برگزیده های پرشین تولز

تغيير Boot Screen ويندوز با bootskin

gigarayaneh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2006
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
bootskin.jpg

Bootskin نام نرم افزار كوچك و رايگاني است كه قادر است قالب پيشفرض صفحه بوت ويندوهاي XP و 2000 را با قالبهاي زيبا و متنوع خود جايگزين كرده و اين صفحه را به دلخواه و سليقه كاربر سفارشي كند.
در واقع اين نرم افزار به جاي ويندوز وظيفه اين كار را بر عهده گرفته تا كاربران را بدون انجام كارهاي پيچيده به هدف خود برساند.
Bootskin ,نرم افزار كاملا رايگاني است كه توسط شركت Stardock عرضه شده تا يكي از كمبودهاي ويندوزدز اين زمينه را جبران و عمل تعويض صفحه بوت در ويندوزهاي جديدتر را به ساده ترين شكل ممكن امكانپذير كند.
اين نرم افزار بصورت پيشفرض شامل تعداد كمي پوسته (7) ميباشد و كاربراني كه علاقه مند به استفاده از اسكينها و قالب هاي بيشتر ميباشند را به كتابخانه بزرگ قالب هاي خود دعوت ميكند, در اين صفحه تعداد زيادي قالب موجود است كه با توجه به سليقه كاربران امكان دانلود و دريافت آنها امكانپذير ميباشد.
پس از دريافت قالب مورد نظر بروي آن كليك كرده تا برنامه اجرا شود, حال كليد Preview را جهت مشاهده پيش نمايش و كليد Apply را جهت تاييد قالب انتخاب شده كليك كنيد, حال پس از بستن برنامه و ريست ويندوز شاهد پوسته جديد خواهيد بود.

براي دريافت برنامه به وب سايت : http://www.gigarayaneh.com
www.asandownload.com
 

sasan_66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 جولای 2006
نوشته‌ها
450
لایک‌ها
0
دستي چه طوري ميشه؟؟
 

sasan_66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 جولای 2006
نوشته‌ها
450
لایک‌ها
0
ملت لطفا كمك!!
 
بالا