برگزیده های پرشین تولز

تزریق داخل چشمی

asalprh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2016
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
4
22154608f791ac46c8232c0cf4b3215ba72a833e.jpg


تزریق داخل چشمی چیست؟
در گذشته های نه چندان دور درمان بیماری های چشمی در یک سری داروهای مخصوص مانند قطره چشمی و قرص های خوراکی محدود می شدند. اما امروزه وضعیت تغییر اساسی پیدا نموده است. با توجه به پیشرفت علم و دانش پزشکی علل خصوص دانش چشم پزشکی، قرص های خوراکی و قطره های چشمی رفته رفته جایگاه خود را از دست دادند و روش ها و متد های نوین پیشرفته علمی چشم پزشکی با رعایت اصول تزریق دارو و نیز مراقبت از چشم وارد عمل شدند.

تزریق داخل چشمی یکی از روش های مدرن و نوین پزشکی است که امروزه بسیار مورد توجه متخصصین چشم پزشک در دنیا واقع شده است. این روش با ارائه تکنیک های بسیار جدید و پیشرفته وارد این حوزه شد و با ورود خود موجب تسهیل در روند تشخیص و درمان بیماری های چشمی نیز گشت.

امروزه تزریق داخل چشمی، به عنوان یکی از مهم ترین تحولات چشم پزشکی معرفی شده است که با ارائه ی متد های مدرن در جهت درمان بسیاری از بیماری های قرنیه و شبکیه چشم اقدام به عمل آورده است. این روند که بر روی بسیاری از بیماری های صعب العلاج چشمی تأثیر به سزایی گذاشته است موجب گردیده تا روند جراحی شبکیه چشم و همچنین مدت زمان درمان مشکلات چشمی، نسبت به گذشته بسیار تسهیل شود.
منبع :
تزریق داخل چشمی
 
بالا