برگزیده های پرشین تولز

تور بالی | قیمت تور بالی

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور بالی | قیمت تور بالی

جزیره بالی ، یکی از زیباترین نقاط گردشگری دنیاست که در مجمع الجزایر اندونزی قرار دارد و هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. این جزیره با وجود دارا بودن کوه های استوار ، جنگل هـای سرسبز، سواحل نیلگون و مناظر و چشم اندازهای طبیعی ، به یکی از دیدنی ترین نقاط دنیا تبدیل شده است به گونه ای که به آن لقب بهشت روی زمین را داده اند و نام آن را در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان نوشته اند. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به یکدیگر پیوند میدهد و به سبب این موضوع، بالی دارای آب و هوای متفاوتی گشته و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این جزیزه، جزیره کوچکی از بزرگ‌ترین مجمع‌ الجزایر جهان یعنی اندونزی است و ییش از سه میلیون نفر جمعیت دارد. آتش فشان های فعالی در این جزیره وجود دارد و یکی از ویژگی های خوب آن، حاصل خیزی خاک آن است و همین موضوع منجر شده تا بالی ، مکان مناسبی برای کشاورزی باشد. بالی آب و هوایی استوایی دارد و تغییرات آب و هوایی در آن کم است اما میتوان گفت به طور کلی در طول سال ، دمای آن بین 20 درجه در شب تا 33 درجه در روز متغیر است . ماه های دسامبر تا پایان مارس وضعیت آب و هوایی بالی گرم است اما رطوبت بیشتری دارد. بر عکس آن، از ماه ژوئن تا سپتامبر وزش بادهای سرد از سمت اقیانوس آرام ، باعث میشود دمای هوا خنک تر شود و به همین دلیل، توریست های بیشتری در این ماه ها به بالی سفر میکنند.

تور بالی | تور ارزان بالی

%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C(3).jpg


تور بالی | قیمت تور بالی | تور ارزان بالی | تور لحظه آخری بالی

پارک آبی واتربوم بالی یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری بالی است که با دارا بودن استاندارد های بین المللی، به عنوان امن ترین پارک آبی در اندونزی شناخته میشود. و شما میتوانید ساعت ها با خیال راحت در آن، مشغول بازی و هیجان باشید. ساحل سمینیاک در بالی ، با داشتن مناظر و چشم اندازهای زیبا و نفس گیر، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بالی است که اوقات خوش و آرامش بخشی را برای شما رقم میزند. در کنار ساحل سیمینیاک، ساحل کوتا، ساحل زیبای جیمباران، ساحل نوسا دوآ ، ساحل لگیان، و ساحل سانور بالی از دیگر سواحل زیبای بالی هستند که میتوانید در کنار آنها، غروب تماشایی آفتاب را مشاهده کنید و سفری لذت بخش داشته باشید. باغ تیرتا گنگا ،معبد تناه لات، کوه باتور، معبد اولوواتو، چشمه های آب گرم بنجر، جنگل میمون اوبود، مرکز هنر اوبود و سافاری بالی از جمله دیگر جاذبه های گردشگری در بالی هستند که میتوانید در تور بالی آنها را تجربه کنید. میتوان گفت که بالی ، یک مقصد مقرون به صرفه است و شما میتوانید در کنار تور ارزان بالی ، سفری ارزان به این جزیره داشته باشید. بالی مراکز خرید فراوانی دارد که میتوانید هر چه می خواهید از آن ها خریداری کنید. محله کوتا بیچ بهترین مراکز خرید بالی را در خود جای داده است و میتوانید برند های معروف دنیا و بهترین و زیبا ترین صنایع دستی را از این مراکز خرید پیدا کنید.
علاوه بر این، جشن بوفالوها ، جشنواره بادبادک ها، جشنواره هنر بالی و جشنواره گالوانگان از فستیوال های معروف بالی هستند که میتوانید با شرکت در آن ها، با فرهنگ و هنر مردم بالی آشنا شوید. قیمت تور بالی با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است​
 
بالا