برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور اندونزی شهریور 96

کشور اندونزی با نام رسمی جمهوری اندونزی در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه واقع شده و چهارمین کشور پرجمعیت دنیا به شمار میرود. پایتخت اندونزی شهر جاکارتا، یکی از شهرهای مهم و توریستی اندونزی است. مجمع الجزایر اندونزی از ۱۷۵۰۸ جزیزه و ۳۳ استان تشکیل شده است و بزرگترین مجمع الجزایر جهان است که بین جنوب شرق آسیا و استرالیا قرار دارد. اندونزی که توسط خط استوا به دو قسمت تقسیم می‌شود آب و هوایی گرم و شرجی دارد و شامل دو فصل خشک و مرطوب است. تنها در فصول خشک باران کمتری در اندونزی میبارد و در باقی ایام سال بارندگی تقریبا سنگین است. لازم به ذکر است که در بخش‌های شمالی و غربی اندونزی، باران بیشتری میبارد. فصل مرطوب در اندونزی از دسامبر تا مارس و فصل خشک آن، فاصله زمانی ژوئن تا سپتامبر را در بر می گیرد. با این حساب، فصل خشک سال، یعنی ژوئن تا سپتامبر بهترین زمان برای سفر به اندونزی است. چرا که میتوانید از جاذبه های تور اندونزی تابستان ۹۶ و همچنین تور اندونزی شهریور ۹۶ استفاده کنید. طبیعتی سرسبز و بکر، جنگل هایی بارانی و استوایی، جزایری زیبا، گونه های گیاهی و جانوری نایاب، سواحل شنی، و فرهنگ متفاوت، اندونزی را به یکی از مقاصد زیبا و پر گردشگر دنیا تبدیل کرده است. به گونه ای که هر ساله میلیون ها بازدید کننده دارد.
%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B2%DB%8C.jpg



بازدید از جزایر زیبای اندونزی یکی از دلایل اصلی گردشگران برای سفر به این کشور است. جزیره بالی یکی از جزایر زیبا و دیدنی اندونزی است که در لیست برترین مقاصد گردشگری دنیا قرار دارد و به آن لقب جزیره خدایان را داده اند. شما می توانید تور بالی تابستان 96 را با ما تجربه کنید. جزیره بالی در واقع مجمع الجزایری است که جزیره جاوه در غرب، و جزیره لومبوک در شرق آن قرار دارد. این جزیره با بیش از صدها آتش فشان، آبشارهای زیبا، شالیزار های پلکانی در تپه ها و کوه پایه ها، و انواع امکانات گردشگری و رفاهی، مقصد بسیاری از گردشگرانی است که به اندونری سفر میکنند. موزه معبد Puri Pemecutan، مرکز هنر، پارک جنگلی میمون ها، موزه بالی، معبد لوط، پارک فیل ها و کلبه بهشت پنهان از جمله جاذبه های گردشگری بالی است که میتوانید در بالی از آنها دیدن کنید.

%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C(3).jpg



بازدید از پایتخت اندونزی، یعنی شهر جاکارتا، یکی دیگر از کارهایی است که میتوانید در اندونزی انجام دهید. بناهای مختلف تاریخی با ساختمان هایی مدرن در کنار هیاهوی همیشگی جاکارتا، میتواند شما را مبهوت این شهر زیبا کند. پارک ملی برومو و کوهی که در آن واقع شده است، از دیگر جاذبه گردشگری اندونزی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار میگیرد. نمای این کوه آتشفشانی به قدری زیباست که شما را شگفت زده میکند. طبیعت زیبا و بکر این پارک، لحظاتی ناب را برای شما رقم میزند و میتوانید از هوای خوب پارک و مناظر دیدنی آن لذت ببرید. بوروبودور دیگر جاذبه دیدنی اندونزی بوده و از مشهورترین و محبوبترین جاذبه های گردشگری این کشور است که در واقع مجوعه ای از معابد بودایی است‌. قدمت این مجموعه به قرن نهم بر می گردد و به سبب عظمت و شگفتی آن در فهرست آثار جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. شما میتوانید در این مجموعه، آموزه های بودا را ببینید و با فرهنگ بودایی مردم اندونزی آشنا شوید. معبد Prambanan، پارک ملی دریایی بوناکن، یوگیاکارتا، دنپاسار، پارک ملی Tanjung Puting ، باغ‌های گیاه‌شناسی Bogor، تانا تراجا، بورنئو، و دریاچه توبا از دیگر جاذبه های گردشگری اندونزی هستند که میتوانید در تور اندونزی از آن ها دیدن کنید. قیمت تور اندونزی با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و شما میتوانید با انتخاب تور لحظه آخری اندونزی که شامل یک تور ارزان اندونزی می شود، سفر ارزان تری را داشته باشید. همچنین انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر می گیرید، بر عهده خود شما است.
 
بالا