برگزیده های پرشین تولز

تصور کنید فن بیانتان چقدر روی کارتان تاثیر می گذارد؟

parsiank

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2018
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
24
محل سکونت
شیراز
فن بیان خود را تقویت کنید و در جمع، مخاطبانتان را با سخنرانیتان در صندلیشان میخکوب کنید !
در این دوره به شما نقاط توجه مخاطبان را نشان می دهیم و می گوییم برای اینکه سطج توجه مخاطبان را بالا ببریم و بالا نگهداریم چه تکنیک هایی را اجرا کنیم.

در جمع با خیال راحت و بدون فراموشی موضوع سخنرانی، سخنرانی کنید !
در حلسه آخر با موضوع نقشه ذهنی یا مایند مپ شما را آشنا می کنیم و شما باید در ۵ دقیقه یک مایند مپ برای موضوع سخنرانی خود بسازید و طبق آن سخنرانی کنید. نقشه دهنی یا مایند مپ به شما کمک خواهد کرد که حتی یک تیتر از صحبت های خودتان را فراموش نکنید.

در جمع بدون ترس و استرس صحبت کنید !
شما در هر جلسه وظیفه دارید و مجبور هستید که هر جلسه جلوی بقیه شرکت کنندگان بایستید و سخنرانی کنید. این طور قطعا شما استرستان به اندازه قابل توجه ای کاهش می یابد. همچنین می آموزید که با استفاده از مایند مپ و تکنیکهایی که به شما آموزش داده خواهد شد، مدیریت و کنترل استرس خودتان را بدست بگیرید.

صدای پر قدرت و پر فن داشته باشید !
در حلسه چهارم شما با حضور استاد صداسازی ، تمرین هایی انجام می دهید که بسیار کمک خواهد کرد که صدای رسا و بهتری داشته باشید و بتوانید تاثیر مثبت و صدای شیوایی روی گوش مخاطبان خود بگذارید. با ادامه این تمرین ها در خانه، شما بعد از ۲ تا ۵ یا حتی ۱۰ ساعت سخنرانی مشکلی برای حنجره یا صدای خود ایجاد نمی کنید.

با یادگیری اتیکت سازمانی، در سخنرانی و صحبت هایتان حرفه ای به نظر برسید !
تن پوش یک سخنران، طرز لباس پوشیدن یک سخنران، طرز نشستن یا ایستادن یا حتی راه رفتن را می آموزید و آنها را به کار می گیرید و در جلسات مذاکرات یا هنگام سخنرانی حرفه ای به نظر می رسید.

برای سرمایه گزاری روی خودتان فقط کافیست به لینک زیر روید

 
بالا