برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور آنکارا نوروز 96
آنکارا پایتخت کشور ترکیه، یکی از مهم ترین شهرهای توریستی است که هر روزه شاهد گردشگران زیادی در خود است. در فصل های بهار تا پاییز به علت معتدل بودن و خنک بودن هوای آنکارا، آمار بالایی از توریست ها در این فواصل از تور آنکارا استفاده می نمایند. هم وطنان ما نیز با نزدیک شدن به روزهای سال نو، برای داشتن سفر خاطره انگیز به فکر تهیه بلیط و رزرو تورهای متفاوت هستند و یکی از محبوب ترین تور ها نزد ایرانیان تور آنکارا نوروز 96 است و مشتاقانه در روزهای پایانی سال درصدد رزرو آن بر می آیند.

آنکارا با احاطه شدن اش توسط چهار کوه، آب و هوایی چهار فصل را دارد. در بهار و در ایام نوروز، هوایی بسیار روح نواز و دل انگیز دارد و هوای خوب آنکارا میتواند خاطرات خوشی را برای شما و عزیزانتان در تور نوروز آنکارا به وجود آورد. البته ممکن است به خاطر کاهش دمای هوا، آژانس های مسافرتی تور ارزان آنکارا را قرار دهند که اگر افرادی مشتاق هستند تا از جاذبه های گردشگری آنکارا بازدید نمایند، بتوانند با تور ارزان آنکارا به این شهر دیدنی سفر نمایند.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%20-96.jpg

تور آنکارا نوروز 96



آنکارا در کنار مدرن شدن خود، آثار تاریخی خود را حفظ نموده و ارزش بالایی برای شان قائل است. در تور آنکارا نوروز 96 میتوانید از آثار تاریخی آنکارا همچون ارگ آنکارا، حمام رومی آنکارا، معبد آگوستوس، مقبره آتاتورک و موزه هایی با آثار ارزشمند و قدیمی با نام های موزه تمدن های آناتولی، موزه فرهنگ شناسی آنکارا، موزه رادیو و تلویزیون آنکارا و دیگر مراکز گردشگری آنکارا دیدن نمائید و خاطرات خوبی را از تور آنکارا نوروز 96 برای خودتان به یادگار بگذارید.

در تور آنکارا نوروز 96 میتوانید از جاذبه های گردشگری آنکارا دیدن نمائید و تصاویر خوبی را در خاطرات خود ثبت نمائید. جاذبه های گردشگری آنکارا مانند برج گردان آتاکوله، استفاده از فضای پارک های آنکارا که در بهار جلوه خاصی دارند و میتوانند آرامش و هوای آزاد را به ریه های شما تزریق نمایند. پارک های آنکارا شامل جنکلیک پارک، کلو پارک، پارک کورتولوس، پارک عبدی ایپکچی و دیگر پارک های زیبا و خاطره انگیز آنکارا میتوانند روزهای آرام بخشی را با برنامه های متنوع خود به شما و خانواده و دوستانتان هدیه دهند.

اگر مشتاق خرید در سفر آنکارا هستید به شما پیشنهاد استفاده از مراکز خریدی همچون بزرگترین مرکز خرید آنکارا به نام گالریا با داشتن سابقه 21 ساله خود توانسته محبوبیت خاصی میان شهروندان آنکارا و توریست ها به دست آورد، مرکز خرید فروم که دومین مرکز خرید آنکارا است و میتوانید بعد از خرید و برای استراحت از محیط دنج کافه ها و رستوران های آن استفاده نموده و لذت خرید خود را چند برابر نمائید، بدهیم.

اگر با خواندن مطالب بالا، اشتیاق استفاده از تور آنکارا نوروز 96 را دارید، لطفا برای اطلاع یافتن از شرایط قیمت تور آنکارا نوروز 96 به سایت نت تورز مراجعه نمائید.
 
بالا