برگزیده های پرشین تولز

تور ارزان بلغاستان اما جذاب

imanghaderi

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2014
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
19
سن
33
محل سکونت
tehran
در مقاله قبلی در مورد تور ارزان بلغارستان صحبت کردیم، در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم که حتی در یک تور ارزان بلعارستان هم میتوان اماکن دیدنی و توریستی بلغارستان را دید.

میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ :
این میدان بزرگترین میدان بلغارستان است که لقب شاهزاده الکساندرباتنبرگ را روی آن گذاشته شده است، طبق عرفی که در بلغارستان وجود دارد این میدان مناسبترین محل برای برگزاری کنسرت ها میباشد.

کلیسای جامع نوسکی :
این بنای تاریخی در ابتدا برای کشته شدگان در جنگ جهانی ساخته شده بود که در ساخت آن ازبهترین سنگ های مرمرسفید و چوب های اعلا استفاده شده بود. اما پس از مدتی آن را به کلیسا تبدیل کرده اند، نکته جالب درباره این کلیسا این است که صدای ناقوس آن از فاصله 30 کیلومتری هم شنیده می شود .

صوفیه نماد ارتش سرخ :
بنای تاریخی ارتش سرخ در صوفیه پایتخت بلغارستان بنایی یادبود از ارتش سرخ در پارک ارتش شوروی می باشد که توسط روس ها در سال 1954 ساخته شده است. این بنا در روبروی درب ورودی پارک، در بالای یک سکو و در ارتفاع 34 متری نصب شده است که یک سرباز ارتش سرخ ، با خوشحالی و تشکر یک زوج بلغاری را به سمت آزادی هدایت می کند.

وارنا :
وارنا یکی از شهرهای بندری در بلغارستان است که در کرانه دریای سیاه واقع شده است، در این شهر قایق های برقی ای وجود دارد که به وسیله سیم از یک طرف رودخانه به طرف دیگر می رود. این شهر در صنعت ساخت کشتی بسیار فعال است.

باغ دریایی :
باغ دریایی در شهر وارنا قرا ر دارد این باغ در امتداد دریای سیاه واقع شده است، این پارک زیبا یکی از قدیمی ترین پارکهای بلغارستان است که دارای موزه دلفین ها و چندین رستوران می باشد.

صومعه آلادژا :
صومعه آلادژا در یک منطقه جنگلی محافظت شده و در مجاورت پارک طبیعت و نوک صخره قراردارد، تاریخ اولیه این بنا به قرن چهارم هجری بر می گردد و در حال حاضر درحال نابودی است.

منبع: سفربانک
 
بالا