برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
تور ایتالیا نوروز 96
ایتالیا یكی از زیبا ترین كشور های اروپاست كه در جنوب اروپا قرار گرفته است. پایتخت این كشور زیبا شهر رم است و تاریخ در این شهر موج می زند. این كشور جاذبه های گردشگری زیادی نیز دارد كه هر كدام در نوع خود ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارند. سالیانه میلیون ها گردشگر جذب جاذبه های گردشگری ایتالیا می شوند. با تور ایتالیا نیز می توانید به گردش در سرتاسر این كشور بپردازید. از جمله جاذبه های گردشگری ایتالیا می توان به بنای تاریخی كلوسئوم اشاره كرد. كه در رم واقع شده است. این بنای تاریخی میعاد گاه هزاران گلادیتوری است كه در میدان نبرد آن جان باختند. در گذشته از كلوسئوم به عنوان آمفی تئاتری برای نبرد گلادیتورها و اعلام پیام های مهم سزار به كار می رفت. این بنا به قدری مستحكم است كه پس از چند صد سال توانسته است ظاهر اولیه خود را حفظ كند. در تور ایتالیا نوروز 96 نیز می توانید به گردش در كلوسئوم بپردازید و از تور ارزان ایتالیا نوروز 96 لذت ببرید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg



یكی دیگر از جاذبه های گردشگری ایتالیا برج پیزا است كه در ایالت توسكنی و شهر پیزا قرار گرفته است. فصل بهار یكی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر پیزا و برج كج آن است. اگر شما قصد سفر به ایتالیا در فصل بهار را دارید، تور ایتالیا بهار 96 می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. در ابتدای فصل بهار و هم زمان با عید نوروز، رم نیز چهره جدیدی به خود می گیرد. خیابان ها شلوغ تر می شوند، مراكز خرید با تخفیف های فصلی خود روزهای شلوغی را پشت سر می گذارند. واتیكان نیز با آداب و رسوم خاص خود به استقبال بهار می رود و گردشگران زیادی را به بازدید از خود و جاذبه هایش دعوت می كند. در میان این هیاهو می توانید عید نوروز را هم در تور ایتالیا عید 96 خود جشن بگیرید. از دیگر جاذبه های ایتالیا جزیره سیسیل است. این جزیره بزگ ترین جزیره ایتالیا است كه در دریای مدیترانه قرار دارد. این جزیره توسط آبراه مسینا از سواحل ایتالیا جدا شده است. این جزیره فاصله زیادی از سواحل مجاور خود ندارد و بیش از 5 میلیون نفر را در خود جای داده است. اگر قصد بازدید از این جزیره را داشته باشید دو راه دریایی و هوایی را پیش رو دارید. برای سفر به ایتالیا می توانید از تور ایتالیا با هواپیما نیز استفاده كنید. برای گردشگران قیمت تور ایتالیا اهمیت بسیاری دارد و تلاش می كنند كه یك تور ایتالیا ارزان در عین حال با خدمات مناسب و با كیفیت داشته باشند. تیم نت تورز سعی دارد این تور های ارزان را در دسترس شما عزیزان قرار دهد. همچنین تور لحظه آخری ایتالیا نیز در نت تورز ارائه میگردد.
از رم که کمی فاصله بگیریم به زادگاه ژولیوس سزار می رسیم. بله درست حدس زده اید اینجا شهر فلورانس است. مادر رنسانس و هنر ایتالیا، شهری كه سرتاسر آن همانند یك موزه با آثار ارزشمند است. در خیابان های این شهر نوشته های دانته برایتان تداعی می شود. این شهر موزه های زیادی نیز دارد كه هر یك به تنهایی گنجینه ای از هنر و تاریخ ایتالیا به حساب می آیند. امیدواریم كه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. هم اكنون می توانید با مراجعه به وبسایت نت تورز از از قیمت و مشخصات تور ایتالیا نوروز 96 اطلاع پیدا كنید.



تور ایتالیا از تهران | تور ایتالیا از اصفهان | تور ایتالیا از شیراز | تور ایتالیا از مشهد
 
بالا