برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور ارمنستان نوروز 96

ارمنستان
کشوری است که از جنوب با ایران ، از شرق با جمهوری آذربایجان، ازغرب با ترکیه و از شمال با گرجستان همسایه می باشد. تور نوروز ارمنستان یکی از تورهای پر طرفدار ایرانیان است که در ایام نوروز که تعطیلات نوروزی آغاز میشود و زمان مناسبی برای گذراندن ایام نوروز به بهترین حالت ممکن است، می باشد. آب و هوای ارمنستان در ایام نوروز معتدل بهاری و بسیار دلچسب می باشد. اما انتظار باد خنک و کمی سرما را در این ایام داشته باشید. البته همراه داشتن لباس های بهاری اما گرم خالی از لطف نخواهد بود.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg

تور ارمنستان نوروز 96



ایروان پایتخت ارمنستان است و یکی از مقاصد مهم گردشگران در تور ارمنستان می باشد. از جاذبه های گردشگری ایروان در تور ارمنستان دریاچه سوان است که در اطراف ایروان قرار گرفته است و به عنوان بزرگترین دریاچه آب شیرین در دنیا شناخته شده است. دریاچه سوان و ناحیه های اطراف آن محل زندگی افراد زیادی بوده است و یک محل آرام، جذاب و دیدنی نیز برای هر گردشگر به شمار می آید. در تور نوروز ارمنستان دیدن این دریاچه زیبا را از دست ندهید. اگر طرفدار محل های تاریخی در تور ارمنستان هستید به شما بازدید از محل هایی همچون گارنی، صومعه تاتِو، کاسکاد ارمنستان یا هزار پله و صومعه کِغارد را میدهیم.

ارمنستان به علت داشتن دین مسیحیت و مذهب ارمنی، کلیساهای متفاوت را از دوره های کهن قبل دارد. کلیسای قرمز، کلیسای سفید و کلیسای زرد در شهر اشتاراک و کلیسای کغارت از کهن ترین کلیساهای ارمنستان می باشند. در تور نوروز ارمنستان، بازدید از این مکان های مذهبی و دیدنی را فراموش نکنید.

در تور نوروز ارمنستان میتوانید از کنسرت های خوانندگان فارسی زبان نیز استفاده کنید و یک شب خاطره انگیز را در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید. برای شرکت در این کنسرت ها حتما هماهنگی های لازم را از قبل سفر با راهنمای تور خود انجام دهید.

در ایام نوروز ممکن است علاقه داشته باشید اتومبیل خود را نیز همراه خود به ارمنستان برده و برای پیدا کردن مسیرها و همچنین راحت بودن در جابجایی بین مراکز خرید و گردشگری ارمنستان، مشکلی نداشته باشید. شما کافی است کارت گواهینامه بین المللی خود را به همراه داشته باشید و بعد از اخذ مجوز به راحتی از اتومبیل خود در تور نوروز ارمنستان استفاده نمائید. و یا اگر اتومبیل خود را همراه تان نبردید، نگران نباشید مراکزی هستند که اتومبیل را به شما یا با راننده یا بدون راننده کرایه دهند.

تور ارزان ارمنستان نیز وجود دارد که بنابر شرایط آب و هوایی و در زمان هایی غیر از تعطیلات رسمی و بنابر شرایط دیگر اجرا میشود که علاقمندان به تور ارمنستان میتوانند از تور ارزان ارمنستان استفاده نمایند. تور ارزان ارمنستان نیز ممکن است در ایام نوروز نیز به علت کاهش دمای هوا به وجود آید که آژانس های مسافرتی برای داشتن سابقه مثبت خود مجبور به کاهش قیمت تور ارمنستان شده و تور ارمنستان نوروز 96 را برگزار نمایند. در نت تورز لیست تور ارمنستان نوروز 96 وجود دارد. برای اطلاع داشتن از شرایط تور ارمنستان و رزرو آن به سایت نت تورز مراجعه نمائید.



تور ارمنستان از تهران | تور ارمنستان از شیراز | تور ارمنستان از مشهد | تور ارمنستان از اصفهان
 
بالا