برگزیده های پرشین تولز

nimaspp

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2013
نوشته‌ها
713
لایک‌ها
737
دامنه ها برای فروش بصورت مزایده و پیشنهادی هستند. برای خرید، پیشنهاد خودتون رو پخ کنید برای صحبت بیشتر تلفنی هم میتونیم صحبت کنیم.
همچنین خدمات کامل طراحی و اجرای سایت و فروشگاه شمارو هم ارائه میدیم و همچنین تبلیغات برندسازی از قبیل تبلیغات آنلاین و تنظیم رپورتاژ و مشاوره تبلیغاتی تا ساخت تیزر تبلیغاتی هم انجام میشود.
شخص بنده فقط دامنه هارو به فروش میرسونم باقی خدمات توسط تیم بنده به انجام میرسه. یعنی مشاور تبلیغات و گرافیست و طراح وبسایت و برنامه نویس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

این دامنه ها برندساز هستند و معمولی نیستند. اکثرشون سابقه ی ثبت بیش از یکسال دارند. خود دامنه نشون دهنده ی سطح حرفه ای بودنشون هستند.
اسم ها کوتاه و با یکبار شنیدن به حافظه سپرده میشن، پتانسیل بالای برند شدن کسب کار تا حد خیلی بزرگ و یا بین المللی (بعضی هاشون) دارند که در ادامه توضیح دادم و لازم به ذکره که دامنه های رند با املای صحیح سئوی فوق العاده قوی ای دارند.
اگرچه نیازی به توضیح نبود برای هرکدوم یه توضیح خیلی کوتاه نوشتم اگر بخواید بیشتر میتونم توضیح یا مشاوره بدم کافیه همینجا درخواست کنین توضیحات تکمیلی بدم خدمتتون.
و به این چند خط اکتفا نکنید، از تخیل و هوشتون استفاده کنید که چه چیزی میتونه داخل این دامنه ها باشه:


IraniStore.com
هرگونه فروشگاه اینترنتی و کسب و کار بخاطر کلی بودن اسم، در کل برند بزرگی هست و پتانسیل فروشگاه فوق العاده بزرگ رو داره. بنام فروشگاه ایرانی.
کلمه ی ایرانی و استور میتونه بین المللی هم باشه. مثلا این سایت بجز انواع و اقسام فروشگاه ها میتونه مثلا برای فروش فرش ایرانی در اروپا یا کل دنیا هم فعالیت کنه. این ارزش دامین رو چندبرابر میکنه. برای اینکه کلمات شاپ یا استور با تلفظ صحیحشون استفاده ی جهانی دارند.

NovinBazar.com

نوین بازار هم همچنین پتانسیل فروشگاه بزرگ رو داره به علاوه ی اینکه کلمه ی بازار میتونه به خرید و فروش هم بپردازه یعنی بازار خرید و فروش یا حتی سایت آگهی خرید و فروش مثل دیوار باشه. پسوند نوین هم میتونه اسم باشه هم مفهوم اون اشاره به دنیای جدید، مدرن یا دیجیتال داره که با تمام محصولات ممکن سازگاری داره.

ParsianPC.com
پارسیان پی سی، پتانسیل فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال و برقی، خصوصا فروشگاه کامپیوتری. بخاطر اسم رند و کوتاه پتانسیل فروشگاه بزرگ شدن رو داراست. این دامنه هم پتانسیل بین المللی رو هم داره بخاطر اینکه پارسیان یک اسم جهانیست و برای همه ی دنیا معنی داره و پی سی با عدد ۳۰ نوشته نشده که فقط یک ایرانی متوجه بشه، که باعث شده این یک دامنه ی استاندارد جهانی باشه.


GanjePars.com
گنج پارس! میتونه به هرچیزی مربوط باشه. از همون فروشگاه فرش بگیرید تا نمایشگاه ماشین یا مبل تا هر فروشگاهی که مد نظر دارید. گنج پارس میتونه هرچیزی باشه. فوق العاده پتانسیل برندینگ داره.
ضمنا روی این دامنه یک بسته ی پایه مدیریت نمایشگاه خودرو مارکت ساز نصب هست که با مبلغ ۴۸۰هزار تومان خریداری شده. از این لینک میتونید قیمت رو مشاهده کنید.


RoozMobile.com

مناسب برای فروشگاه های موبایل و تبلت. کلمه موبایل به شکل استاندارد هست و کلمه ی روز به آپدیت بودن فروشگاه که این روزها خیلی مهمه اشاره داره. حتی میتونه برای لیست قیمت روزانش هم تاکید بذاره.

IranMobi.com

کلمه ی موبی یک کلمه ی استاندارد مخصوص بیزینس های موبایل میباشد هم کوتاه تر هم استاندارد جهانی. ایران موبی ضمن پتانسیل فروشگاهی بودنش حتی میتونه یک سازنده ی موبایل وطنی هم باشه!

Iraniandroid.com
این دامنه هم بصورت ایرانی اندروید خونده میشه هم بصورت ایرانیاندروید. پسوند دروید روی خیلی از کلمات اضافه شده و باهاش کلمات زیادی ساخته شده در سطح جهانی برای نمونه به این جستجوی گوگل برید و نمونه ی این سایتهارو ببینید. این دو اسمه بودن انعطاف در برند سازی و تبلیغات داره و به خاطر هم راحت سپرده میشه. از سایت دانلود تا خدمات موبایلی کاربرد داره.

NovinMobile.com
نوین موبایل کلمه ی نوین به معنی بروز بودن و پیشرو بودن در موبایل که بسیار مورد مهمیست و اسم ساده و کلی یک برند کامل است. این هم پتانسیل فروشگاه بزرگ گوشی را دارد.

MihanMelk.com
یکی از رند ترین دامنه های مربوط به املاک. سایت های املاک مدتیست رقابتی با یکدیگر دارند و میهن ملک میتواند یکی از بهترین و بزرگترین برند ها در این عرصه باشد که فقط اسمش خودش نصف تبلیغات است!

ParsianGame.com

این دامنه هم با توجه به توضیح بالا در مورد پارسیان پی سی هم میتونه مکمل اون دامنه باشه و هم به خودی خود یک دامنه ی صحیح از نظر املایی و بیاد ماندنی در زمینه ی گیم میباشد. از فروشگاه گیم یا انجمن بازی ها گرفته تا نمایندگی بازی های ساخت ایران که بصورت بین المللی ارائه میشوند.

JahanTabligh.com
وبسایت تبلیغاتی جهان تبلیغ، انگار اسمش رو مدتهاست شنیدیم و قبل از شروع خودش معروفه!

FarsAgahi.com
فارس آگهی هم مانند دامنه ی بالا اسمی آشنا و راحت داره. مناسب برای بنگاه های تبلیغاتی یا سیستم های تبلیغاتی.

IranCharger.com
ایران شارژر هم نامی آشنا دارد که معتبر بودنش را به مخاطب القا میکند. اسمی بسیار راحت برای فروشگاه های مربوط به شارژ کردن. توجه کنید فقط به شارژ موبایل محدود نمیشود ایران شارژر عمومی تر است و میتواند شارژ هرچیزی باشد! حتی فروشگاه پول های الکترونیکی یا صرافی که پتانسیل بین المللی بودن را هم داراست.


این دو دامنه هم اینترنشنال هستند به دلار در افترنیک به فروش میرسن هر کدام بالای ۷۰۰۰ دلار بصورت پایه آفر هستند.
file.city
test.city

و دامنه های دیگه هم هست برای پروژه هایی تهیه شده ولی به پیشنهادات خوب گوش میدیم.
koodak.xyz
azmoon.live
salamatim.com
همچنین میتونیم دامنه ها با پسوند خاص رو برای شما تهیه کنیم، اگر خودتون نتونستید تابحال.
از godaddy.com name.com uniteddomains.com ‌و...


هر سوال و شبهه ای داشتید همینجا بپرسید ;)
هر مشاوره یا توضیح بیشتر در مورد دامنه یا خدمات دیگه داشتید بازم همینجا بپرسید :)
 
بالا