برگزیده های پرشین تولز

تور ارزان تایلند | قیمت تور تایلند

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور ارزان تایلند | قیمت تور تایلند
تورهای ارزان برای کسانی که قصد دارند سفر ارزانی را تجربه کنند راه خوبی برای کاهش هزینه های ناشی از سفر است. یکی از این تور ها، تور ارزان تایلند است که طرفداران زیادی نیز دارد. تایلند کشوری در حنوب شرقی آسیا است که از سراسر دنیا به خصوص کشور ایران طرفداران بی شماری دارد. شهر بانکوک پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر تایلند است که جاذبه های گردشگری فراوانی در خود جای داده است. این کشور دارای آب و هوایی گرمسیری است. در بعضی فصول گرم و خشک و در بعضی فصول، بارانی و مرطوب است . با این حال بهترین زمان برای سفر به تایلند ، در بین نوامبر تا اوایل آوریل است که آب و هوایی خشک و خنک دارد. مردم تایلند ، مردمانی مهمان نواز ، صبور و با محبت هستند و همیشه میتوانید لبخند را بر روی لب های آنها مشاهده کنید. از آنجا که کشور تایلند کشوری گردشگری به شمار میرود همه چیز در آن دست به دست هم داده اند که مردم زیادی را از سراسر دنیا به تایلند بیاورند. از سواحل و جنگل‌ها گرفته تا رستوران ها ، مکان های تفریحی و مراکز خرید مدرن آن. کشور تایلند با داشتن جزایر استوایی، بناهای با شکوه تاریخی، جنگل ها و سواحل زیبا، کارناوال های شادی، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار میرود. جزیره پوکت بزرگترین جزیره در تایلند است که با داشتن سواحل شنی زیبا، آبی گرم و زلال ، جاذبه های طبیعی ، جنگل های زیبا و کوه های سر به فلک کشیده، گردشگران زیادی را جذب خود میکند. غواصی در آب های زلال این ساحل، موج سواری، فیل سواری و قایق سواری از جمله فعالیت های هیجان انگیزی است که میتوانید در آنجا تجربه کنید. گشت و گذار در بانکوک، پایتخت تایلند، با ساختمان های بلند، معابد تاریخی ، خیابان های زیبا یکی دیگر از جاذبه های تور تایلند است . پاتایا دیگر شهر دیدنی تایلند است که یکی از مناطق توریستی آن به شمار میرود. بازدید از مزرعه فیل ها ، جزیره مرجان، باغ وحش ببر، و موزه هنری بطری های شیشه ای پاتایا را در این تور از دست ندهید . خلیج مایا دیگر جاذبه گردشگری تایلند، یکی از مناطق دیدنی و بسیار زیبا است که دارای طبیعتی بکر و منحصر به فرد است و میتوانید لحظات خوبی را در آنجا سپری کنید. چیانگ مای و ساموئی از دیگر نقاط دیدنی تایلند هستند که میتوانید از آن ها دیدن کنید.

تور تایلند | تور ارزان تایلند

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg


تور تایلند | تور ارزان تایلند | قیمت تور تایلند | تور لحظه آخری تایلند

کشور تایلند همچنین مرکز برگزاری فستیوال ها و جشن های زیادی است که بعضی از آنها جزو تعطیلات رسمی هستند و شما میتوانید با شرکت در این جشن ها اوقات خوش و خوبی را برای خود رقم بزنید. جشنواره لوی کارتونگ در فصل پائیز، جشنواره گل های چیانگ مای در فوریه، و جشنواره چترها در بو سانگ از جمله فستیوال های معروف و مهم تایلند هستند . اگر چه شمال تایلند نسبت به سایر نقاط ارزان تر هستند ولی به طور کلی میتوانید در این کشور سفر ارزانی را تجربه کنید. اگر بین آوریل و سپتامبر (فروردین تا شهریور) که فصل های خلوت تایلند هستند به این کشور سفر کنید هزینه های شما بسیار کم تر از فصول دیگر خواهند بود.
برای کاهش هزینه ی خود در تایلند، میتوانید اقامتگاه های ارزان و خوبی را در آن پیدا کنید چرا که اقامت در این کشور ارزان بوده و میتوانید با هزینه کم اتاق های خوبی پیدا کنید. برای حمل و نقل در این کشور ، میتوانید از خطوط ریلی راه آهن استفاده کنید که ارزان هستند. اتوبوس های بین شهری ، تاکسی ، و سه چرخه های موتوری نیز آماده هستند تا شما را به مکان هایی که مد نظر دارید ببرند . برای غذا خوردن میتوانید به غذاخوری های خیابانی و دکه های تمیز و بهداشتی مراجعه کنید که هم غذای خوبی دارند و هم نسبت به رستوران ها ارزان تر هستند. ONCB در بانکوک محلی مناسب است تا هم غذای ارازن بخورید و هم لذت ببرید. برای خرید کردن از تایلند، میتوانید به شهر بانکوک مراجعه کنید که هم اجناس متنوعی دارند و هم ارزان تر هستند. بازار پرتونم Pratunam در عمده فروشی و قیمت های بسیار ارزان مشهور است و شما میتوانید اجناس با کیفیتی را از آن خریداری کنید. Klong Them Market دیگر مرکز خرید ارزان بانکوک است که می توانید جدیدترین و ارزان ترین محصولات را از فروشگاه های آن خریداری کنید. برای خرید وسایل الکترونیکی ارزان نیز میتوانید به Saphan Lek مراجعه کنید. فروشگاه اوت لت بانکوک دیگر فروشگاه ارزان تایلند است که اجناس خود را با تخفیف های بسیار بالا عرضه میکند.
برای رزرو تور تایلند با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط این تور، لطفا به لیست تورهای سایت نت تورز مراجعه نمائید.​
 
بالا