برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور آنتالیا بهار 96
آنتالیا شهری است که شروع آن از کوه های ترودوس است و با به پایین آمدن دامنه های کوه که آراسته شده با درختان کاج بلند و زیبا، کم کم به دریای خوش آب و هوای مدیترانه میرسیم. در آنتالیا رودخانه ای به نام آک سو وجود دارد که از جاذبه های طبیعی آنتالیا نیز به حساب می آید و میتوانید در حریم رودخانه به تفریحات خود در یک عصر بهاری دلچسب بپردازید. آنتالیا یک شهر ساحلی و مدرن است که همین امر سبب نشده که آثار تاریخی آن از بین برود. در تور آنتالیا بهار 96 میتوانید از شهرهای باستانی آنتالیا مخصوصا زانتوس دیدن نمائید. از دیگر آثار تاریخی آنتالیا میتوانیم به آسپندوس که آمفی تئاتر شهر در زمان های قدیم بوده است، شهر قدیمی که در قلب آنتالیا جا خوش نموده است، کالیسی، برج ساعت، بیولی مناره و دروازه هادرین اشاره داشته باشیم.

طبیعت بکر آنتالیا که تلفیقی از دریای فیروزه ای رنگ مدیترانه با آن سواحل ناب و آرامَش و همچنین کوه های سرسبز ترودوس و تابِش ملایم آفتاب است و همگی دست به دست هم داده اند تا بتوانند توریست ها را از طریق تور بهار آنتالیا به خود جذب نمایند. آب و هوای آنتالیا در بهار بسیار دلنشین است و فقط در اردیبهشت ماه ممکن است باران های شبانه شما را غافلگیر کند و اگر دوستدار طبیعت و قدم زدن زیر باران باشید، بی شک لحظه های دلچسبی برایتان خواهد بود.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور آنتالیا بهار 96



آنتالیا سواحل متعددی دارد که در آنها میتوان آفتاب گرفت و لذت و هیجان تفریحات آبی را تجربه کرد. سواحلی که محبوبیت زیادی در بین گردشگران و مردم آنتالیا پیدا کرده اند میتوان به کِمِر، ساحل لارا، ساحل کنیالتی، ساحل داملاتاس، ساحل اُلیمپوس و ساحل آلانیا اشاره داشت. در این سواحل علاوه بر امکانات تفریحات آبی، امکاناتی نظیر رستوران، بار، کافه، اسب سواری، ورزش های ساحلی و زمین فوتبال وجود دارد. اگر میخواهید از این سواحل بازدید داشته باشید و آرامش را به روح و جانتان تزریق نمائید میتوانید یک تور ارزان آنتالیا را در سایت نت تورز برای خود برگزینید.

طبخ غذا در ترکیه و آنتالیا به ذائقه ما ایرانیا بسیار سازگار است و از این رو میتوان به غذاهای مطرح و لذیذ که میتوان در تور بهار آنتالیا چشید، اشاره داشت. غذاهایی همچون خوراک گوشت، کباب تنوری، کوله که ترکیبی است از انواع غلات و آب میوه ها و خوراک گوجه که از گندم و گوجه تهیه میشود، از محبوب ترین غذاها نزد توریست ها و مردم آنتالیا می باشد.

در بعضی ایام فصل بهار به علت تغییرات جوی یا برگزاری فستیوال های مختلف کاهش قیمت تور آنتالیا بهار 96 را دارا هستیم. برای اطلاع از شرایط دقیق تور آنتالیا از تهران لطفا به سایت نت تورز مراجعه نمائید.



تور آنتالیا از تهران | تور آنتالیا از مشهد | تور آنتالیا از اصفهان | تور آنتالیا از شیراز
 
بالا