برگزیده های پرشین تولز

تنها 11 درصد از کاربران مایل به خرید آیفون جدید با قیمت ۱۰۰۰ دلار هستند

nima_it

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2017
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
27
سن
36
بر اساس اطلاعاتی که امروز توسط مرکز Barclay منتشر شده، قمیت بالای گوشی های آیفون امسال ممکن است بخش قابل توجهی از کاربران را از خرید منصرف کند.
گفته می شود نسل جدید گوشی های آیفون که قرار است طی چند هفته آتی با نام آیفون ۸ معرفی شود، از قیمتی بین 1000 الی 1200 دلار برخوردار خواهد بود که این مسئله نگرانی هایی را در میان علاقه‌مندان به این برند محبوب به وجود آورده است. از این رو، مرکز نام برده برای بررسی میزان تمایل کاربران برای خرید این گوشی، نظرسنجی را انجام داده که نتایج آن قابل توجه است.
نتایج این نظرسنجی نشان داد که تنها 11 درصد از کاربران تمایل به پرداخت 1000 یا 1200 دلار برای خرید آیفون جدید دارند. همچنین، بسیاری از این افراد عنوان کردند که در صورت تصمیم برای خرید، تمایل دارند تا به صورت قسطی این گوشی را خریداری نمایند. بدین ترتیب، کاربران مدل های قدیمی آیفون می توانند از طرح Upgrade Plan اپل استفاده کنند با تحویل دادن مدل های کنونی خود، مدل جدید این گوشی را با پرداخت هزینه ای به صورت ماهیانه دریافت نمایند.
بر اساس آخرین گزارش ها، آیفون های 2017 اپل به ویژگی های جدیدی همچون پنل های OLED، نمایشگر لبه به لبه و سیستم تشخیص هویت از طریق شناسایی چهره مجهز خواهند بود. در واقع، به دلیل این ویژگی هاست که مدل های امسال با قیمت بالاتری عرضه خواهند شد.
در همین رابطه، مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل عنوان کرد که تنها ۲ الی ۴ میلیون دستگاه آیفون ۸ در زمان عرضه، آماده خواهد بود و بخش دیگری از تولیدات این شرکت به مدل های آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس اختصاص خواهد یافت.

قیمت به روز انواع آیفون در بازار ایران را اینجا ببینیذ
 
بالا