برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور باکو بهار 96
باکو پایتخت کشور آذربایجان در همسایگی شمال ایران قرار گرفته است. این شهر دیدنی، به علت همسایه بودن با دریای خزر، در بهار آب و هوایی بسیار معتدل و دلنشینی دارد. اگر قصد سفر به باکو را دارید انتخاب تور باکو بهار 96 بی شک میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. به این علت که رنگارنگ بودن شهر توسط گل های بهاری و همچنین نسیم ملایمی که با گشت زدن در کوچه های باکو تن و جانتان را نوازش می دهد، بسیار دل انگیز است. باکو شاهد حوادث تاریخی زیادی بوده است که امروزه آثار زیادی از آن دوران در سطح شهر به چشم میخورد. آثاری مانند بافت قدیمی باکو که در میان مدرن شدن شهر باکو، ساخت و بافت سنتی خود را نگه داشته و همچنین کاخ شیروان شاه و قلعه دختر نیز در آن قرار دارد، پارک مفاخر باکو نیز چهره های سرشناس باکو در آن به خاک سپرده شده اند، هم از محل های تفریحی و هم یکی از جاذبه های دیدنی باکو است. اگر در سفر به باکو مشتاق هستید که با فرهنگ کهن این شهر و سرزمین زیبا آشنا شوید به شما پیشنهاد میدهیم از موزه ملی لباس آذری دیدن نمائید. لباس های محلی آذربایجان که معرف دوره های مختلف است و تجربه مفیدی در تور باکو بهار 96 برایتان خواهد بود. اگر شما از علاقمندان به ادبیات و شعر هستید، میتوانید به بازدید از موزه ادبیات نظامی گنجوی که در اطراف میدان مشهور فانتین واقع شده و شامل آثار کمیاب و مجسمه ها و مینیاتور و کتب ادبی است، بروید.

از دیگر جاذبه های گردشگری باکو میتوان به آتشگاه باکو، موزه باستان شناسی قلعه، میدان فانتین، برج های شعله و موزه فرش آذربایجان اشاره داشت.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور باکو بهار 96



از جشنواره های باکو که در فصل بهار برگذار میشود میتوان به جشن پیروزی و جمهوری باکو اشاره داشت که در تاریخ 28 مه که برابر است با 7 خرداد برگزار میشود و در این روز مردم شهر باکو به خیابان های شهر می آیند و دور هم جمع میشوند و به جشن و شادمانی مشغول میگردند.

اگر تور باکو بهار 96 را انتخاب نموده اید لذت قایق رانی بر سواحل دریای خزر را از دست ندهید. چون سواحل خزر در کناره های شهر باکو، فعالیت های اقتصادی دارد، به همین منظور شما نمیتوانید بیشتر از قایق رانی، تفریحات آبی دیگر را در آن تجربه کنید. بهتر است برای لذت بردن از ورزش های آبی به سواحل آمبوران و بیلقه که در خارج از شهر باکو قرار دارد، بروید و لذت تور باکو بهار 96 را برای خودتان ثبت کنید و به یادگار بگذارید.

فصل بهار پر طرفدار ترین فصل برای انتخاب تور باکو بهار 96 است. به علت حجم بالای درخواست های افرادی که قصد سفر به باکو دارند، آژانس های مسافرتی اقدام به برگزاری تور ارزان باکو بهار 96 می نمایند تا افرادی که بودجه کمتری دارند بتوانند در تور ارزان باکو بهار 96 شرکت نمایند. اگر علاقه دارید تا با قیمت تور باکو بهار 96 آشنا شوید حتما به لیست سایت نت تورز مراجعه نمائید و مناسب ترین تور باکو خود را انتخاب کنید و همچنین اگر خواستار تور باکو از یزد هستید با مراجعه به آژانس های سایت نت تورز میتوانید تور باکو را انتخاب نمائید. البته توجه داشته باشید امکان انتخاب تور باکو از سایر شهرها توسط سایت نت تورز نیز فراهم است و شما میتوانید با جستجوی تورها در منوی سایت، مبدا و مقصد مورد نظرتان را انتخاب نمائید.



تور باکو از تهران | تور باکو از شیراز | تور باکو از مشهد | تور باکو از اصفهان
 

badsagroup

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
سن
36
محل سکونت
tehran
تور باکو می تواند بهترین گزینه در سفرهای آسیای میانه باشد.
 
بالا