برگزیده های پرشین تولز

تور باکو ویژه کنسرت عید نوروز

kartuf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2011
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
با فرا رسیدن روزهای پایان سال و نزدیک شدن به ایام عید نوروز استقبال از تور باکو بصورت هوایی و زمینی رو به افزایش است با توجه به انکه در ایام نوروز برنامه های متعدد فرهنگی از جمله کنسرت و فستیوال های برگزار میشود تقاضا برای سفر به باکو در قالب تور های مسافرتی رو به اقزایش است ما نیز به همین دلیل پیشنهادات ویژه ای برای تورباکو برای شما داریم با ما تماس بگیرید.

بسیاری از گردشگران بخاطر زیبایی های آذربایجان و آب و هوای مساعد و طبیعت بکر آن به آذربایجان سفر می کنند. باکو پایتخت آذربایجان است که به عنوان عروس قفقاز شناخته شده است.

تور باکو یکی از مناسب ترین تورهای خارجی است. نزدیکی فرهنگی جمهوری آذربایجان با ایران و قیمت تور باکو دلایل خوبی برای انتخاب این تور است. به همین دلیل گروه گردشگری لذت سفر هم اقدام به برگزاری تور باکو بصورت مستقیم و بدون واسطه می نماید.



لذت سفر مجری مستقیم و بدون واسطه تور باکو در تمام طول سال بویژه ایام عید نوروز 97



فرهنگ باکو
نزدیکی فرهنگی با ایران ، فضاهای مناسب و جذاب گردشگری و تفریحگاه های بسیار، و زیبایی باکو سفر به این شهر را بسیار جذاب کرده است.

باکو به عنوان پرجمعیت ترین شهر آذربایجان مطرح است و بافت قدیمی و تاریخی آن به عنوان میراث فرهنگی این کشور به ثبت رسیده است.

از جاذبه های گردشگری باکو میتوان به میدان فواره، قطار کافه ها و چایخانه ها اشاره کرد.



جاذبه های گردشگری باکو
از دیدنی های باکو هم می توان به بافت قدیمی باکو با حصارهای زیبا، کاخ شیروان شاه، برج دختر و پارک مفاخر اشاره کرد. قسمت جذاب و لذت بخش سفر هم خرید و خوردن غذاهای سنتی آذربایجان است.



مراکز خرید و رستوران های
در میدان فانتین و خیابان نظامی میتوانید از فروشگاه ها صنایع دستی زیبا را بعنوان سوغات باکو خریداری کنید و به دوستان و خانواده خود هدیه بدهید.

از رستوران های باکو در این منطقه هم میتوانید برای امتحان غذای های سنتی و کباب قفقازی و کوفته های رنگارنگ استفاده کنید.

هتل ها و اقامتگاه ها
هتل های باکو و هتل آپارتمان های باکو امکانات رفاهی خوبی به مهمانان خود عرضه می کنند، و گردشگران اقامت خوبی را در این اقامتگاه های مدرن و مجهز سپری می کنند.



تور باکو ، تور باکو ویژه عید نوروز ، کنسرت در باکو

منبع : لذت سفر - lezatesafar.com
 
بالا