برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور ارمنستان تیر 96

ارمنستان کشوری آسیایی در شمال غربی ایران واقع شده است. این کشور در قفقاز جنوبی دربین دو دریای سیاه و خزر قرار دارد که مرز بین دو قاره اروپا و آسیا است. مردم بومی منطقه این سرزمین را هایک می نامند. زبان رسمی مردم این کشور ارمنی است. ارمنستان در گذشته متعلق به شوروی سابق بوده است که بعدها به استقلال رسیده است. ایروان بزرگترین شهر و پایتخت این کشور است. این کشور بیشتر کوهستانی است و در مناطق کوهستانی آن زمستان های طولانی و سردی در جریان است اما دیگر مناطق ارمنستان آب و هوای معتدلی دارند. از این رو این کشور برای گردشگری بسیار مطلوب و محبوب است. در این کشور بهار کوتاه است اما با این حال دارای تنوع گیاهی و گل های رنگارنگ فراوانی است. مواد غذایی، انرژی و الماس از جمله صادرات مهم این کشور است. فرآورده های غذایی، نساجی و صنایع فلزی و شیمیایی عمده صنایعی هستند که اقتصاد ارمنستان به آن ها وابسته است. البته سهم قابل توجهی از این پیشرفت اقتصادی نیز به صنعت توریسم برمی گردد اما به حدی نیست که بر سایر صنایع موجود غلبه کند. در ادامه به معرفی برخی از جاذبه های گردشگری ارمنستان می پردازیم.

%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86(2).jpg

شهر جرموک
فوق العاده بودن آب و هوای ارمنستان زبان زد همه گردشگرانی است که حتی یک بار به این شهر ارمنستان سفر کرده اند. در تور ارمنستان تابستان 96 شما می توانید از آبشار های بزرگ، دریاچه و پل طبیعی آن دیدن کنید. جنگل شهر جرموک بسیار زیبا ودیدنی است که می توانید از مسیرهای پیاده روی که در این جنگل وجود دارد در طبیعت قدم بزنید و لذت دوچندان ببرید. در این جنگل ها حیواناتی از گونه های مختلف قابل یافت است. درخت عرعر، گلابی وحشی، آلو و گل رز از جمله گیاهانی است که در این منطقه فراوانی دارد. بیشتر شهرت این منطقه به خاطر چشمه های آب گرم و خواص درمانی بسیار زیاد آن هاست. البته دارای چشمه های طبیعی آب معدنی نیز هست که از این چشمه ها برای تولید آب معدنی ها معروف این منطقه با همین نام استفاده می شود. جرموک یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ارمنستان محسوب می شود.

%D8%AC%D8%B1%D9%85%D9%88%DA%A9-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

دره گل ها
نام این دره ی پر از گل، زاخکازور است. این منطقه علاوه بر زیبایی ها و جاذبه های طبیعی ای که دارد، دارای اماکن تاریخی مختلفی نیز هست که گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به اینجا می کشاند. 4 کلیسای بزرگ و 2 کلیسای کوچک در این جا وجود دارد. از جمله این اماکن می توان به کلیسای کچاریس اشاره کرد. زاخکازور دارای آب وهوای بی نظیری است. در فصل تابستان این دره پر از گل و گیاهانی زیبا است و در زمستان سراسر از برف پوشیده می شود. مدت هاست که این شهر به شهر اسکی با استاندارد بین المللی تبدیل شده است که محبوب ترین منطقه در ارمنستان برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی همچون اسنوبورد و اسکی است. این منطقه در 50 کیلومتری شهر ایروان پایتخت ارمنستان واقع شده است. زاخکازور شامل هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی با کیفیت و فراوانی است که امکانات یک تور تفریحی مناسب را برای گردشگران فراهم آورده است.

%D8%AF%D8%B1%D9%87-%DA%AF%D9%84%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارمنستان و تور ارمنستان تابستان 96 به سایر بخش های سایت ما مراجعه کرده و از دیگر مقاله ها استفاده کنید. در لیست تورهای ما تور ارمنستان تیر 96 را ثبت کنید و از جاذبه های گردشگری ارمنستان در هوای گرم تابستان لذت ببرید.
 
بالا