برگزیده های پرشین تولز

تقابل تکنولوژی و مد در محصولات جدید Manfrotto

mojtaba79

Registered User
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2009
نوشته‌ها
245
لایک‌ها
32
به تازگی شرکت بزرگ مانفروتو ، تولید کنده لوازم جانبی عکاسی از مجموعه جدید خود به نام Windsor Collection رونمایی کرد .

Manfrotto در این مجموعه جدید از ۴ کیف حمل دوربین عکاسی که از طراحی دنیای مد الهام گرفته شده رونمایی کرد. مجموعه Windsor شامل یک کول پشتی (Windsor Backpack)، یک کیف خبرنگاری (Windsor Reporter) و دو کیف رودوشی (Windsor Messenger) با سایز کوچک و متوسط میباشد


کول پشتی (Windsor Backpack)
mood-board-backpack.jpg




کوله پشتی Windsor مانفوروتو قابلیت حمل یک دوربین DSLR به همراه یک لنز ۷۰-۲۰۰ F/2.8 متصل و ۲ لنز مجزا را داراست. همچنین فضای لازم برای حمل یک لپتاپ ۱۵ اینچی و سه پایه را نیز دارد. این کوله پشتی با قیمت ۱۷۰ دلار به فروش میرسد.



کیف خبرنگاری (Windsor Reporter)
mood-board-reporter.jpg




کیف خبرنگاری Windsor که به صورت رودوشی میباشد قابلیت حمل یک دوربین DSLR به همراه لنز ۲۴-۷۰ متصل و ۲ لنز مجزا را دارد. این کیف همچنین فضایی برای یک لپتاپ ۱۳ اینچی دارد . از طریق دو بند خارجی امکان حمل سه پایه در کیف خبرنگاری جدید مانفروتو نیز مهیا شده است. این کیف با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش میرسد.



کیف رودوشی کوچک (Windsor Messenger S)
mood-board-messenger-S.jpg




کیف رودوشی کوچک Windsor برای حمل دوربینهای حرفه ای کوچک (بدون آیینه) و یا دوربین کامپکت مناسب است . همچنین فضایی برای حمل تبلت در اختیار شما قرار میدهد. این کیف با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش میرسد.



کیف رودوشی متوسط (Windsor Messenger M)
mood-board-messenger-M.jpg




کیف رودوشی متوسط Windsor برای حمل دوربین DSLR به همراه یک لنز ۷۰-۲۰۰ مناسب است و همچنین فضایی برای حمل تبلت بزرگ را دارا میباشد. این کیف با قیمت ۱۴۰ دلار به فروش میرسد.



هر ۴ مدل جدید کیفهای Manfrotto Windsor از طراحی و مواد یکسانی ساخته شده اند که جنس به کار رفته ضد آب میباشد . شرکت مانفروتو تلاش کرده برای طراحی این مجموعه با در نظر گرفتن فضا ها و امکانات مورد نیاز عکاسی از دنیای مد عقب نماند.

برای تهیه این مجموعه میتوانید از طریق سایت Manfrotto اقدام نمایید.

منبع: http://adorama.ir/ادغام-تکنولوژی-و-مد-در-محصولات-جدید-manfrotto/
 
بالا