برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور اندونزی بالی
اندونزی در نیمکره شرقی قرار دارد و یکی از مناطق جنوب شرق آسیا است که حدود 17000 جزیره را شامل می شود. در حقیقت این کشور مجمع الجزایری است که در کنارهم در اقیانوس هند اداره می شوند. پایتخت این کشور جاکارتا است که در جزیره ی جاوا قرار دارد و البته بزرگترین جزیره این کشور نیز محسوب می شود. اندونزی بیشترین جمعیت مسلمان در جهان را داراست. مردم این سرزمین به بیش از 300 زبان محلی صحبت می کنند. این کشور به دلیل وجود آب و هوای استوایی دارای تغییرات فصلی اندکی است. خط استوا از این کشور می گذرد. محصول اصلی این کشور برنج است و بیشتر اقتصاد این کشور به محصولات کشاورزی و معدنی وابسته است. این کشور از نظر معدنی بسیار ثروتمند است و منابع بسیار غنی زغال سنگ، نیکل، نفت، گاز طبیعی و دیگر منابع را داراست. به دلیل معتدل و بارانی بودن آب و هوای اندونزی و دارا بودن جاذبه های طبیعی گردشگری فراوان؛ در کنار همه این منابع اقتصادی، صنعت توریسم در این کشور نیز سهم بسیار قابل توجهی را دارد. از طرفی مردم بومی این سرزمین بسیار خونگرم و صمیمی هستند. بالی اندونزی یکی از مهم ترین جزایر اندونزی و جهان به حساب می آید. جاذبه های طبیعی این جزیره بسیار فراوان است. تور اندونزی بالی یکی از محبوب ترین تورهای تابستان 96 است. در ادامه به معرفی برخی از جاذبه های گردشگری اندونزی خواهیم پرداخت.

%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B2%DB%8C2.jpg

معبد براتان بالی
این معبد دارای چشم اندازی بی نظیر است که به جرات می توان گفت کمتر معبدی در جهان دارای چنین منظره طبیعی و خاصی است. در منطقه ی بدوگال و در غرب دریاچه براتان این معبد را خواهید یافت. این معبد بی شک یکی از جاذبه های گردشگری بالی محسوب می شود. ورودی این معبد 1000 روپیه است. در تور بالی شما با کرایه کردن قایق های محلی موجود می توانید بر روی آب های مجاور معبد وهمچنین در سطح دریاچه گشتی بزنید. آب وهوای این منطقه بسیار معتدل و مناسب است به طوری که حتی در ایام تعطیلات خود مردم بومی بالی نیز به این محل سفر می کنند تا از آب و هوای خاص و شرایط طبیعی منحصر به فرد آن لذت ببرند.

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF-Ulun-Danu-Beratan.jpeg

جزیره فلورس اندونزی
این جزیره یکی از زیباترین جزیره ها واقع در کشور اندونزی است. این جزیره جزیی از مجمع الجزایر سوندای کوچک است که حدود 13540 کیلومتر مربع مساحت دارد. از جاذبه های گردشگری و طبیعی این جزیره می توان به دهانه ی آتشفشان کلیموتو اشاره کرد. این دهانه دارای سه دریاچه است که از گازهای آتشفشانی سرشار هستند. با توجه به این امر رنگ آب دریاچه ها برحسب اینکه چه نوع اکسیداسیونی در آب رخ دهد تغییر رنگ می دهد. همین امر سبب شده تا طیف رنگی دریاچه تغییر کند و این مکان را به یکی از منحصر به فرد ترین جزایر جهان بدل کند. این جزیره یک پارک ملی دیگر نیز دارد که از گونه های درحال انقراض محافظت می کند. در تور اندونزی شما می توانید از این جزیره منحصر به فرد و جاذبه های طبیعی فراوان آن دیدن کنید و لذت ببرید.

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B2%DB%8C.jpg
سعی کردیم مطالب مفیدی در ارتباط با جاذبه های گردشگری اندونزی ارائه دهیم. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد تور اندونزی بالی هستید دیگر مقاله های سایت را مطالعه فرمایید. برای ثبت تور بالی تابستان 96 به لیست تورهای ما مراجعه کنید سپس تور مورد نظر خود را از بین تورهای متنوع و گسترده موجود انتخاب کنید.
 

ziba bash

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2019
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
32
مشهورترین تور اندونزی، تور بالی است. شهر بالی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری جهان است که به دفعات جایزه بهترین جزیره مجلل جهان را به خود اختصاص داده است.
از آن جایی که این جزیره دارای سواحلی چشم نواز، طبیعتی بکر و رستوران ها و هتل های باشکوه می باشد، همواره تور بالی را به یکی از اولویت های انتخاب برای جهان گردان قرار داده است.
رتبه پنجمین ساحل زیبا جهان، به سواحل «نوسادوا» در این جزیره اختصاص دارد که یکی از دلایل انتخاب تور بالی برای توریست ها تماشا این ساحل می باشد و این ساحل از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار است.
قابل توجه گردشگران تور بالی، آب و هوا این شهر به گونه ای است که هر زمانی را که برای مسافرت به این جزیره انتخاب کنید مناسب است و تقریبا درهمه ماه های سال این جزیره مملو از گردشگران خارجی می باشد.
best-resorts-bali.jpg
این جزیره از نظر موقعیت مکانی ما بین جزیره جاوه در غرب و جزیره لومبوک در شرق آن قرار دارد. اهالی این جزیره دارای هنرهای مختلفی چون: نگارگری، چرم گری، فلزکاری، تندیس گری و علی الخصوص موسیقی سبک گاملان هستند.
اگر مسافر تور بالی هستید ممکن است سوال هایی در رابطه با فرودگاه و پرواز های بالی و همچنین قیمت تور بالی داشته باشید با لحظه آخر همراه شوید تا در این بخش اطلاعات پرواز بالی را در اختیارتان قرار دهیم :
شهر زیبای بالی دارای یک فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی، این فرودگاه یک فرودگاه همگانی با کد یاتاDPS است. فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی ، فرودگاهی است که در شهر بالی، کشور اندونزی قرار دارد. این فرودگاه در حدود 13 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، مسافران تور بالی باید با وسایل حمل و نقل عمومی این مسیر را طی کنند. حمل و نقل از فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی به مرکز شهر بالی به وسیله تاکسی و اتوبوس امکان پذیر است، تاکسی‌ها درست در بیرون فرودگاه قرار دارند.
 
بالا