برگزیده های پرشین تولز

تعمیر پکیج --تعویض کمپرسور یخچال

صادق 42

Registered User
تاریخ عضویت
19 فوریه 2013
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
تعمیر انواع پکیج دیواری -پکیج رمینی -ایرانی وخارجی
تعویض کمپرسور یخچال با گاز فرانسوی
تماس :
09381832825
 

Romina.193854

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2017
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
2
سن
29
از کدوم شرکت باید پکیج یا آبگرمکن بخریم؟ نظر شما چیه؟ کدوم شرکت رو بعیر از بوتان شما پیشنهاد می کنی برای خرید این محصولات؟ من یه مقاله پیدا کردم که تویح کامللی داده مکه اصلا چرا باید پکیج بخریم و بعد هم دو شرکت رو که یکیش هم بوتان هتسم معرفی کره برای این کار ;)

فصل سرما حدود یک ماهی است که در بیشتر شهرهای کشورمان شروع شده و طبق روال معمول حالا دوباره خانواده ها بخاری های خود را از انباری بیرون آورده یا شوفاژها و پکیج های دیواری خود را راه اندازی می کنند. اما نکته قابل توجهی که در این مورد وجود دارد عدم سرویس مطلوب رادیاتورها و موتورخانه ها یا عدم نصب صحیح لوله های بخاری است! بطور کلی امروزه در ساختمان های نوساز و جدید سیستم پکیج دیواری نصب می شود که هم نیاز به موتورخانه و اشغال فضای اضافی توسط آن را برطرف می کند و هم خطرات ناشی از نشت گاز مونوکسید کربن و مرگ خاموش! را ندارد. مطمئنا پکیج دیواری بهتر و امن‌تر از بخاری است و زیبایی منزل شما را نیز حفظ می کند.

رادیاتورها شکل ها و انواع گوناگونی دارد که هر کدم از این رادیاتورها کاربردهای گوناگونی دارند که ممکن استب برای فضاهای گوناگونی طراحی شده است و سبک و نحوه ی استفاده از این رادیاتورهای شیوه خاص خود را دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. مطمئنا باز هم فصل سرما و پکیج دیواری برای خانواده هایی که پیشتر تدارکات لازم را درنظر نگرفته بودنند، دردسرساز خواهد شد.

-دیواری،-بهتر-و-امن‌تر-از-بخاری.jpg


رادیاتور قرنیزی
رادیاتورهای قرنیزی تحول بسیار عظیمی در صنعت تاسیسات هستند که جای خود را در بین محصولات را رادیاتور به طور کاملا زیرکانه باز کرده اند. شکل گرفتن این رادیاتورها سبب شد که معایبی که در رادیاتورهای قدیمی وجود داشت کاملا برطرف شود و مشکلاتی که برای تامین گرمای کف و سطوح وجود کاملا برطرف شد.

متریال استفاده شده در رادیاتور های قرنیزی از آلومینیوم سری ۶۰۶۳ می باشد که یکی بهترین آلیاژهای مرسوم در مواد آلومینیومی می باشد استفاده از این آلیاژ در استاندارد ۳۶۰ سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یکی از ملزومات اصلی رادیاتور قرنیزی الزامی شد.

-دیواری،-بهتر-و-امن‌تر-از-بخاری-1.jpg


پکیج دیواری
پکیج دیواری یکی وسایل گرمایشی می باشد که تحول بسیار زیادی در صنعت وسایل گرمایشی ایجاد نمود که سبب شد نیاز بسیار از مردم به وسایل گرمایشی تا حد قابل توجهی برطرف شود. یکی از مواردی که می توان در مورد پیکج دیواری گفت این است که این محصول سبب شد که دیگر نیازی به موتورخانه و هزینه و تعمیر و نگهداری ان که بسیار سنگین بود، نباشد.

پکیج های دیواری را معمولا برای مصرف خانواری استفاده می کنند که وظیفه ی اصلی آن گرم کردن آب مورد نیار خانوار می باشد. در زمان های گذشته هزینه های فوق العاده سرسام آوری جهت گرم کردن فضا و آب مورد نیاز صرف می شد یکی از این هزینه های هزینه ی موتور خانه می باشد.

جدا از اینکه نگهداری از موتور خانه هزینه ی زیادی دارد تعمیر و تامین سوخت آن سخت و نیازمند زمان بسیار زیادی می باشد منطقی است که از پکیج دیواری استفاده نمایید. و موضوع دیگری که در مورد موتورخانه ها وجود دارد این است که فضای بسیار زیادی را لازم دارد و ممکن است برای کسی که فضای کمی را دارد استفاده از موتورخانه مشکل ساز باشد. هر واحدی که قصد دارید پکیج دیواری داشته باشد به راحتی می تواند پکیج دیواری برای خود به صورت مجزا داشته باشد و از مزیای بیشمار آن بهرمند شود. این پکیج دیواری جدا از مزایای خود دارای بازدهی بسیار بالایی می باشد که ممکن است برای چندین سال وظیفه گرمایشی محل مورد نظر شما را تامین نماید.

محل هایی که از پکیج دیواری در آن مکان ها استفاده می شود مکان هایی مانند دکوراسیون آشپزخانه یا آبدار خانه می باشد که بتواند تبادل هوا را راحت تر انجام دهد. این محصول می تواند به راحتی هزینه ای که صرف گرمایش ساختمان یا منزل خود را می کنید تا اندازه بسیار زیادی کاهش دهد و فضای دلخواه شما را تا اندازه ی مورد نظر شما به گرما مطلوب برساند.

استفاده از پکیج دیواری در آشپزخانه و یا آبداخانه باعث میوشد که دسترسی به آن بسیار آسان تر شود و رفاه مصرف کنننده را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. این سیستم به دلیل عدم استفاده مشترکی که می توان از آن نمود سبب شده است که هزینه های شما تاحد بسیار زیادی کاهش یابد و رفاه و راحتی را برای شما که مصرف کننده هستید به ارمغان بیاورد. این مزییت در این فناوری و تکنولوژی مهم سبب شده است که شما در هر زمان که دوست داشتید این پکیج را کاملا خاموش نماید و یا اینکه درجه ان را تا اندازه دلخواه خود تنظیم نمایید تا فضا را با سلیقه ها گرم نماید و در صورتی که در آپارتمان یا منزل خود حضور نداشتید بتوانید این دستگاه را کاملا به صورت خاموش درآورید.

-دیواری،-بهتر-و-امن‌تر-از-بخاری-2.jpg


انواع پکیج های دیواری
پکیج ها دیواری مدل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به نیاز مصرف کنند و شرایط خاصی که مد نظر مشتری می باشد در محل مورد نظر نصب می شود. برای نمونه می توانیم به این مورد اشاره کنیم که از پکیج هایی که از مخزن استفاده می کنند در محل های که با رسوبات فراوان آب مواجه هستند استفاده می شود و پیشنهاد بسیار مناسبی برای این شرایط می باشند.

پکیج ها دیواری با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند برای مثال پکیج فن دار اینگونه است که با پکیج ها شوفاژ دارای فرق زیادی دارند و مخزن آن ها به صورت بسته شده و محفوظ ارائه می شود. در این مدل های دود حاصل از احتراق به وسیله دودکش از این محفظه به بیرون مکیده می شود جنس این دودکش کاملا دوجداره می باشد و امکان اینکه دود از این دودکش ها به بیرون نفوذ کند احتمالی در حدود صفر درصد می باشد به همین دلیل پکیج های دیواری به عنوان پکیج هایی که کاملا ایمن هستند می شناسند.

در صورتی که شما در منزل یا محل کار خود حضور نداشته باشید و برق یا گاز به هر دلیلی دچار قطعی ناگهانی شود این پکیج ها به صورت کاملا اتوماتیک سیستم خود به طور کامل خاموش می کنند. که یکی از لازمه هایی که باید در زمینه ی ایمنی صورت گیرد همین مطلب می باشد.

اگر در ساختمان و منزل خود از موتورخانه استفاده می کنید و قصد دارید که در محل مورد نظر خود از پکیج یا شوفاژ دیواری استفاده کنید باید در اولین فرصت لوله کشی که برای موتور خانه ی خود انجام داده اید را به طور کامل تعویض نماید و لوله کشی در نظر بگیرید که برای پکیج دیواری شما مناسب می باشد. در صورتی که این مورد را رعایت ننمایید ممکن است در زمان کوتاهی سیستم گرمایشی شما ما مشکلات فراوانی مواحه شود. در پایان لازم می دانیم به این نکته هم اشاره داشته باشیم که خدمات پس از فروش یکی از مهمترین ویژگی ها برای خرید آبگرمکن یا پکیج دیواری است!

منبع: http://khanomgol.ir
 

missbahare

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2017
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
3
سن
27
خواهش می کنم
خوشحالم که مورد رضایت شما واقع شده
 

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
قطعا تعمیر پکیج کاملا یه کار تخصصیه که باید به متخصصش سپرد..
پبشنهاد من استفاده از سرویسکاران مجرب دیجی امداد رسان هست که کارشون خیلی خوبه. برای سرویس و تعمیر انواع پکیج میتونین باهاشون در ارتباط باشین.
 
بالا