برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور باکو نوروز 96
شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان، یک بندر مهم و شهر ساحلی نیز به حساب می آید. باکو با دریای خزر همسایه است و پرجمعیت ترین شهر آذربایجان نیز به شمار می آید. آب و هوای باکو در بهار و ایام نوروز معتدل و خنک است که با قدم زدن در خیابان های زیبای باکو میتوانید تجربه به یاد ماندنی را از تور باکو نوروز 96 برای خود ثبت کنید. اگر از افرادی هستید که تور باکو نوروز 96 را انتخاب نموده اید، باید به شما این مژده را بدهیم که مردم باکو در ایام نوروز، به برگزاری جشن نوروز مشغول میشوند و همانند مردم ایران سفره های هفت سین و پذیرایی با شیرینی های محلی و سنتی حال و هوای جالب و متفاوتی را برایتان به ارمغان می آورند. در کنار حال و هوای نوروزی باکو، موسیقی های آذری نیز حال خوشی را برای شما رقم میزنند و لذت تور باکو نوروز 96 را برایتان دوچندان می نمایند.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg

تور باکو نوروز 96



از جاذبه های گردشگری باکو به صورت تاریخی و باستانی میتوان به قلعه دختر اشاره داشت که قدمت آن به دوره ساسانیان میرسد و میراث ایرانیان در باکو است. جالب است بدانید قلعه دختر 16 سال قبل توسط یونسکو در لیست میراث جهانی به ثبت رسیده است. بافت قدیمی باکو به نام ایچَری شَهَر (به معنای شهر داخلی) وجود دارد که از قرن یازده میلادی به یادگار مانده است و از مهم ترین محل های جذب توریست در تور باکو می باشد. ایچری شهری دارای مغازه های کوچک برای فروش سوغاتی های محلی، کوچه های باریک و سنگفرش شده و نمای سنگ ساختمان های آن باعث شده این محله نیز توسط یونسکو به ثبت جهانی برسد. یکی از بهترین لحظه هایی که میتوانید در تور نوروز باکو کسب نمائید، هم صحبت شدن با آذری های شیرین زبان است که میتواند یک تجربه جالب و متفاوت و همچنین دلچسب برایتان باشد.

از جاذبه های دیگر باکو میتوان به مواردی چون برج مایدن، قصر شیروان شاه، موزه فرش، موزه هنر دولتی، مسجد امام حسین (ع)، کلیسای ارامنه، مراکز خرید باکو، پارک ساحلی باکو، مجسمه حکیم نظامی، تئاطر کودک، شهر قدیمی باکو، بلوار ساحلی باکو، پارک مفاخر، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، میدان فانتین و برج های شعله اشاره کرد.

با استشمام بوی عید و هوای بهاری، هر ایرانی با توجه به بودجه مالی خود، تصمیم به سفر به نقاط مختلف داخل ایران یا خارج ایران می گیرد. تور باکو نوروز 96 یکی از تورهای مورد توجه ایرانیان به علت ارزان بودن تور باکو نوروز 96 و مناسب بودن قیمت آن و همچنین مسافت کم آن از طریق راه هوایی می باشد. اگر تور باکو نوروز 96 را انتخاب نموده اید ، بهتر این از قیمت تور باکو اطلاع یافته و برای ارزانتر شدن تور خود ، مبدا سفر خود را مشخص نمایید . برای مشاهده تور ها و شهر های مبدا و کسب اطلاعات کافی، به سایت نت تورز مراجعه نمائ
 
بالا