برگزیده های پرشین تولز

see no evil

Registered User
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2014
نوشته‌ها
270
لایک‌ها
31
محل سکونت
Teh
بک لینک چیست؟
بک لینک را می توان یکی از روش های بسیار مناسب برای سئو سازی سایت و افزایش بـازدید کنندگان سایت های اینترنتی دانست. بک لینک شامل دریافت لینک از سایت های پر بازدید که عمدتا سایت های خـبری بوده، می باشد. بک لینک به صورت مستقیم بر روی سئو سایت تاثیر دارد. بدین ترتیب معمولا افرادی که می خواهند سایت خود را به رتبه های نخست گوگل برسانند ، نیـاز به بک لینک دارند.

http://rozup.ir/view/2905845/Reportazh%20Backlinka-IR%20(3).jpg

رپورتاژ آگهی یا خبری چیست؟
مهمترین ویژگی برای رپورتاژ آگهی یا خبری می توانیم اختصاص دهیم این است که رپورتاژ یک تبلیغ غیر مستقیم است. در واقع به طور مستقیم از محصول تعریف نمی کنیم و سعی نمی کنیم مانند تبلیغات دیگر از محصول حرف بزنیم. بلکه همانطور که در اسم این اصطلاح وجود دارد رپورتاژ خبری یک گزارش خبری است.


تفاوت رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری چیست؟
رپورتاژ خبـری فقط در خبـرگزاری ها و سایت های خبری نوشته می شود و رپورتاژ آگهی را می توان در هر سایتی دید.


بک لینک یا رپورتاژ آگهی کدام یک مناسب برای سئو موثر است؟
بک لینک باید از مدت طولانی تر استفاده شود چون طی آپدیت الگوریتم های گوگل برای مدت کوتاه تاثیر منفی روی سایت شما میگذارد و جواب خوبی از سمت گوگل دریافت نخواهید کرد و سعی کنید دراز مدت بک لینک کلمه ای تهیه کنید.نکته ای دیگر برای تهیه بک لینک انبوه از کلمات کلیدی متفاوت و لینک های داخلی و اصلی سایت خود استفاده کنید و طی مدت زمان دوره ای بک لینک ها در وب سایت های متفاوت درج بشه.

رپورتاژ آگهی بصورت یک مقاله خاص و اختصاصی تهیه میشود و در آن مقاله جنبه ی تبلیغاتی دارد، که در این توضیحات چند کلمه به آدرس وبسایت شما لینک خواهد شد.این روند تبلیغات به شیوه ای نوین و با سرعت عمل بیشتر در افـزایش رتبـه سایت عمل خواهد کرد و سایت شما را به نتایح بالاتر خواهد برد. در سال 2020 رپورتاژ آگهی یا خبری برای تبلیغات در سایت ها و افزایش رتبه کلمات سایت بسیار کاربرد داشته و بیشتر کاربران برای رتبه بالاتر در گوگل به انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت ها روی آوردند.



منبع مقاله: تفاوت های بک لینک و رپورتاژ آگهی
 
بالا