برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور استانبول بهار 96
استانبول یکی از نام آشناترین شهر های ترکیه است که برای هموطنان بسیار معروف بوده، که این خود دلیل بر استمرار سفر ایرانیان به این شهر توریستی و پر جاذبه است که تور استانبول را در میان ما بسیار معروف کرده است. یکی از بهترین زمان های سفر و گشت و گذار های داخلی و خارجی برای مردم ایران، در فصل بهار و به خصوص زمان نوروز است. سایت نت تورز در این مقاله شما را با تور استانبول آشنا خواهد کرد. آب و هوای استانبول در بهار که کمترین آن در ماه مارس (فروردین) است، بین 3 تا 11 درجه است. در ماه آوریل (اردیبهشت) دما از 8 تا 16 درجه متغیر است و در نهایت در ماه مِی (خرداد) دمای هوا بسیار مناسب تر است. در این ماه دمای هوا از 12 تا 21 درجه متغیر میشود که دمای مناسبی برای سفر است. اگر میخواهید لذت گشت و گذار در یکی از معروف ترین و هیجان انگیز ترین بازار ها، در تور ارزان استانبول را تجربه کنید، به شما پیشنهاد میدهیم از "بازار بزرگ" استانبول که به کاپالی چارشی معروف است دیدن کنید. روزانه میلیون ها نفر از این بازار بزرگ و سنتی دیدن میکنند. اگر شما هم میخواهید یکی از بازدید کنندگان این جاذبه گردشگری در تور استانبول بهار 96 باشید، با مراجعه به لیست تور های سایت نت تورز، میتوانید از مناسب ترین تور استانبول بهره مند شوید. از دیگر مراکز خرید استانبول میتوان به استانبول مال، ایستینیه پارک که در خود امکانات قابل توجهی را جای داده، مرکز خرید زیبای زورلو که یک تجربه فوق العاده برای بازدید کنندگان است، مرکز خرید کانیون و پالادیوم اشاره کرد.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg


یکی از بهترین مکان های تفریحی برای گردشگران و میهمانان استانبول، سواحل استانبول و تفریحات آبی آن است که بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است. اگر شما هم میخواهید در تور ارزان استانبول از این تفریحات لذت بخش استفاده کنید، پیشنهاد سایت نت تورز به شما ساحل زیبا و چشم نواز ترو بلو است که نمای بسیار دوست داشتنی از دریا و سواحل در اختیار شما قرار میگیرد. شما در ترو بلو میتوانید شاهد جزایر زیبا باشید و در این منطقه به شنا کردن و انجام تفریحات آبی بپردازید و بعد از سپری کردن یک روز بسیار عالی، در ساحل ترو بلو آرام گرفته و شاهد غروب خیره کننده آفتاب در ساحل آرام این منطقه باشید که بسیار رویایی و به یاد ماندنی است. از دیگر سواحل استانبول که بسیار مناسب برای خوشگذرانی هستند میتوان به ساحل بروس، ساحل دالیا، ساحل گلدن، ساحل نان استاپ و ساحل سولار اشاره کرد. شما میتوانید سفر خود را با تور استانبول از تهران، مشهد، اصفهان و شیراز، که امکان پرواز به استانبول را دارند، آغاز کنید.

استانبول پر از جاذبه های دیدنی است که علاوه بر مواردی که در بالا خدمتتان معرفی کرده ایم، میتوان به برج گالاتا، موزه باستان شناسی و بسیاری دیگر از موزه های شهر استانبول، کلیسای چورا و کلیسای آب انبار، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، سرای توپقاپی، مسجد سلطان احمد معروف به مسجد آبی، ایاصوفیه، قلعه روملی حصار و بسیاری دیگر از جاذبه های استانبول اشاره کرد. که شما عزیزان میتوانید در تور استانبول از این مناطق دیدن کرده و لذت ببرید.



تور استانبول از تهران | تور استانبول از شیراز | تور استانبول از مشهد | تور استانبول از اصفهان
 
بالا