همانطور که میدانید، پس از اتمام فرایند توسعه آخرین فصل عنوان محبوب The Walking Dead، شاهد پایان کار موتور قدیمی استودیو تلتیل گیمز (Telltale Games) خواهیم بود. طبق گزارشات منتشر شده، این توسعه دهنده محبوب قصد دارد تا برای ساخت عناوین جدید خود از موتور Unity استفاده کند.
در طی مصاحبهای با وبسایت یوروگیمر (Eurogamer) در رویداد Gamescom امسال، آقای برودی اندرسون (Brodie Anderson)، تهیه کننده اجرایی عنوان The Walking Dead، اقرار کرد که موتور بازی سازی آنها در چند سال اخیر طرفداران را مأیوس کرده است و همچنین توضیح داد که چرا روند تغییر کنونی برای شرکت بسیار مهم بود:
من میگویم که تنها در زمینه تکنولوژی موتور بازی سازی، قطعاً کمی طرفداران خود را در گذشته مأیوس کردهایم. ما همیشه دوست داریم تا نوآوری به خرج بدهیم و شاید در فصلهای قبل به اندازه کافی این کار را نکردهایم.
همانطور که یوروگیمر اشاره کرده، خروجی تلتیل گیمز در سال ۲۰۱۸ کاهش یافته است؛ فصل آخر The Walking Dead تنها فصل جدیدی است که آنها منتشر کردهاند. لازم به ذکر است که این توسعه دهنده در سال ۲۰۱۷ چیزی نزدیک به ۲۰ قسمت که مربوط به ۵ مجموعه بازی مختلف بود را عرضه کرد.
در مقایسه با سال گذشته، امسال محصولات خیلی زیادی را به بازار عرضه نکردیم. این موضوع به ما اجازه داد تا بیشتر تمرکز کرده و به سمت روند توسعه تنها یک بازی با تیمی تعیین شده سوق پیدا کنیم.
اندرسون در ادامه توضیح داد که مدیریت چندین آیپی (IP) و توسعه تعداد زیادی بازی داستان-محور در یک زمان، باعث کاهش کیفیت تجربه این عناوین شده است:
ما میدانیم که در سالهای گذشته کمی زیاده روی کردیم و نتوانستیم تا آن تجربهای که مد نظر داشتیم را ارائه دهیم. پس خیلی مهم بود که تمرکز خود را روی یک تجربه با کیفیت و پولیش شده که طرفداران دوست دارند، بگذاریم. ما این موضوع را پیش از توسعه این فصل قلباً پذیرفتیم و این تیم برای این کار بسیار هیجان زده است.
حالا که تیمهای توسعه دهنده تلتیل گیمز برروی پروژههای کمتری تمرکز دارند، امیدواریم این استودیو بتواند مشکلات موتور بازی را حل کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.
در طی مصاحبهای با وبسایت یوروگیمر (Eurogamer) در رویداد Gamescom امسال، آقای برودی اندرسون (Brodie Anderson)، تهیه کننده اجرایی عنوان The Walking Dead، اقرار کرد که موتور بازی سازی آنها در چند سال اخیر طرفداران را مأیوس کرده است و همچنین توضیح داد که چرا روند تغییر کنونی برای شرکت بسیار مهم بود:
من میگویم که تنها در زمینه تکنولوژی موتور بازی سازی، قطعاً کمی طرفداران خود را در گذشته مأیوس کردهایم. ما همیشه دوست داریم تا نوآوری به خرج بدهیم و شاید در فصلهای قبل به اندازه کافی این کار را نکردهایم.
همانطور که یوروگیمر اشاره کرده، خروجی تلتیل گیمز در سال ۲۰۱۸ کاهش یافته است؛ فصل آخر The Walking Dead تنها فصل جدیدی است که آنها منتشر کردهاند. لازم به ذکر است که این توسعه دهنده در سال ۲۰۱۷ چیزی نزدیک به ۲۰ قسمت که مربوط به ۵ مجموعه بازی مختلف بود را عرضه کرد.
در مقایسه با سال گذشته، امسال محصولات خیلی زیادی را به بازار عرضه نکردیم. این موضوع به ما اجازه داد تا بیشتر تمرکز کرده و به سمت روند توسعه تنها یک بازی با تیمی تعیین شده سوق پیدا کنیم.
اندرسون در ادامه توضیح داد که مدیریت چندین آیپی (IP) و توسعه تعداد زیادی بازی داستان-محور در یک زمان، باعث کاهش کیفیت تجربه این عناوین شده است:
ما میدانیم که در سالهای گذشته کمی زیاده روی کردیم و نتوانستیم تا آن تجربهای که مد نظر داشتیم را ارائه دهیم. پس خیلی مهم بود که تمرکز خود را روی یک تجربه با کیفیت و پولیش شده که طرفداران دوست دارند، بگذاریم. ما این موضوع را پیش از توسعه این فصل قلباً پذیرفتیم و این تیم برای این کار بسیار هیجان زده است.
حالا که تیمهای توسعه دهنده تلتیل گیمز برروی پروژههای کمتری تمرکز دارند، امیدواریم این استودیو بتواند مشکلات موتور بازی را حل کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.