برگزیده های پرشین تولز

تصویری از پنل منتسب به گلکسی نوت 8 در کنار آیفون 8 فاش شد

e.salehi

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2015
نوشته‌ها
156
لایک‌ها
22
با توجه به اینکه گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد، انتظار داریم کهگلکسی نوت ۸ به صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر نسبت به اس ۸ پلاس مجهز شود. بر همین اساس، گفته می‌شود فبلت مورد انتظار نوت ۸ از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی یا ۶.۴ اینچی بهره خواهد برد که نسبت به نمایشگر مدل‌های قبلی گوشی‌های سری گلکسی نوت، بزرگ‌تر است؛ البته طراحی بدون حاشیه‌ی این گوشی باعث خواهد شد ابعاد آن در حد و اندازه‌ی معقولی باقی بماند.

مقاله‌های مرتبط:
  • سامسونگ: گلکسی نوت 8 بهترین دستگاه چندرسانه‌ای خواهد بود
  • نسخه Emperor گلکسی نوت 8 با حافظه رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود


حال اگر می‌خواهید یک نمای کلی از ابعاد گلکسی نوت ۸ به دست آورید بد نیست به تصویری که به‌تازگی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، نگاهی داشته باشید. این تصویر توسط حساب کاربری ‌Android Soul منتشر شده است و پنل نمایشگر گلکسی نوت ۸ را در کنار یک مدل از آیفون ۸ به ما نشان می‌دهد. ما دقیقا نمی‌دانیم که این تصویر تا چه حد به واقعیت نزدیک است، اما اگر ابعاد آن‌ درست باشد، می‌توان یک دید مناسب از میزان بزرگی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ در ذهن تصور کرد.

بر اساس آنچه در شایعات اعلام شده است، نمایشگر گوشی هوشمند آیفون ۸ اپل ابعادی بین نمایشگر آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس خواهد داشت. به همین دلیل گفته می‌شود آیفون ۷ اس، آیفون ۸ و آیفون ۷ اس پلاس به ترتیب به نمایشگرهایی به ابعاد ۴.۷ اینچ، ۵ اینچ و ۵.۵ اینچ مجهز خواهند شد. اگر این شایعات واقعیت داشته باشند، نمایشگر فبلت گلکسی نوت ۸ بین ۱.۳ تا ۱.۴ اینچ از نمایشگر گوشی آیفون ۸ بزرگ‌تر خواهد بود. این پیش‌بینی با تصویری که در کاور مطلب مشاهده می‌کنید، همخوانی دارد؛ زیرا نمایشگر نوت ۸ در این عکس از نمایشگر آیفون ۸ بزرگ‌تر است.

در نهایت باید اشاره کنیم هنوز مشخص نیست که جزئیات اعلام‌شده در این خبر حتما با مدل نهایی دو گوشی آیفون ۸ و گلکسی نوت ۸ مطابقت داشته باشد؛ اما درهرحال این خبر با سایر شایعات و خبرهایی که در چند وقت اخیر از این دو محصول منتشر شده است، مطابقت دارد.
 
بالا