برگزیده های پرشین تولز

تصویر سلفی واضح تر با دوربین جلو دوگانه گوشی گلکسی A8 و گلکسی +A8

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
گوشی گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 وارد بازار شده اند و توجه طرفداران بسیاری را جلب کرده اند.

samsung-1-galaxy-a8-and-a8-plus-shoot-sharper-selfies-with-dual-front-cameras.jpg

گوشی گلکسی A8 و گلکسی +A8 اولین گوشی های هوشمند سامسونگ با دوربین جلو دوگانه می باشند که دارای قابلیت های بسیاری از پرچمداران این کمپانی نظیر نمایشگر بزرگ infinity و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می باشند. این دو گوشی می توانند برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متر غوطه ور شوند و هیچ آسیبی نبینند.

samsung-2-galaxy-a8-and-a8-plus-shoot-sharper-selfies-with-dual-front-cameras.jpg

برای اثبات این ویژگی در دو گوشی جدید، رئیس سامسونگ مالزی، گلکسی ای 8 پلاس را داخل استخری پرتاب کرد و پس از 5 دقیقه آن را از آب گرفت و تصویر سلفی خود را ثبت کرد.

به گفته وی، سامسونگ به خوبی از نیاز مصرف کنندگان امروز برای ثبت لحظات و اشتراک آن در شبکه های مجازی آگاه است، به این خاطر دوربین جلو دوگانه در گوشی گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس به گونه ای طراحی شده که در هر شرایطی تصاویر سلفی بی نقصی ثبت کند.

سنسور های 16 و 8 مگاپیکسلی به کاربران این امکان را می دهد تا بین دو حالت پرتره و کلوزآپ با پس زمینه واضح و شفاف یکی را انتخاب کنند و با قابلیت لایو فوکوس، قبل و بعد ثبت تصویر افکت بوکه را بر روی آن تنظیم کنند.

دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ثبات تصویر دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا ویدئو و hyperlapse هایی بدون لرزش ثبت کنید.

هر دو گوشی گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس به ترتیب دارای نمایشگر های 5.6 اینچی و 6 اینچی فول اچ دی پلاس Super AMOLED می باشند. نمایشگر بی نهایت این دو گوشی سراسر بدنه جلویی را پوشش می دهد و با نسبت تصویر 18:5:9 تجربه دیداری همه جانبه ای برایتان ایجاد می کند.

هر دو مدل با اندروید نوقا 7.1.1 و پردازنده 8 هسته ای عرضه شدند. باتری این دو گوشی ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد. گوشی گلکسی ای 8 دارای رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت می باشد. همچنین هر دو گوشی از کارت ها microSD و Samsung Pay پشتیبانی می کنند و از دستیار صوتی بیکسبی نیز برخوردارند.

هم اکنون این دو گوشی جدید را می توانید از شعب نمایندگی رسمی سامسونگ خریداری کنید.
 

Hassan3313

Registered User
تاریخ عضویت
28 اکتبر 2016
نوشته‌ها
163
لایک‌ها
271
تو فکرشم
 
بالا