برگزیده های پرشین تولز

تور آگرا | تور ارزان آگرا

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور آگرا | تور ارزان آگرا

یکی از زیباترین شهرهای کشور هند، شهر تاریخی آگرا است که سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش به شمار میرود. آگرا در مجاورت دهلی و رودخانه یامونا قرار دارد و کسانی که به هند سفر میکنند میتوانند از طریق دهلی با ماشین یا قطار و هواپیما خود را به آگرا برسانند‌ . وضعیت آب و هوای آگرا به گونه ای است که در فاصله بین اکتبر تا مارس بهترین آب و هوا را دارد. تابستان ها دارای دمایی بین ۲۲ تا ۴۵ درجه و در زمستان ها ۴ تا ۳۱ درجه میباشد. بنابر این بهترین زمان سفر به آگرا از اکتبر تا مارس است که هوا در وضعیت خوبی قرار دارد. این شهر در طی سالیان متمادی میزبان پادشاهان زیادی بوده و به همین سبب بناهای تاریخی زیادی را در خود جای داده است که همین موضوع موجب جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این شهر میشود. یکی از زیباترین بناهای تاریخی دنیا، تاج محل است که در آگرا قرار دارد. تاج محل آرامگاه زیبا و باشکوهی است که به دستور شاه جهان به منظور یادبود همسر ایرانی او، ممتاز محل ساخته شده است. این ساختمان بر مبنای معماری ایرانی، هندی و اسلامی بنا شده است و مناظر و چشم اندازهای زیبایی دارد که بی شک هر کسی را مجذوب خود میکند.
تور آگرا | تور ارزان آگرا

%D8%AA%D8%A7%D8%AC%20%D9%85%D8%AD%D9%84(1).jpg


تور آگرا | قیمت تور آگرا | تور ارزان آگرا | تور لحظه آخری آگرا

ارگ آگرا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آگراست که در قرن ۱۶ میلادی به دستور یکی از پادشاهان مغول ساخته شده است. این ارگ تاریخی شما را به یاد افسانه های شرقی و مساجد و قصرهای مجلل می اندازد و یادآور بخشی از تاریخ آگرا است. در ساخت این بنا از ماسه سرخ استفاده شده و به همین دلیل این کاخ به قلعه سرخ نیز معروف است. فاتح پور سیکری دیگر بنای تاریخی آگرا به معنای شهر پیروزی است. تالار ها، مساجد، و آرامگاه های این بنا هنوز هم سالم هستند و شما میتوانید از آنها بازدید کنید. مقبره اعتماد الدوله، سیکاندرا، مسجد جامع آگرا، چینی کا روضه، باغ رام و مسجد نگینا دیگر جاذبه های گردشگری آگرا هستند که میتوانید در تور آگرا از آنها دیدن کنید. قیمت تور آگرا چندان زیاد نیست و اغلب تورهای آگرا در قالب تور ارزان آگرا ارائه میشوند. علاوه براین با استفاده از تور لحظه آخری آگرا میتوانید سفر ارزانی به این شهر داشته باشید. برای خرید از آگرا میتوانید به بازارهای این شهر زیبا سر بزنید که به خودی خود جذاب و سرگرم کننده هستند و محال است دست خالی از آنها بیرون بیایید. بازار راجا کیماندی، بازار سادار، و بازار کیناری از جمله بازارهای آگرا هستند که میتوانید وسایل مورد نیاز خود را از آنها تهیه کنید.

قیمت تور آگرا با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.​
 
بالا