برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور استانبول از تبریز

استانبول مهم ترین شهر و پایتخت ترکیه است. این شهر مرز بین آسیای صغیر و اروپاست. این شهر در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد که از این جهت بسیار با اهمیت است و موقعیت جغرافیایی بی نظیری را داراست. این کلان شهر مدرن با داشتن عمارت های باشکوه امروزی در کنار آثار باستانی بسیار کهن توانسته است تلفیقی از سنت و مدرنیته را به گردشگران علاقه مند ارائه دهد. از این رو نیازهای طیف گسترده ای از علاقه مندان را برطرف می نماید. آب و هوای استانبول مرطوب و نیمه گرمسیری است. این شهر در بیشتر ایام سال دارای بارندگی است. از این رو در تمام ایام سال دارای تفریحات زمستانی و تابستانی مختلف و مفرحی برای گردشگران است. همچون شهر تبریز، این شهر نیز در قالیچه های دستباف و فرش بسیار مشهور است و یکی از سوغات های تور استانبول محسوب می شوند. با توجه به اینکه مسافت شهر تبریز از کشور ترکیه کم می باشد تورهایی که از این شهر به استانبول می روند بسیار ارزان تر و به صرفه تر هستند. در فرودگاه های تبریز از خطوط هوایی ترکیه نیز می توانید برای مسافرت خود استفاده کنید. بسته به شرایطی که برای سفر خود در نظر می گیرید قیمت این تورها متفاوت خواهند بود. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات کامل به لیست تورهای تبریز- استانبول مراجعه نمایید.

%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%844.jpg


آکواریوم فلوریا استانبول
این آکواریوم بزرگ که پس از 8 سال در منطقه اروپایی استانبول احداث شده است. یکی از خاص ترین آکواریوم های ساخته شده در جهان است. دو طبقه، دارای 64 مخزن آب بزرگ و کوچک، 17000 جاندار دریایی با 1500 گونه تنوع و شبیه سازی 17 زیست بوم جهانی همچون دریای سیاه، دریای اژه، اقیانوس آرام، کانال پاناما، جنگل های بارانی آمازون، تنگه جبل الطارق و ... قسمت های مختلف این آکواریوم را شامل می شوند. علاوه بر مشاهده ی جانداران دریایی می توانید به بعضی از این آبزیان غذا دهید، در کنار کوسه ها غواصی کنید، در هزارتوی آینه ای ماجراجویی کنید و مراسم های خاص خود را درون آکواریوم جشن بگیرید. سالن ماساژ، استخر سرباز و سرپوشیده، رستوران ها و مراکز خرید از دیگر امکاناتی است که در نزدیکی این آکواریوم برای رفاه و لذت گردشگران فراهم و محیا شده است.

%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84.jpg

بازار بزرگ استانبول

نام دیگر آن کاپالی چارشی است که به معنای بازار سرپوشیده است. پوشاک، کارهای دستی و هنری، قالی و قالیچه از جمله مواردی است که در این بازار سنتی بزرگ به فروش و عرضه می رسند. کافه ها، رستوران ها و مساجد بسیاری نیز در این بازار مشغول به فعالیت می باشند. این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای سنتی در ترکیه و دومین مرکز خرید بزرگ در این کشور به حساب می آید. عمارت این بازار بسیار باشکوه و در خور توجه است. بازار کاپالی چارشی کاملا سرپوشیده است و یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان محسوب می شود. این بازار دارای بیش از 6100 مغازه است که در طول 58 خیابان موجود در بازار فعالیت می کنند.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84.jpg

اگر پس از مطالعه این مقاله قصد دارید تا سفری به استانبول زیبا داشته باشید، می توانید به قسمت لیست تورهای سایت ما مراجعه کنید و از بین تورهای متنوع این کشور تور مورد علاقه خود را ثبت نمایید. اگر از مطالب ارائه شده در مورد استانبول رضایت دارید از دیگر مقاله های مرتبط نیز دیدن فرمایید.
 
بالا