه است.نه اینکه بگوییم بازی تقلیدیست ، نه به هیچ وجه. در واقع میتوان گفت به خوبی استانداردهای سبک شوتر در این بازی پیاده سازی شده است.
طراحی مراحل عالیست اما بی نقص نیست. کاملا معلوم است که قبل از طراحی روی آن ها فکر شده. همه چیز حساب شده و بر اساس منطق پیاده سازی شده است.
- خلیج عدن بخش چند نفره ی بر خط ( همان آنلاین خودمان!) هم دارد. البته نه در نسخه ی اصلی. بلکه احتمال دارد این بخش توسط یک بسته ی الحاقی به بازی اضافه شود و یا به نسخه بعدی بازی اضافه گردد.
نکته ی جالب این که برای ساخت بازی تیم سازنده به طور جدی به تحقیقات درباره ی خلیج عدن پرداخته تا جاییکه برای تحقیقات یکی از افراد تیم را به کشور های افریقایی اعزام کرده اند.
در بازی هفت نوع سلاح از جمله آرپی جی ، M16 ، یوزی ، کلاشینکف وجود دارد. چاقو و نارنجک هم در بازی وجود دارد. تنوع دشمنان هم به هشت نفر می رسد. حالا حساب کنید با ترکیب دشمنان و سلاح ها، چند کلاس دشمن خواهید داشت.
چهار شخصیت اصلی هم در بازی وجود دارند وهمانطور که می دانید انیمیشن های بازی همه “دستی” هستند. نکته ی جالب توجه این است که به هنگام حرف زدن ، لب و دهان کاراکتر ها هم حرکت می کند. بازی از نظر انیمیشن و حرکات (با توجه به امکانات ) خیلی خوب و سطح بالا عمل می کند. به جز چند مورد که حقیقی دلیلش را کمبود بودجه می داند.
در مراحل پایانی ریتم بازی بسیار سریع است و موسیقی بازی آدرنالین خونمان را به حداکثر می رساند. در کل ” نبرد در خلیج عدن” نوید یک اکشن اول شخص کاملا استاندارد را می دهد و امیدواریم تلاش دست اندرکاران آمیتیس نتیجه داده و بازی با استقبال خوبی روبروشود.


- یک نکته ی فنی(!): یادتان می آید در اولین خبری که بنده از این بازی زدم ، درباره یک ” راز ” برایتان گفتم؟ فعلا میگذارم در حد همان راز باقی بماند، اما قولش را گرفتم بعد از نشر پروژه به این راز بپردازیم.
- یک خبر بد هم دارم ، پروژه ی ملینا که قرار بود با مشارکت بنیاد توسط شرکت آمیتیس تولید شود متوقف شده و دلایل آن را قرار شد بعدا به صورت جداگانه بررسی کنیم. امیدواریم مشکلات سریعتر حل شده و بازی دوباره کلید بخورد.
گزارش: محمد شهریاری و علیرضا محمدی


منبع : www.pejdogame.com
 

Dark Hero

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,096
لایک‌ها
370
محل سکونت
Shiraz
گرافیکش در حد کال 2 هست.شاید یکم بیشتر.
اون قطب نمای پایینی کاملا کپی ار کال اف هست.ولی کلا خوب بود.
 

khafanName

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 آپریل 2012
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
3
گرافیکش در حد کال 2 هست.شاید یکم بیشتر.
اون قطب نمای پایینی کاملا کپی ار کال اف هست.ولی کلا خوب بود.


این کالاف 2
http://static.trustedreviews.com/94|3dc3b7|6b65_2140-1.jpg

این خلیج عدن
http://www.amytisgames.com/images/uploads/Image/Image/Screenshot-aden2/3.jpg


بعد حسابشو بکن اون زمان، اونا 40 تا 50 نفر بودند بعد این خلیج عدن 10 تا 15 نفر! بعد تو این وضعیت اقتصادی کشور!
به نظرت داری منصفانه نظر میدی !؟
 

siamkogames

Registered User
تاریخ عضویت
20 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,159
لایک‌ها
223
محل سکونت
Tehran
سلام آقا خسته نباشید بازی جالب شده تا خود بازی رو ببینیم اینم جرء بهترینای Unity میشه.....
 
بالا