برگزیده های پرشین تولز

تلویزیون های QLED جدید سامسونگ با قابلیت تولید رنگ با درجه 100 درصدی

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
samsung-topic-ces-2017-samsung-unveils-qled-tv-highligh-1-1.jpg


سامسونگ الکترونیک امروز اعلام کرد، تلویزیون های QLED مدل 2017 این شرکت که در نمایشگاه سالانه CES رونمایی شده بود، به علت قابلیت تولید درجه 100 درصدی رنگ، گواهی VDE را دریافت کرده است. VDE با توجه به مهارت این موسسه در آزمایش درجه رنگی، این قابلیت را برای تلویزیون های QLED سامسونگ تایید کرده است. این تاییده بیانگر توانایی تلویزیون های QLED سامسونگ در ارائه تصاویر با کیفیت بالاست.

درجه رنگی، که استاندارد دقیق نمایش رنگ را مشخص می کند، دو سازه اصلی تلویزیون، طیف رنگی و درجه روشنایی را در فضایی سه بعدی اندازه گیری می کند. طیف رنگی، بالاترین میزان رنگ که در نمایشگر تولید می شود را بررسی می کند و شدت روشنایی بالاترین درجه روشنایی نمایشگر را نشان می دهد و هرچه طیف رنگی و درجه روشنایی بیشتر باشد، درصد درجه رنگی تلویزیون بالاتر می رود. تلویزیون های QLED با طیف رنگی گسترده بسیار دقیق، زنده و واقعی تصاویر HDR را بدون توجه به میزان تاریکی و یا روشنایی صحنه ها به نمایش می گذارند.

درجه رنگ 100 درصدی بیانگر طیف وسیعی از رنگ هاست که بدون توجه به سطوح مختلف روشنایی رنگ را به نمایش می گذارد. به طور مثال، با توجه به درجه روشنایی یک برگ درخت می توانند با رنگ های متفاوتی به نمایش گذاشته شود. تلویزیون های QLED سامسونگ می تواند کوچکترین تفاوتی در نشان دادن رنگ که در اثر درجه روشنایی ایجاد می شود را تشخیص دهد که این قابلیت در فضاهای دو بعدی تلویزیون های عادی انجام نمی گیرد، اما تلویزیون های QLED تصاویری واقعی با رنگ HDR ارائه می دهند.

به طور کلی، قابلیت اجرای رنگ با بالا رفتن درجه روشنایی، پایین میاید که منجر به تحریف در ارائه رنگ روی نمایشگر می شود. تلویزیون های QLED سامسونگ برای اولین بار، با بالاترین سطح روشنایی بین 1500 تا 2000 نیت، قابلیت ارائه رنگ ها را با درجه 100 درصدی دارند.

تلویزیون های QLED سامسونگ از مواد کوانتوم دات جدیدی بهره می برد که به این تلویزیون ها این امکان را می دهد تا با درجه بالای روشنایی طیف وسیعی از رنگ ها را با کیفیت بالا و جزییات بیشتر نسبت به تلویزیون های عادی به نمایش بگذارد. ویژگی کوانتوم دات جدید به تلویزیون های QLED سامسونگ این امکان را می دهد تا بدون توجه به شدت نور یا تاریکی صحنه، رنگ ها را به نمایش بگذارد و این درجه بالای کیفی را بدون توجه به موقعییت تماشاگر ارائه می دهد و رنگ های فوق العاده و تصاویری با کیفیت از هر زاویه دید را فراهم می کند.

سامسونگ برنده جایزه تاییده درجه رنگ 100 درصدی برای تلویزیون های QLED خود است که اهمیت این محصول و کیفیت بی نظیر تصویر آن را برجسته تر می سازد. سامسونگ با نمایشگرهای کوانتوم دات خود که بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهند در بازار جهانی تلویزیون و صنعت کوانتوم دات حرف اول را می زند.
 

farasystem05

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2016
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
3
سن
33
ویژگی های تلویزیون سامسونگ سری 5890


فضای خانه شما. سبک زندگی خاص شما.


تلویزیون‌ها در چیدن مبلمان همیشه حرف اول را می‌زنند. می‌خواهیم تغییری در چیدمان وسایل ایجاد کنیم و این آزادی را به شما بدهیم که دکوراسیون‌تان را آنطور که دوست دارید بچینید، نه آنطور که مجبورید.تلویزیونی جالب، سرگرم‌کننده و خاص که همه جا می‌توان قرارش داد. ولی بهتر از همه اینکه... متناسب با سبک زندگی‌تان است، نه متناقض.



5890-sell.ir-1.jpg




طراحی حساب‌شده. این یعنی دستگاهی نمادین.


تلویزیون سری سامسونگ فراسوی مرزها رفته است. طراحی صاف و خوش‌ترکیب آن با همه‌چیز جور می‌شود و از آن طرف رنگ سحرآمیزش نیز هرگز از چشم نمی‌افتد. اکنون این آزادی را دارید که تلویزیون‌تان را متناسب با سبک زندگی خود تنظیم کنید. نتیجه نهایی تلویزیونی است که در خور شماست؛



5890-sell.ir-2.jpg



کاملاً در خور شما. از همه زوایا.


نه از سیم‌های مزاحم خبری است و نه از دریچه هواهای بدنما فقط یک سیم در پشت صاف آن که همه جا زیبا به چشم می‌آید. پس تلویزیون سری 5 سامسونگ را هرجا دوست دارید بگذارید: کنار دیوار، وسط اتاق یا روی پایه‌ای در کنار تخت خواب. در عین حال که منحصر به‌فرد است، به زیبایی با محیط اطرافش در می‌آمیزد.

5890-sell.ir-3.jpg



4 پایه. 2 نمای متفاوت.


چون نمی‌توانستیم بال‌هایی برای Joiiii قرار دهیم، در عوض پایه‌های فلزی منحصر به‌فردی را انتخاب کردیم که ظرف چند ثانیه می‌توان آنها را داخل سوراخ‌های خودش قرار داد. پایه‌های جلویی بلندتر هستند و می‌توانید با برگرداندن آنها ظرف چند ثانیه زاویه‌ای به سمت پایین به تلویزیون بدهید مخصوص تلویزیون اتاق خواب.



5890-sell.ir-4.jpg



تک‌تک پیکسل‌ها. به شفافیت کریستال.


جزئیات شفاف. رنگ‌های زنده. تصاویر پویا. فناوری کاهنده نویز و ارتقادهنده رنگ و کنتراست در تلویزیون سری 5 سامسونگ کمک می‌کند تا همه تصاویر اصلاح شوند، به طوری که هنگام تماشای فیلم، گویی در آن حضور دارید.



5890-sell.ir-5.jpg



تلویزیون سری 5 سامسونگ برای تمام اعضای خانواده


تلویزیون سری 5 سامسونگ با نیازهایتان وفق می‌شود و برای تک‌تک اعضای خانواده دستگاهی عالی است، بخصوص برای سالمندان. با یک تعویض سریع، تصاویری واضح‌تر و صدایی رساتر و شفاف‌تر را برای پدربزرگ و مادربزرگتان پخش می‌کند. حالا همه افراد خانواده می‌توانند صدا و تصویر را به یک اندازه خوب داشته باشند.



5890-sell.ir-6.jpg




تلویزیون سری 5 سامسونگ گرامافونی به سبک امروزی


تا بحال پیش آمده که دلتان بخواهد گرامافونی برای خودتان داشته باشید؟ بسیار خوب، الان می‌توانید داشته باشید. تلویزیون سری 5 سامسونگ آهنگ‌ها را به شکلی عالی برایتان پخش می‌کند؛ تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که گوشی همراه خود را را با بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و دکمه پخش را روی فهرست پخش مورد علاقه‌تان فشار دهید.

خرید آسان و مطمئن از فروشگاه اینترنتی سامسونگ شاپ
 
بالا