برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور ارزان دبی | قیمت تور دبی
بسیاری از مردم ممکن است بنا بر دلایلی سفر با تورهای ارزان را ترجیح بدهند و در جست و جوی چنین تورهایی باشند. تور دبی یکی از تورهای مطرح دنیاست که طرفداران بی شماری دارد. از آن جایی که سفر به دبی ، چندان سفر ارزانی در نمی آید، میتوانیم با رعایت بعضی از مسائل ، قیمت تور دبی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهیم و آن را به تور ارزان دبی تبدیل کنیم . همینطور استفاده از تور لحظه آخری دبی میتواند گزینه مناسبی برای تور ارزان دبی باشد. دبی بزرگترین شهر امارت متحده عربی است که از جنوب با ایران همسایگی دارد و در شبه جزیره عربستان قرار گرفته است. این شهر سال ها است که شهری جهانی به شمار میرود و به عنوان قطبی برای تجارت جهانی در منطقه آسیا محسوب میشود. شهری با پارک های آبی هیجان انگیز، برج ها و مراکز خرید مدرن ، سواحلی زیبا و چشم اندازهایی خیره کننده که هر ساله هزاران هزار گردشگر دارد. آب و هوای دبی تقریبا گرم و خشک است . میتوان گفت که باران با این شهر چندان رابطه خوبی ندارد. فصل تابستان در دبی، گرم و خشک همراه با باد و در فصل زمستان نیز تقریبا گرم است. ماه نوامبر تا آوریل تقریبا زمان خوبی برای سفر به دبی است چرا که با هوایی تقریبا گرم و مطبوع رو به رو هستیم . فصل های کم گردشگر دبی ژوئن تا آگوست است که هوا بسیار گرم است و میتوانید در این زمان، هتل های ارزانی در این شهر پیدا کنید.


%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


صنعت گردشگری در دبی بسیار پر رونق است به همین دلیل در سال 2007 ، این شهر هشتـمین شهر پر بازدید جهان شناخته شد. این شهر با داشتن بیش از پنجاه مرکز خرید مدرن به پایتخت خرید خاور میانه معروف است و بسیاری از مردم دنیا سالیانه برای خرید کردن به این شهر سفر میکنند. جالب است بدانید که بزرگترین مرکز خرید دنیا با نام دبی مال در این شهر قرار گرفته است . دیدار از فواره دبی بزرگترین آب‌نمای موزیکال دنیا، دلفین بی دبی مکانی برای نمایش دلفین ها، برج خلیفه بلندترین ساختمان دنیا، قایق سواری در اسکله ابرا، تجربه ی لذت و هیجان در سافاری بیابانی دبی ، بازی در پارک آبی وایلد وادی یکی از پیشرفته ترین پارک های آبی دنیا ، پارک الممزر، و تماشای آکواریوم دبی از جمله جاذبه های گردشگری دبی هستند که بهترین لحظات را برای شما به ارمغان می آورند. برای کاهش هزینه های خود در استفاده از این جاذبه های گردشگری، میتوانید از خدمات انترتاینر (Entertainer) استفاده کنید. انترتاینر مجله ای بین المللی است که در بسیاری از نقاط جهان منتشر میشود و برای هتل ها، رستوران ها ، کلوپ ها و سایر جاذبه های گرشگری تخفیفات ویژه ای ارائه میدهد .با خرید این مجله از کیوسک ها، کتاب فروشی ها و سوپر مارکت های دبی میتوانید تخفیفات خوبی را برای استفاده از خدمات گردشگری دبی پیدا کنید و هزینه های خود را کاهش دهید.

اتوبوس آبی ، ابرس، مترو و اتوبوس، وظیفه حمل و نقل عمومی در دبی را تشکیل میدهند. لازم است برای استفاده از مترو و اتوبوس بلیت الکترونیک دبی را تهیه کنید. برای استفاده از تاکسی بهتر است سوار تاکسی های خاکستری رنگ شوید که کرایه ارزان تری دارند. برای خرید کردن از میان مراکز خرید معتبر و معروف دبی، میتوانید به انصار مال و مرکز خرید ابن بطوطه مراجعه کنید که اجناس آن علی رغم قیمت مناسب و پایین شان، تنوع بیشتر و کیفیت بهتری دارند. برای صرف غذا نیز میتوانید به رستوران‌های زنجیره‌ای Shawarma مراجعه کنید که غذاهای متنوع و قیمت هایی نسبتا ارزان دارند. برای اقامت در هتل های ارزان دبی نیز میتوانید به منطقه دیره و خیابان منخول سر بزنید که نسبت به پول ارزانی که بابت هتل پرداخت میکنید، امکانات خوبی دارند. هتل آیبیس البرشا، هتل دیزرت رز و هتل رامی گست لاین از این دست هتل ها هستند. اگر مایل هستید تا تور ارزان دبی را تجربه کنید، میتوانید به لیست تورهای نت تورز مراجعه کرده و این تور دیدنی و جذاب را انتخاب کنید.
 
بالا