برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور آنتالیا شهریور 96

آنتالیا یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین شهرهای کشور ترکیه است که در صنعت و اقتصاد این کشور سهم بسیار زیادی دارد. این شهر حتی از پایتخت ترکیه مهم تر و موقعیت استراتژیک تری دارد. آنتالیا نیز همانند دیگر شهرهای ترکیه به دلیل قدمت زیادش، دارای آثار تاریخی بسیاری است. همچنین امکانات تفریحی در سواحل و مراکز خرید مهم آن، از دیگر جذابیت های تور آنتالیا تابستان 96 محسوب می شود.

آنتالیا دارای روزهای آفتابی بسیاری در طول سال است و بهترین مکان برای لذت بردن از انواع تفریحات و ورزش های آبی، به خصوص در فصل گرم تابستان است. قایق رانی، موج سواری، اسکی روی آب، شنا، غواصی و ... از جمله سرگرمی هایی است که می توانید از آن ها لذت ببرید. آب و هوای مدیترانه ای اغلب شهرهای ترکیه را تحت نفوذ خود قرار داده است که باعث شده تا بیشتر شهرهای این کشور دارای آب و هوایی معتدل باشند. این شهر ساحلی است که در تمام قسمت های آن می توانید به ساحلی زیبا، تمیز و پر از سرگرمی و تفریحات متنوع دسترسی داشته باشید. جاذبه های گردشگری آنتالیا به دو بخش آثار باستانی و تفریحات ساحلی تقسیم می شود که هر دوی آن ها برای گردشگران این شهر جذاب هستند اما در تور آنتالیا شهریور 96 بخاطر گرمای هوا بیشتر افراد تفریحات آبی آن را ترجیح می دهند.


%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7(2).jpg



جاذبه های گردشگری آنتالیا
در این شهر تورهای گردشگری متنوع دریایی و درون شهری انجام می شود که می تواند انواع سلیقه های گردشگران را پوشش دهد. در این تور ها می توانید از جاذبه های طبیعی، تاریخی، مراکز خرید و ... دیدن کنید. تور کشتی، تور شب ترکی، تور رافتینگ از جمله این تورهای جذاب داخلی می باشند که برای گردشگران بسیار محبوب و لذت بخش است.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7_jp2.jpg

پارک آبی آکوالند

سرسره های متنوع این مرکز آبی بزرگ می توانند تا ساعت ها شما را سرگرم کنند و از آن ها لذت ببرید. این مرکز آبی که در ساحل کنیا آلتی واقع شده است، دارای بازی های آبی مختلفی است. در میانه روز در این شهر آبی شما می توانید شاهد یک برنامه شاد زنده باشید که شامل مسابقه ها و موزیک های جذاب می باشد. با ورود به این سرزمین شما وعده ناهار خود را مهمان آکوالند هستید. علاوه بر همه این ها بازدید از دلفین لند آن را در تور آنتالیا به شما توصیه می کنیم. نمایش این موجودات برای همه سنین جذاب و دیدنی است.

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg

برای مشاهده سایر مقاله های سایت ما پیرامون ترکیه و کشور های توریستی دیگر، به دیگر بخش ها مراجعه کنید. برای ثبت تور مورد نظر خود به لیست تورهای ما مراجعه کرده و از بین تورهای متنوع تور مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.
 
بالا