برگزیده های پرشین تولز

تقویت حس جنسی زنان با گیاهان دارویی

دکتر سوشا

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2017
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
5
سن
25
taghviat-hese-jensi-zanan-4-1-520x360.jpg


راه تقویت حس جنسی زنان چیست؟

مجله پزشکی و سلامت : ممکن است هر یک از شما به خاطر استرس و یا هر احساس نامطلوب دیگری میل جنسی تان را از دست بدهید و یا احساس نیازی به برقراری رابطه جنسی نداشته باشید. ممکن است میل زنان به رابطه جنسی کم‌تر از مردان باشد ، اما راه‌های متنوع غذایی و ورزشی برای تقویت حس جنسی زنان وجود دارد که بهتر است با رعایت این راه‌ها سلامت رابطه جنسی خود را ارتقا دهند. در عین حال، تعدادی از گیاهان دارویی نیز ممکن است به تقویت حس جنسی زنان کمک کند. اگر نیاز به افزایش میل جنسی دارید، بهتر است این گیاهان دارویی را امتحان کنید.


بیشتر بخوانید : چه مواد مغذی بر تقویت قوای جنسی تأثیر دارد


تقویت حس جنسی زنان با ریشه گیاه آشواگاندها یا جینسنگ هندی
گیاه کاما سوترا (با نام‌های آشواگاندها یا جینسنگ هندی نیز شناخته شده است) یک جرقه زن قوی برای افزایش شور و اشتیاق نسبت به رابطه جنسی است. این گیاه دارویی فواید زیادی برای تقویت حس جنسی زنان داشته و موجب تحریک میل جنسی و افزایش رضایت می‌شود. شاخ و برگ این گیاه می‌تواند موجب افزایش خون رسانی به چوچوله و سایر نقاط اندام جنسی زنان شود و از این طریق به تقویت حس جنسی زنان کمک می‌کند.


ریشه ماکارو، از گیاهان دارویی مفید برای تقویت حس جنسی زنان
محتوای بالای ید گیاه ماکارو به تعادل هورمونی زنان و سطح بالای روی این گیاه (ماده معدنی ضروری برای هورمون‌های جنسی) ، به افزایش رضایت و میل جنسی کمک می‌کند. مطالعات زیادی نیز تأثیر این گیاه دارویی در تقویت حس جنسی زنان را اثبات کرده است.


مویرا پواما
گیاه مویرا پواما به تقویت حس جنسی زنان ، لذت جنسی و تشدید ارگاسم کمک می‌کند. به طور کلی این گیاه دارویی ،مزایای کلی زیادی برای سلامت جنسی و باروری زنان دارد. جای تعجب ندارد، این گیاه دارویی عموماً به نام “چوب قدرت” شناخته می‌شود.


شکلات تلخ برای تقویت حس جنسی زنان
تعجب نکنید، اگر چه شکلات تلخ اساساً از گیاهان دارویی نیست، اما شکلات تلخ حاوی 70 درصد کاکائو است که باعث افزایش سطح دوپامین در مغز می‌شود و بنابراین موجب تقویت خلق و خو و افزایش تحریک پذیری می‌شود و از این طریق موجب تقویت حس جنسی زنان می‌شود.


taghviat-hese-jensi-zanan-2-300x208.jpg



تقویت حس جنسی زنان با دانه جو

دانه جو یک داروی مقوی و تحریک کننده برای افزایش میل و غرایز جنسی زنان است. این گیاه دارویی تحریک پذیری واژن و خواسته جسمی و روحی زن را برای رابطه جنسی افزایش می‌دهد. دانشمندان به دنبال یافتن عملکرد این ماده غذایی هستند و بر این باورند که این گیاه دارویی ، با آزاد کردن تستوسترون محدود، هورمون مورد نیاز برای تحریک جنسی را برای فرد فراهم کرده و موجب تقویت حس جنسی زنان می‌شود.


گیاه دارویی کاتوآبا
گیاه دارویی کاتوآبا، داروی مقوی برای تحریک غرایز جنسی است. یوهمبین ترکیب فعال این گیاه دارویی می‌باشد که موجب افزایش انرژی و تحریک میل جنسی می‌شود. تحقیقات مشخص کرده است که این گیاه با افزایش سطح دوپامین در مغز موجب افزایش احساسات جنسی و حساسیت بیشتر نسبت به تحریک می‌شود. استفاده منظم از این گیاه دارویی به تقویت حس جنسی زنان ، ایجاد رابطه جنسی عاشقانه و افزایش رضایت جنسی و شدت اوج لذت جنسی کمک می‌کند.


گیاه دامیانا برای تقویت حس جنسی زنان
این گیاه دارویی ، گیاه بومی جنوب غرب آمریکا، مکزیک، کارائیب و جنوب امریکا است. برگ این گیاه دارویی یک تقویت کننده میل جنسی بسیار باارزش است. فلاونوئیدها، فنولیک، گلیکوزیدهای، ترپنوئیدها و حتی کافئین موجود در این گیاه دارویی ، به کاهش احساس استرس و افزایش جریان خون به خصوص به قسمت لگن کمک می‌کند و موجب تقویت حس جنسی زنان و تحریک پذیری بیش‌تر می‌شود.


تقویت حس جنسی زنان با استفاده از ریشه سوما
گاهی اوقات به این گیاه، جنسینگ برزیلی نیز گفته می‌شود. این گیاه دارویی بسیار محبوب به حفظ تعادل هورمون‌های زنان و افزایش هیجان و میل جنسی کمک می‌کند. این گیاه دارویی با افزایش سطوح 17 بتا- استرادیول (هورمون استروژن اولیه در طول سال‌های باروری یک زن) موجب افزایش میل جنسی می‌شود.گزارش زنان نشان می‌دهد که استفاده از این گیاه دارویی ، موجب افزایش دفعات رابطه جنسی و رضایت بیش‌تر می‌شود.


خارخاسک و تقویت حس جنسی زنان به رابطه جنسی
مطالعات نشان می‌دهند که استفاده از این گیاه موجب افزایش میل جنسی، برانگیختگی، ارگاسم شدیدتر و رضایت بیش‌تر زنان از رابطه جنسی می‌شود. خارخاسک با تحریک گیرنده‌های آندروژن در مغز، پاسخ بدن را نسبت به هورمون تستوسترون و سایر هورمون‌های جنسی افزایش می‌دهد و همچنین به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی کمک می‌کند، در نتیجه عملکرد این گیاه دارویی در تقویت حس جنسی زنان فوق‌العاده است.


taghviat-hese-jensi-zanan-1-300x208.jpg



تونگات علی از بهترین گیاهان دارویی برای افزایش میل جنسی زنان

به گفته دکتر اوز، عصاره این گیاه، یک داروی فوق‌العاده مقوی برای تقویت غرایز جنسی و افزایش تحریک پذیری زنان است. این گیاه دارویی از مدت‌ها قبل برای زنانی با میل جنسی کم تجویز می‌شد. این گیاه دارویی با حفظ تعادلی هورمونی و افزایش ملایم تستوسترون به افزایش میل جنسی زنان ، افزایش سوخت و ساز، کاهش وزن و تقویت حافظه کمک می‌کند.


مقاله پیشنهادی دکتر سوشا : کدام تمرینات ورزشی رابطه جنسی را بهتر می‌‌کنند


© سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا
 
بالا