برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور استانبول نوروز 96
استانبول اولین شهر پرجمعیت ترکیه است و 6 سال قبل به عنوان مرکز فرهنگ اروپا نیز شناخته شده است. این شهر جذاب با همسایگی دریای مرمره، غروب آفتاب بسیار دیدنی و دل انگیز را دارا می باشد. استانبول به علت داشتن بازارهای لوکس و سنتی، بنادر دیدنی، سواحل جذاب با طلوع و غروب آفتاب های جذاب، جذب توریست بالایی را دارد که همین امر باعث شده لقب سومین شهر توریستی جهان را از آن خود نماید. اگر برای ایام عید، تور استانبول نوروز 96 را انتخاب نموده اید باید به شما بگوییم آب و هوای استانبول در ایام عید سرد است و باید لباس گرم همراه خود داشته باشید. در تور نوروز استانبول ممکن است نتوانید از تفریحات آبی استفاده کنید، امامیتوانید به گشتن در مراکز متنوع خرید، دیدن انواع جاذبه های هیجان انگیز گردشگری و بازدید از موزه ها و شرکت در فستیوال ها و کنسرت ها و ... بپردازید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96%281%29.jpg

تور استانبول نوروز 96



در تور نوروز استانبول میتوانید برای آرامش جسم و روحتان به یک حمام ترکی رفته و از خدمات ماساژ و آب تنی با آب گرم و دلچسب نیز استفاده کنید. استانبول به آثار باستانی و قدیمی اش معروف است و دارای مساجد زیادی است که قدمت زیادی را در این شهر قدیمی و دیدنی دارند. مساجدی همچون مسجد سلیمانیه استانبول که یادگاری از پادشاهان عثمانی می باشد، مسجد ایاصوفیه که در دوران حکومت بیزانس، بصورت کلیسا بوده و در دوران سلطان محمد دوم کاربری این مکان به مسجد تغییر یافت و آتاتورک نیز بعد از به قدرت رسیدنش این محل را تبدیل به موزه نمود و مسجد اورتاکوی استانبول نیز از مهم ترین مساجد تاریخی استانبول هستند. اگر مایل به دیدن و آشنا شدن با تاریخ و قدمت مردم و شهر استانبول هستید میتوانید در تور استانبول نوروز 96 از موزه مدرن استانبول، موزه اورهان کمال استانبول و موزه نساجی استانبول دیدن نمائید.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد مسافرت های زیادی هستیم که هم وطنان ما از نقاط مختلف به شهرهای دیدنی کشورهای دیگر سفر میکنند. شاید شما هم جزو کسانی باشید که از بین تور های گردشگری نوروز، تور استانبول نوروز 96 را انتخاب نموده اید. توجه داشته باشید که ممکن است بودجه شما برای سفر کم باشد اما نگران نباشید، چون آژانس های مسافرتی بسیاری هستند که به ارائه تور ارزان استانبول نوروز 96 میپردازند. برای اطلاع داشتن از قیمت تور استانبول نوروز 96 میتوانید به آژانس های مسافرتی سایت نت تورز مراجعه نمائید. اگر هم تور استانبول از مشهد را انتخاب نموده اید، از شرایط آن توسط نت تورز میتوانید مطلع شوید.
 
بالا