برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور آنتالیا
آنتالیا شهری است که کوه هایی پر از طبیعت سرسبز مانند گیلان را دارد و در طرف دیگر شهر دریا و سواحل بکری دارد برای کسانی که به دنبال آرامش هستند، بهترین انتخاب شان تور آنتالیا خواهد بود. آب و هوای آنتالیا از ماه فروردین تا آبان گرم و آفتابی بوده و زمان بسیار مناسبی برای انجام ورزش های آبی مخصوصا شنا می باشد. بارندگی در فصل های پاییز و زمستان وجود دارد که اگر نمیتوانید از تفریحات آبی و شیرجه زدن در آب به علت پایین آمدن دمای آّب دریا لذت ببرید به دیدن مناظر طبیعی در منطقه کوهستانی و مناطق تاریخی آنتالیا بروید. سواحل آنتالیا همچون نگین درخشان هستند و غروب آفتاب زیبایی را همه روزه تقدیم توریست ها و افراد آنتالیا می کنند. در این سواحل میتوانید به تفریحات آبی مانند شنا، غواصی، آفتاب گرفتن، قایق نوردی و دریانوردی بپردازید و لذت سفر خود را چند برابر نمائید. سواحلی همچون کمر، سیده، بلک، لارا، کنیالیتی از سواحل ناب و دیدنی آنتالیا هستند که میتوان عصرهای زیبایی را در کنار خانواده با آسودگی خاطر سپری کرد. در 50 کیلومتری شهر آنتالیا، شهرکی به نام ساکلی کِنت وجود دارد که در زمستان برای افراد علاقمند به ورزش های زمستانی مخصوصا اسکی روی برف، شرایط خوب و ویژه ای دارد و بعد از انجام بازی های زمستانی میتوانید در پایه های کوه از حیات وحش طبیعی آن و حیوانات بی آزاری همچون آهو و بز کوهی را از نزدیک مشاهده و دیدن نمایید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%281%29.jpg



علاوه بر جاذبه های طبیعی آنتالیا، جاذبه های تاریخی زیادی نیز در آنتالیا به چشم میخورد. بافت قدیمی آنتالیا که کوچه های باریک و پیچ در پیچی دارد و اگر ذوق نویسندگی داشته باشید و یا هنر عکاسی و نقاشی همراه شما باشد، ناخودآگاه قلم و کاغذ به دست میگیرید و مشغول نوشتن و یا کشیدن مناظر زیبای این قسمت از شهر خواهید شد. بندر قلعه کاله ایچی، برج ساعت، کِسیک مناره، حمام رومی آنتالیا، آمفی تئاتر آسپندوس و موزه آنتالیا از دیگر جاذبه های تاریخی آنتالیا هستند و در تور ارزان آنتالیا بازدید از این محل ها را از دست ندهید.
داشتن خرید خوب با قیمت مناسب از مرکز خرید مطمئن یکی از انتخاب های مهم هر شخصی است. مراکز خرید آنتالیا که میتوان خریدهای مناسبی را داشت میتوانیم به مرکز خرید دپو آنتالیا، مرکز خرید مارک آنتالیا، مرکز خرید میگروس آنتالیا و مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا اشاره داشته باشیم.
قیمت تور آنتالیا بنابر فصل و موقعیت تور آنتالیا متفاوت می باشد. برای مطلع شدن از شرایط و رزرو تور آنتالیا لطفا به سایت نت تورز مراجعه نمائید.
 
بالا