برگزیده های پرشین تولز

تصاویر و مشخصات گوشی Honor 9 لو رفت

19kala

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 فوریه 2017
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
2
سن
32
محل سکونت
شیراز
تصاویر و مشخصات گوشی Honor 9 لو رفت
1-honor9.jpg


تصاویر “Huawei Honor 9” روز گذشته در وب سایت “Weibo” منتشرشد؛ اما شواهدی مبنی بر واقعی بودن این تصاویر وجود ندارد. جدید ترین اخبار موجود در “TENAA” شایعات مربوط به آن را تایید می کند.

این گوشی قرار است که در 27 ژوئن معرفی شود شایعه شده است که طراحی این گوشی نسبت به طراحی “Huawei Honor 8” کمی فرق می کند. “Honor 9” دارای دوربین دوگانه بوده و طراحی قسمت جلو آن نشان می دهد که این گوشی دارای شیشه منحنی 2.5D است، در حالی که یک شیشه منحنی دیگر نیز قسمت پشت گوشی را می پوشاند. حسگر اثر انگشت در قسمت جلو در لبه پایین قرار گرفته در حالی که دوربین دوگانه در قسمت عقب قرار دارد. “Honor 9” دارای یک تراشه هشت هسته ای با سرعت 2.4 گیگاهرتز است که حدس زده می شود این تراشه Kirin 960" باشد. همچنین این گوشی دارای رم 4/6 گیگابایتی است و از آندروید Nougat” " استفاده می کند. این گوشی در دو مدل “4GB+64GB”(رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی) و " “6GB+64GB(رم 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی) در دسترس قرار می گیرد؛ و از یک باتری 3100 میلی آمپری استفاده می‌کند. دوربین قرارگرفته در عقب دارای حس‌گرهای”20MP+12MP” با فوکوس لیزری خودکار و فلش LED دوگانه است و دوربین جلو 8 مگا پیکسلی است. طرح قبلاً ساخته شده هواوی هانور 9، نشان می دهد که جایگاه فلش LED کمی فرق می کند. این طرح همه شایعات پیرامون این گوشی را تأیید می کند.

2-honor9.jpg


همچنین شواهد حاکی از این است که این گوشی جک 3.5 میلی متری صوتی را حذف کرده و تنها دارای پورت USB Type-C است که به همراه حفره بلند گوها در پایین قرار گرفته است.



حال ما می بایست منتظر انتشار اخبار جدیدی از این گوشی باشیم.

3-honor9.jpg
 
بالا