برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور بدروم بهار 96
بدروم شهر زیبا و آرامی است که در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است. در تور بدروم بهار 96 شما در بدو ورود به شهر بدروم با خانه های سفید رویایی روبرو میشوید که نگاهتان را مسحور کرده و شیفته آن میشود که میتوانید در کوچه های تنگ و باریک همراه با سنگفرش های کوچه هایش روزهای بهاری دلچسبی را کنار خانواده خودتان قدم بزنید. اهالی هر خانه گل های رنگی صورتی و سرخابی را از پنجره های آبی فیروزه ای خانه خود به بیرون آویخته اند که جلوه ویژه ای به شهر داده است و چشم هر گردشگر را نوازش میدهد. در تور بهار بدروم، آب و هوای بدروم بسیار دل انگیز است تا بتوانید از دیدنی های شهر لذت ببرید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور بدروم بهار 96

در بهار دمای هوای بدروم بین 13 تا 21 درجه سانتی گراد متغیر است که همین عامل باعث میشود هم در سواحل به راحتی آفتاب بگیرید و هم در آب دریا با آرامش خاطر در یک روز بهاری زیبا شنا کنید و از تور بدروم نهایت لذت خود را ببرید. در ماههای آوریل و می یعنی از نیمه فروردین تا نیمه خرداد، رطوبت هوا که به حد ثابتی میرسد و هوای مطبوعی دارد میتوانید به پیاده روی در کوه های اطراف بدروم بروید و بدروم را از ارتفاعات بالاتر در زیر پاهای خود ببینید و لذت ببرید. در اطراف بدروم روستاها و جزیره های دست نخورده زیادی وجود دارند که معمولا تور کشتی ها نیز در این جزایر برگزار میشوند. معمولا لقب کروز و سفر آبی به این تورهای کشتی میدهند که طی ساعاتی خاص در روز مسافران را میبرند در یک جزیره و میان آب ها می ایستند و هر شخصی به دلخواه خودش به شنا میپردازد و نهار و نوشیدنی و انواع تنقلات و خوراکی نیز در کشتی موجود می باشد و میتوانند استفاده کنند. از جاذبه طبیعی بدروم میتوان به آسیاب های بادی بدروم، جزیره خرگوش ها و دره خواب اشاره داشت.

از جاذبه های گردشگری تاریخی بدروم که در تور ارزان بدروم میتوان از آن بازدید کرد، میشود به قلعه سنت پینتر اشاره داشت که این قلعه توسط شوالیه های گوناگون اعم از انگلیسی و فرانسوی ایجاد شده است و ساختمان های هر کدام داخل این قلعه بسیار دیدنی است. آرامگاه ماسولوس، آمفی تئاتر بدروم و دروازه میندوس از دیگر جاذبه های بدروم است.

بازدید از جاذبه های گردشگری یا طبیعی بدروم و همچنین تعداد روزهایی که برای سفر به آن در نظر میگیرید، در قیمت تور بدروم تاثیر گذار است و شما میتوانید تور بدروم از اصفهان ، شیراز، تهران و مشهد یا شهرهای دیگر ایران انتخاب کنید که از طریق نت تورز امکان پذیر می باشد.



تور بدروم از تهران | تور بدروم از شیراز | تور بدروم از مشهد | تور بدروم از اصفهان
 
بالا