برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور آلانیا نوروز 96
آلانیا از شهر های تاریخی و ساحلی در ترکیه است که با شهر آنتالیا تنها 135 کیلومتر فاصله دارد. با احاطه شدن شهر آلانیا توسط کوه های ترودوس، معمولا صبح های زود مه زیبایی شهر را فرا میگیرد و در روزهای بارانی، رنگین کمان های چشم نوازی در اطراف شهر خود نمایی می کنند. بهار در آلانیا بسیار دلچسب و دل انگیز است. آب و هوای آلانیا در بهار معتدل و مدیترانه ای است و در تور نوروز آلانیا میتوانید از دیدن مناظر طبیعی و گل های بهاری در سطح شهر آلانیا لذت سفر خود را دو چندان نمائید. این شهر فرودگاهی دارد که پروازهای بین المللی آن معمولا بصورت روزانه انجام میشود و خوشبختانه هواپیما های ایران نیز جایی در این فرودگاه برای فرود آمدن دارند.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg

تور آلانیا نوروز 96



از اطراف آلانیا که به آن نگاه کنید تاج پادشاهی را خواهید دید که در بالای سر شهر خودنمایی میکند و این تاج همان قلعه سلجوقی است که زمانی برای حفاظت شهر ساخته شده است. آلانیا علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی، امکانات تفریحی و ورزش های آبی، جاذبه های تاریخی بسیار زیبایی را دارد. قلعه هایی همچون قلعه آلانیا، قلعه هشت ضلعی و قلعه دختر که روزگاری برای حفظ امنیت شهر در برابر دزدان دریایی ساخته شده است. غارهای جالبی نیز در آلانیا وجود دارد که بازدید از آنها را در تور آلانیا نوروز 96 به شما پیشنهاد میدهیم. غارهایی همچون غار داملاتاش، غار کورسانلار، غار عشاق، غار دختران و غار فسفری از جمله غارهایی هستند که از جاذبه های دیدنی آلانیا در تور آلانیا می باشند. به علت مسلمان بودن مردم ترکیه، مساجد تاریخی نیز در آلانیا به چشم میخورد. مساجدی همچون مسجد سلیمانیه، مسجد امیر بدرالدین و مسجد آکشبه سلطان در آلانیا هستند.

یکی از تفریحات شاد و متفاوت در تور آلانیا نوروز 96 میتوان به دلفیناریوم اشاره داشت، هر خانواده ای که فرزند کوچک دارند و علاقمند به تماشای نمایش و بازی های دلفین ها هستند، بهترین فرصت است که بتوانند در کنار دلفین ها و فرزندان خودشان عکس های یادگاری بگیرند و از تور نوروز آلانیا بهترین خاطرات را داشته باشند.

در بعضی ایام که استفاده از تورها به حداکثر میرسد و بیشتر هموطنان علاقه دارند از تور های خارجی استفاده نمایند، در این ایام تور ارزان آلانیا به آنان ارائه میشود. یکی از این ایام پر تردد برای مسافران، ایام خوش آب و هوای نوروز می باشد که آژانس های مسافرتی برای جذب مشتری و افزایش سابقه درخشان خود در کارنامه شان، اقدام به برگزاری تور ارزان آلانیا نوروز 96 می نمایند. قیمت تور آلانیا نوروز 96 نیز بنابر امکانات تور و تفریحات آن متفاوت است. شما میتوانید برای مطلع شدن از قیمت تور آلانیا از اصفهان به سایت نت تورز مراجعه نمائید.
 
بالا