برگزیده های پرشین تولز

تفاوت بیمه بازار و بیمه در بازار

rouzbeh.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2016
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
4
سن
38
بیمه بازار، وب سایتی است که امکان مقایسه، خرید و مدیریت آنلاین بیمه را در بستر وب فراهم کرده است.

چطور آنلاین بیمه بخرم؟
کدام بیمه بدنه مناسب تر است؟
آیا بیمه عمر هم میشود آنلاین خرید؟
بیمه شخص ثالث چطور؟
چگونه می توانم شرکت های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنم؟
و...

تمام این سوالاتی که در ذهنمان در مورد بیمه شکل می گیرد را با مراجعه به وب سایت بیمه بازار می توانیم به پاسخ شان برسیم.

اگر وقت و حوصله سر زدن به نمایندگی های شرکت های مختلف بیمه گذار را ندارید. احتمالا از اینکه فرایند مقایسه و خرید آنلاین بیمه از گوشی یا سیستم تان را تنها با چند کلیک در بیمه بازار انجام دهید، کلی برایتان رضایت بخش باشد.

اکثر ما با مراجعه به یکی از نمایندگی های نزدیک بدون اینکه به جواب سوالات مان برسیم یا اینکه قدرت مقایسه شرکت های مختلف را داشته باشیم اقدام به خرید بیمه نامه می کنیم. و اگر کمی بخت با ما یار باشد و تا زمان سر رسید بیمه و تمدید مجدد، از آن استفاده نکنیم که هیچ. وگرنه اگر از بد حادثه محتاج استفاده از دفترچه بیمه شویم. بعد از مراجعه به شرکت بیمه مورد قراردادمان تازه می فهمیم چه مواردی را نمی دانستیم و زمان خرید بیمه از آنها بی اطلاع بوده ایم.

و با اصطلاحاتی تازه روبه رو شویم: متأسفانه سطح پوشش بیمه شما پایین است. متأسفانه ... متأسفانه... و ... . بد ماجرا آنجاست که معمولاً با اصطلاحاتی این چنین، خیلی دیر آشنا می شویم. اینجاست که آرزو می کنیم ای کاش دوستی دانا، معتمد و دلسوز می داشتیم تا پیش از خرید بیمه با او گفت وگویی می کردیم.

اما بیمه بازار همان کاری که دوست دلسوز و آگاهمان انجام می دهد را برایمان فراهم ساخته و دغدغه های اینچنینی را بر طرف کرده است. علاوه بر پاسخگویی به تمام سوالاتی از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت های مختلف و ... خرید در هر ساعت از شبانه روز هم در این سامانه ممکن است و ارسال دفترچه و فرم بیمه نامه هم توسط پیک مخصوص بیمه بازار به صورت رایگان انجام می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
بالا