برگزیده های پرشین تولز

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

ramin72

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2021
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
2
سن
28
محل سکونت
تهران
مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون استاد تی وی با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی با استفاده از بهترین تعمیرکاران تلویزیون آماده هستند تا در اسرع وقت و با قیمتی مناسب در محل و منزل تعمیرات تلویزیون شما را انجام دهند.

استاد تی وی مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی هر ساله با برگزاری دوره های آموزشی برای تعمیرکاران تلویزیون ال جی، آنها را با روش ها و دستگاه های جدید تعمیر آشنا کرده و تعمیر صحیح تلویزیون را به آنها آموزش می دهد.
شما می توانید در صورت خرابی و نیاز به تعمیر تلویزیون خود با خیال راحت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب، متخصص ترین و آموزش دیده ترین تعمیرکار را برای شما اعزام کنند.

تعمیر-تلویزیون-ال-جی-3-768x408.jpg

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل​


جابجایی تلویزیون به دلیل حساسیت پنل تلویزیون خطرناک است، از این رو خدمات تعمیر تلویزیون ال جی خانگی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

برای جلوگیری از آسیب رساندن به تلویزیون، خدمات تعمیر خانگی و محلی را توصیه می کنیم. تکنسین های ostadtv در تعمیر تلویزیون شما در محل مجرب و متخصص هستند.

استاد تی وی آماده است تا در کمترین زمان ممکن به درخواست شما تکنسین های تعمیر تلویزیون ال جی را به درب منزل شما اعزام کند. این مجموعه شعبه های متعددی در سطح شهر دارد که تکنسین ها در کمترین زمان اعزام می شوند.

پس از اتمام مراحل تعمیر، ضمانت نامه کتبی به مشتری ارائه می شود. این گارانتی برای راحتی خدمات شما ارائه شده است. در صورت بروز مجدد مشکل و اطلاع رسانی به واحد تعمیرات استاد تی وی سریعا تکنسین به منزل شما اعزام می شود.

تعمیر-تلویزیون-ال-جی-در-منزل.jpg

مزیت های مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی​


یکی از مهمترین مزیت های مرکز تعمیر تلویزیون استاد تی وی برگزاری دوره های آموزشی برای تکنسین های این مجموعه می باشد. به همین دلیل تکنسین های این مجموعه همیشه به روز بوده و آخرین تکنولوژی ها را می شناسند. این تجربه باعث شده است که تعمیرکاران این مجموعه به راحتی تلویزیون های جدید را عیب یابی کرده و تلویزیون شما را تعمیر کنند.

این مجموعه با داشتن جدیدترین دستگاه های تعمیر روز دنیا توانسته است برد و پنل تلویزیون را به خوبی تعمیر کند. برای تعمیر برد تلویزیون به دستگاه های پیشرفته نیاز است. در غیر این صورت تعمیرات به درستی انجام نمی شود و به برد و صفحه تلویزیون آسیب می رساند. تجهیزات یکی از مهمترین ملزومات یک تعمیر صحیح است.

استاد تی وی یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی در تهران می باشد. مزیت بسیار مهم این مجموعه داشتن شعب متعدد در تهران و شهرستان های تهران می باشد. این باعث می شود دستگاه شما در سریع ترین زمان ممکن سرویس و تعمیر شود.

مزیت-های-مرکز-تخصصی-تعمیر-تلویزیون-ال-جی.jpg


هزینه تعمیر تلویزیون ال جی

یکی از موارد مهم در تعمیر تلویزیون ال جی هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه می باشد. بسته به ایرادات و قطعات مصرفی، هزینه تعمیر کاملا متغیر بوده و بر این اساس پس از بازدید تکنسین تعمیرات در محل مورد نظر و پس از رفع اشکال، قیمت اعلام می گردد. در اغلب موارد، هزینه تقریبی تعمیرات در اولین تماس با مشتری اعلام می شود.

نوع قطعه مصرفی نیز در هزینه تعمیر تلویزیون ال جی موثر است. قیمت قطعات بسته به کیفیت و کشور سازنده متفاوت است. هزینه سرویس با توجه به انتخاب قطعه تعیین می شود. قیمت تقریبی در جدول هزینه تعمیر تلویزیون درج شده است.
نرخ تعمیر و سرویس تلویزیون بر اساس لیست قیمت اتحادیه تعمیرکاران صدا و تصویر تعیین می شود. در برخی موارد خاص که تعمیرات پیچیده و تخصصی می شود، هزینه تعمیرات قابل مذاکره است. مرکز استاد تی وی سعی دارد هزینه تعمیر و سرویس را به حداقل برساند.

عیب یابی تلویزیون ال جی​


در این بخش، برخی از نقص ها و راه حل های رایج تلویزیون ال جی را به شما نشان می دهیم که می توانید در اینجا انجام دهید.

حذف برنامه مادربرد ال سی دی که به دلیل ویروس فلش وارد سیستم شده و برنامه ال سی دی را خراب می کند. برای تعمیر ال سی دی هایی که برنامه آنها پاک شده است، حافظه EC LCD باید دوباره برنامه ریزی شود.

یکی دیگر از معایب تلویزیون های ال سی دی خرابی برد اصلی ال سی دی است که در آن آی سی (CPU) کنترل برد ال سی دی خراب شده و دیگر برد ال سی دی قابل تعمیر نیست. برای تعمیر صفحه LCD باید برد L اصلی تعمیر شود. سی دی را تعویض کنید که هزینه تعمیر تلویزیون را افزایش می دهد.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد​

زمانی که تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی صدا دارند اما تصویر ندارند، بیشتر آسیب ها ناشی از نور پس زمینه تلویزیون است که در خانه تعمیر می شود.
خرابی نور پس زمینه در تلویزیون های LCD و LED رایج است. تلویزیون های LED سری LB ال جی آسیب نور پس زمینه بیشتری دارند. البته در برخی موارد خرابی برد پاور باعث از بین رفتن تصویر می شود به گونه ای که ولتاژ خروجی نور پس زمینه قطع شده و تصویر تلویزیون سیاه می شود، در این صورت اگر دقت کنید تار شدن بسیار زیاد را مشاهده کنید.

تلویزیون-ال-جی-صدا-دارد-ولی-تصویر-ندارد.jpg

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی​


تعمیر بک لایت در منزل کار بسیار سختی است اما متخصصین نمایندگی تعمیرات استاد تی وی برای راحتی شما مشتریان عزیز این کار را در منزل انجام می دهند.
سوالی که زیاد مطرح می شود این است که هزینه تعمیر بک لایت چقدر است؟ خب هزینه تعمیر بک لایت به دلیل وجود ال ای دی با کیفیت های مختلف در بازار متفاوت است اما ما سعی می کنیم از با کیفیت ترین ال ای دی ها با قیمت مناسب برای تلویزیون شما استفاده کنیم که هزینه تعمیر نیز مقرون به صرفه است. تلویزیون شما چندین سال بدون مشکل و با کیفیت کار می کند.

خرابی نور پس زمینه یک عیب رایج در تلویزیون های جدید است و امروزه در همه تلویزیون ها اتفاق می افتد و این سوال پیش می آید که آیا راهی برای جلوگیری از آسیب دیدگی مجدد نور پس زمینه پس از تعمیر وجود دارد؟ ما باید به این سوال به گونه ای پاسخ دهیم که نمی توان با اطمینان گفت که می توانیم نور پس زمینه مادام العمر تولید کنیم، اما می توانیم از نور پس زمینه با کیفیت بالا استفاده کنیم تا تلویزیون بتواند چندین سال بدون آسیب رساندن به نور پس زمینه کار کند.
روش دیگری که می توان برای افزایش طول عمر نور پس زمینه استفاده کرد، انجام اصلاحاتی در برد پاور تلویزیون است که می تواند بعداً باعث از کار افتادن تلویزیون شود.

تعمیر-بک-لایت-تلویزیون-ال-جی-768x432.jpg

علت خاموش شدن تلویزیون ال جی​


این عیب عمدتاً به دلیل نوسانات برق است و در اکثر موارد برد پاور آسیب می بیند. از آنجایی که تلویزیون های جدید با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند، احتمال ایراد از برد اصلی نیز وجود دارد که باید بررسی شود.تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود.
تلویزیون های ال ای دی ال جی نیز به دلیل خرابی دستگاه های ورودی متصل به تلویزیون باعث خرابی برق تلویزیون می شوند که در بیشتر موارد باعث سوختن CPU تلویزیون می شود و در این مواقع برای تعمیر باید برد اصلی تعویض شود.

شکستن پنل تلویزیون​


يکي از شايع ترين عيب هاي تلويزيون هاي ال سي دي شکستن پنل تلويزيون است که براي تعمير LCD باید، پنل تعويض شود که هزينه تعویض ال سي دي تقريبا هشتاد درصد قيمت تلويزيون می شود.

به هیچ عنوان تلویزیون پنل شکسته قابل تعمیر نمی باشد. و تنها راه تعویض صفحه تلویزیون می باشد.بهتر است برای جلوگیری از شکستن پنل از محافظ صفحه نمایش استفاده کنید.

شکسته-شدن-پنل-تلویزیون-ال-جی.jpg

ارائه گارانتی تعمیرات تلویزیون ال جی​


گارانتی سرویس موضوع بسیار مهمی در زمینه تعمیرات تلویزیون ال جی است. ارائه گارانتی رسمی پس از تعمیرات برای تضمین خدمات ارائه شده به شما عزیزان. این تضمین برای این است که دیگر نگران خراب شدن تلویزیون نباشید.

نکته مهم شهرت شرکت ارائه دهنده خدمات است. سپردن تعمیرات تلویزیون به مراکزی که مجوز یا محلی برای تعمیر ندارند، بسیار اشتباه است. مشاهده شده است که برخی از این مراکز به دلیل نداشتن تجربه و تعهد مشکلات زیادی را برای همشهریان خود ایجاد کرده اند.

در صورت عدم وجود گارانتی برای خدمات ارائه شده، تعمیرات ارزش چندانی نخواهد داشت و احتمال آسیب یا آسیب بیشتر به سایر قسمت های تلویزیون وجود دارد. استاد تی وی با وجود تجربه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات همچنان ضمانت نامه کتبی را برای اعتماد و رضایت مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در صورت تکرار خرابی تلویزیون شما در مدت گارانتی، این تجهیزات بدون حمل و نقل و هزینه های دیگر مشکل تلویزیون شما را حل می کند. اگر آسیب از قسمت دیگری باشد فقط هزینه قطعه مصرف شده اخذ می شود.

 
بالا