برگزیده های پرشین تولز

"تنهایی" بزرگترین عامل ابتلا به مرگ زودرس شناخته شد

سرندی پیتی

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2014
نوشته‌ها
586
لایک‌ها
4,738
سن
34
محل سکونت
شطهول
"تنهایی" بزرگترین عامل ابتلا به مرگ زودرس شناخته شد




loneliness-study-1.jpg





آیا تنهایی یک قاتل خاموش است؟

چاقی و سیگار کشیدن به طور قابل ملاحظه ای افراد را در معرض خطر مرگ و میر زودرس قرار میدهد اما بر اساس یک مطالعه جدید، اثرات انزوای مزمن اجتماعی (تنهایی) ممکن است یک تهدید سخت تر باشد.


یک رشته مطالعات در طول سال ها اثرات منفی تنهایی را بررسی کرده است. این تحقیق ها انزوای اجتماعی (تنهایی) را با کیفیت پایین خواب ، التهابات و افزایش عوارض بیماری ها مرتبط میداند .


" مقاله ای در سال 2010 نشان داد که تاثیر آن بر خطر مرگ زودرس قابل مقایسه با مصرف سیگار و مصرف الکل است "




با این حال به نظر می رسد تنهایی در حال افزایش است. در سال 2010، انجمنی شروع به مطالعه و تحقیق درباره تنهایی انجام داد . آنها با استفاده از آخرین اطلاعات سرشماری برای ارزیابی تنهایی در میان جمعیت ایالات متحده آمریکا توانستند دریابند که بیش از یک چهارم کشور به تنهایی زندگی می کردند و بیش از نیمی از این جمعیت متاهل بودند و در مقایسه با سرشماری قبلی، نرخ ازدواج و کودکان در هر خانواده کاهش یافته بود.


جولیان هولت لونستاد، دانشگاه بریگهام یانگ، که این مطالعه جدید را ***** می کند، گفت: "این روند نشان می دهد که آمریکایی ها کمتر اجتماعی هستند و به تنهایی بیشتر علاقه دارند."





"شواهد قدرتمندی وجود دارد که انزوای اجتماعی و تنهایی به طور قابل توجهی خطر ابتلا به مرگ و میر را افزایش می دهد و میزان این خطر با افزایش جمعیت پیرامون تأثیر بیشتری بروی سلامت عمومی جامعه دارد "

در واقع، بسیاری از کشورهای جهان در حال حاضر معتقدند که با یک مشکل بنام « شیوع تنهایی »مواجه هستند اما چالش اصلی این است که در برابر آن چه واکنشی میخواهند داشته باشند



منبع :http://newatlas.com/loneliness-study-premature-death-risk/50794/




.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,747
لایک‌ها
14,008
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بالا