برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0

تور آلمان شهریور 96

کشور آلمان به پایتختی برلین یکی از مشهورترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی جهان است. مذهب مردم آن کاتولیک و پروتستانی است که با حکومت فدرال در این کشور زندگی می کنند. جغرافیای آلمان بسیار متنوع است و این کشور را دریاچه ها، سواحل، جزایر، جنگل ها، دشت ها، باتلاق ها و کوه های بسیاری تشکیل می دهند. در تور آلمان تابستان 96 می توانید از زیبایی های این کشور اروپایی دیدن کنید. رشته کوه مرکزی آلمان که در مرکز این کشور واقع شده است در حقیقت این کشور را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم کرده است. جالب است بدانید که در گذشته در طی جنگ های جدایی طلبانه، آلمان به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده بود که بعد ها بعد از از میان برداشتن دیوار برلین، تنها با نام های ایالت های قدیمی و ایالت های جدید تفاوت داشتند. آلمان با کشورهای همچون چک، بلژیک، هلند، فرانسه، اتریش، سوییس، دانمارک و ... همسایه است.

این کشور از بنیان گذاران اتحادیه اروپا است و یکی از کشورهای فعال در نشست های اجتماعی و گروه های سیاسی اروپایی است. آلمان واحد پولی مشترک اروپا یعنی یورو را معرفی کرده است. این کشور چندان وسیع نیست و با حدود 357 هزار کیلومتر مربع، هفتمین کشور وسیع اروپا محسوب می شود. بیشتر مردم این سرزمین به آلمانی صحبت می کنند. این کشور بزرگترین اقتصاد ملی را در اروپا داراست و پس از آمریکا و ژاپن، سومین قدرت اقتصادی و صنعتی در جهان را در دست دارد. رشد اقتصادی چشمگیر و همچین رشد فزاینده در صنایع الکتریکی، در توسعه این کشور تاثیر بسزایی داشته است.

%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86.jpg


آب و هوای آلمان بسیار معتدل و خنک است و در بیشتر ایام سال بارانی است. غذاهای گوشتی از محبوب ترین غذاهای محلی آلمان است. البته تنوع غذایی در آلمان بسیار زیاد است و معمولا در ایالت های مختلف، بسته به موقعیت جغرافیایی، تفاوت هایی به چشم می خورد. به طور مثال در ایالات شمالی غذاهای دریایی مخصوصا اردک ماهی و مارماهی زیاد مصرف می شود. در بایرن شنیسل سرخ شده، در راینلند فالس خوراکی هایی که با گوشت اسب و گوشت گاو طبخ می شوند و همینطور انواع ساندویچ های سوسیس و خاگینه ها مورد پسند هستند. همچنین نوشیدنی های این کشور نیز بسیار مشهور هستند. مردم عادی نیز به نوع نوشیدنی هایشان اهمیت میدهند و سعی می کنند از نوشیدنی های مقوی و سالم استفاده کنند. تور آلمان شهریور 96 یکی از جذاب ترین آب و هوای آلمان به حساب می آید که می توانید با ثبت آن، از اقامتی لذتبخش در آلمان لذت ببرید.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86.jpg


لایپزیگ
نام شهری بزرگ و مهم در شرق آلمان است. لایپزیگ که از ابتدا به یک شهر نمایشگاهی شهرت دارد، مکانی است که توسط هنرمندان بزرگ شناخته می شود. این شهر پیشینه ی تاریخی بسیار بلندی دارد و دانشگاه لایپزیگ که در آن واقع شده است، دومین دانشگاه با قدمت تاریخی کشور است. جاذبه های گردشگری بسیاری در این منطقه وجود دارد که می تواند برای گردشگران جالب توجه باشد. مراکز خرید و جاذبه های طبیعی بیشمار، از جمله دلایلی هستند که گردشگران را به این منطقه از تور آلمان می کشاند. گوته این شهر را پاریس کوچک نامید و باخ، هنرمند مشهور آلمانی در کلیسای سینت توماس به خاک سپرده شده است.

%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%B2%DB%8C%DA%AF.jpg

برای مشاهده سایر مقاله ها پیرامون آلمان و جاذبه هایش، به بخش های مختلف سایت مراجعه کنید. در صورت تمایل به لیست تورهای ما مراجعه نموده و تور مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نمایید.
 
بالا